MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nou, dat was niet mijn beste training. Kreeg gisteren al last van mijn keel, en vandaag ook hoofdpijn erbij. Toch ben ik gaan trainen, maar wel black-out gehad na het deadliften.. Misschien even nadenken of ik morgen wel ga trainen aangezien ik dan zou gaan bankdrukken.. Lijkt me niet handig om tijdens een 100kg+ werksetje een black-out te krijgen.

BOR (grip afwisselend schouder breedte en breder dan schouder breedte)
13x80
10x80
10x70
10x65
10x60
10x60

T-bar row
12x130
10x120
10x100
10x90
10x90
10x80

Wide grip pull up
10xbw
8xbw
5xbw

Deadlift
20x90 >(warming up)
10x170
10x150
10x130
8x120
5x120
5x110
>Voelde me steeds lichter in m'n hoofd, en op dit punt ging ik door mijn knieën, einde deadlift oefening.

BB concentration curls
15x30
12x25
10x25
8x25

EZ bar curls (wijde grip)
15x40
15x30
12x30
10x30
10x25

Conclusie: mind muscle connectie was ver te zoeken.. beetje ruk uitvoering van de oefeningen. Maar goed, de spieren hebben stimulatie gehad.

Als je je morgen nog zo voelt dan zeker niet gaan trainen!
Stimulatie is natuurlijk wel lekker, maar niet met black-out risico's...

Nee precies, en een dagje (desnoods weekje) wat rustiger aandoen zal geen kwaad kunnen.

:roflol:

Afgezien van de hoeveelheden die je al eet (die véél groter zijn dan de mijne), mag je er nog wel wat bijgooien aangezien je goed laag vetpercentage hebt en zo wat meer massa zou kunnen aanzetten... denk ik zo.

Klinkt goed hier!
En verslaafd aan sport? Is hier toch niemand! :P

Precies, welke dwaas raakt er nou verslaafd aan zo'n rare manier van lifestyle.. jezelf een beetje onnodig spierpijn cadeau liggen geven, en kicken op een paar van die rare ijzeren dingen om die vervolgens in onnodige bewegingsbanen te leiden.

Nee, dat er zulke mensen bestaan begrijp ik niet.

Afgezien van de hoeveelheden die je al eet (die véél groter zijn dan de mijne), mag je er nog wel wat bijgooien aangezien je goed laag vetpercentage hebt en zo wat meer massa zou kunnen aanzetten... denk ik zo.

Ik eet al 4500kcals op low days en 5000 op high days. Hiermee loop ik (naar mijn ervaring) geen massa mee mis :thumbs:

Na vier jaar ken ik mijn lichaam inmiddels aardig goed, en weet ik wat ik nodig heb. Als ik voor mijn werk op de militaire kazerne ben ben ik ook gedwongen op gevoel te eten.. maar dat is altijd goed gegaan tot nu toe :)

Maar lekker gewerkt bro!!! Ik heb er ook een heerlijke rugtraining op zitten, alleen kan die qua gewichten niet tippen aan de jouwe :thumb:

Precies, welke dwaas raakt er nou verslaafd aan zo'n rare manier van lifestyle.. jezelf een beetje onnodig spierpijn cadeau liggen geven, en kicken op een paar van die rare ijzeren dingen om die vervolgens in onnodige bewegingsbanen te leiden.

Nee, dat er zulke mensen bestaan begrijp ik niet.

Ik heb ook geen flauw idee wat voor soort mensen dat zijn.. echt een stel belachelijke idioten :D

Maar lekker gewerkt bro!!! Ik heb er ook een heerlijke rugtraining op zitten, alleen kan die qua gewichten niet tippen aan de jouwe :thumb:

Dat komt nog wel, en fijn dat jou training goed ging! :thumbs:

(oja zo lekker was mijn rugtraining niet hoor)

Waarom start jij geen log? ;)

Ik eet al 4500kcals op low days en 5000 op high days. Hiermee loop ik (naar mijn ervaring) geen massa mee mis :thumbs:

Na vier jaar ken ik mijn lichaam inmiddels aardig goed, en weet ik wat ik nodig heb. Als ik voor mijn werk op de militaire kazerne ben ben ik ook gedwongen op gevoel te eten.. maar dat is altijd goed gegaan tot nu toe :)

Exactly, ik train dan nu ongeveer 12-13 maanden echt serieus met een dedicated voedingspatroon... en inmiddels weet ik ook hoe mijn lichaam reageerd op bepaalde soorten voer, tijdstippen van eten, etc etc.

Zo merk ik bijv ook dat wanneer ik eens vrij veel complexe kh's heb gegeten, de dag erna er veel meer bloated uitzie, dan wanneer ik een hoop simpele suikers heb gegeten om bijv mijn junkdag.

niet zoveel mis met die training hoor ace.. beetje duizelig na 10x170 DL mag best :)

Ik heb ook geen flauw idee wat voor soort mensen dat zijn.. echt een stel belachelijke idioten :D
:stupid:

Ja, vergeet voor het gemak wel eens dat jij al langer bezig bent dan dat je hier aanwezig bent, en al meer op gevoel kunt eten. Ik eet nog steeds met gemak veel te grote porties! :(

Ach.. mijn maag is soms ook een bodemloze put :roflol:

Lekker toch? Gewoon bunkeren wanneer het moet!

Hoest verders met m'n buffe muscle boi? Nogsteeds ziekjes of knap je alweer wat op?

Ik zit ondertussen lekker in een club waar wel wat te scoren valt ghehehe de score staat nu op 2, als ik nog een 3e keer kan, ben ik tevreden hahaha

Daarna lekker naar huis, mijn maage vullen, kassie kijken en mijn mandje in... wat een heerlijk leven toch ook eh...?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven