AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx! :thumbs:

Vandaag een niet zo rustige rustdag gehouden. Niet getraind, maar wel druk geweest wat helaas mijn voedingspatroon heeft gedwarsboomd. Twee keer heel lang achtereen niet kunnen eten en daarna weer 2 grote maaltijden vlak achter elkaar :mad:

Morgen beentraining, maar ik heb er niet zoveel zin in als anders. Laatste tijd privé erg druk en maak daardoor korte nachten :(

Nouja.. morgen weer een nieuwe dag.

:doggy::eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Even zonder dollen maar het is niet grappig.

Af en toe een wat onregelmatigere periode zal niet zoveel kwaad kunnen toch?
Wel klote als je intussen stresst natuurlijk...

Of het kwaad kan merken we wel, ik denk het niet. In ieder geval zal er wat minder van posten komen. Ik blijf uiteraard trainen en zal ook proberen elke training te posten. Ook zal ik proberen al jullie logjes bij te houden, maar mocht ik wat minder aanwezig zijn.. dan weten jullie waarom.

Of het kwaad kan merken we wel, ik denk het niet. In ieder geval zal er wat minder van posten komen. Ik blijf uiteraard trainen en zal ook proberen elke training te posten. Ook zal ik proberen al jullie logjes bij te houden, maar mocht ik wat minder aanwezig zijn.. dan weten jullie waarom.
No problem man, succes :thumb:

Ken je prioriteiten, dit forum is lang niet zo belangrijk, hoewel ik niet weet waar het precies over gaat, maar privé gaat me dan ook niet veel aan.

Hoop voor je dat het allemaal goed komt.

Thanks mannen :thumbs:

deel je struggels swa

Goedzo, borst triceps zijn weer getraind :heart:

Incline bankdrukken
20x40 >warming up, lekker pompen ;)
10x110 (PR op 10 reps als ik me niet vergis)
10x100
10x100
10x90 > fail
10x90 > fail
10x80 > fail

Jij gaat ook lekker zo te zien! Erg goed voor je leeftijd :thumbs:

Ook succes met je prive dingen.

Laatst bewerkt:

Hou vol kanjer van me, :heart: kwarkie is hier om je te steunen!

Yeah sometimes life will **** things up ;)

Gewoon doen wat je kan en als het terug rustiger wordt, kan je er weer voor gaan.

Vind dat je toch echt een dikke training hebt neer weten zetten, allemachtig.

Thnx iedereen, vanavond ga ik gewoon keihard mijn benen afstraffen.. en heb er zin in om me even uit te leven!

Qua voeding zit ik nog steeds rond de 4500 kcals op rustdagen, en 5000 op trainingsdagen... en nog steeds kurkdroog :)

Thnx iedereen, vanavond ga ik gewoon keihard mijn benen afstraffen.. en heb er zin in om me even uit te leven!

Qua voeding zit ik nog steeds rond de 4500 kcals op rustdagen, en 5000 op trainingsdagen... en nog steeds kurkdroog :)

Goed zo:thumbs:
Laat je niet gek maken ;)
Ik weet als geen ander hoe altijd maar druk druk druk je prive leven soms kan beïnvloeden.

Goed zo:thumbs:
Laat je niet gek maken ;)
Ik weet als geen ander hoe altijd maar druk druk druk je prive leven soms kan beïnvloeden.

Wat zij zegt!
Focussen op de dingen die er toe doen, rest kan wat langer wachten...

Absoluut, maar trainen voor mij nu een manier om even weg te zijn uit de dagelijkse ellende. Daarbij is de training momenteel de enige stabiele factor in mijn leven.. dus die kan ik echt niet missen ;)

Sneeuwt het trouwens bij jullie ook weer?

Ben de kou helemaal zat! :fuu:

Ik ga trainen, tot straks :hello:

Ja :grumble:, er ligt weer een laag sneeuw...
Hoor ik net de volgende tekst op het RTL weerbericht: teleurstellende lente :mad: door aanhoudende kou...:eek:

Hopelijk heb je je wel lekker af kunnen reageren, hou je taai! :cool:

Hopelijk heb je je wel lekker af kunnen reageren, hou je taai! :cool:

Thnx :thumbs:

Ik heb me inderdaad aardig kunnen afreageren op mijn benen! ;)

Leg extensions
10x90
10x90
10x90
10x90
>45 sec. rust tussen de sets.

Squat
15x120
10x120
10x110
8x110
10x100
10x100
8x100
5x100
>60 sec. rust tussen de sets. Wel full squat ''ass to the grass'' en niet helemaal strekken. En ja.. ik zat zo in een ritme dat ik vergat hoeveel sets ik al gehad had. Eenmaal aan het sporten schakel ik over op een soort modus waarin ik even in een andere wereld ben ???

Lunges (gewicht totaal, dus per 2 handen)
20x50
20x50
15x50
10x50
10x50
>60 sec. rust tussen sets.
laatste 2 tot fail.... lunges tot fail! :thumbup:

Leg curl
15x90
13x90
10x90
10x80
10x80
>60 sec. rust tussen de sets.

Romanian Deadlift
10x100
10x90
10x80
10x70
10x70
>90 sec. rust tussen de sets (was helemaal kapot).

Standing calf raises
10x140
10x130
10x120
10x100
10x100
>45 sec. rust tussen de sets.

Conclusie: Benen kunnen sowieso veel meer volume aan dan bvb borst, dus krijgen ze dat ook. De training ging lekker, had geen last van hoofdpijn wat ik afgelopen trainingen wel een beetje had.

Vandaag ook nog 14km in de sneeuwstorm gefietst, dus de voeding wat opgehoogd naar 5000kcals. Zojuist lekker mijn rijst, tonijn en ei-eiwitten op (post-WO maaltijd).. en later vanavond nog een bak kwark met gebroken lijnzaad, en walnoten. Kortom, goed getraind.. goed gegeten :thumbs:

grtz ;)

Laatst bewerkt:
14km in een sneeuwstorm fietsen is ook een vorm van zelfkastijding, met zo'n beentraining :eek:

Super!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven