- Waardering
- 14.131
Misschien kan ik ook wel zo goed trainen als ik niet lekker ben, ik ga even op de tocht staan!
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kan ik ook wel zo goed trainen als ik niet lekker ben, ik ga even op de tocht staan!
![]()

Harde trainingen zet jij neer baas. Wat een volume... Hoelang ben je daar zo ongeveer mee bezig?
, dat helpt je ook aansterken
Die training van vanmorgen noem je rustig aan doen ? hahaha 
. Gelukkig alleen geen last van bigorexia, wel van sportivirexia 

Eej Man,
Balen dat het minder met je gaat, maar ja het is ook niet zo gek dat je op dit moment een lagere weerstand hebt...
In iedere geval fijn dat je ex-ecto lichaam niet protesteert tegen eten, dat helpt je ook aansterken
. Maar jij weet wel goed voor je zelf te zorgen
![]()
Enne..doe een beetje rustig aan hé.Die training van vanmorgen noem je rustig aan doen ? hahaha
Ach ja...ken het wel... ik doe het net zo hard. Gelukkig alleen geen last van bigorexia, wel van sportivirexia
Take care![]()
bigorexia bigorexia bigorexia
Soms vraag ik me af of je niet stiekem wat enhanced bent, maar dan bedenk ik met dat je
nog steeds 19 bentDikke training kerel

Nette trainingen weer gast! Ben je nog begonnen met die GABA?

Ey! Toch een log begonnen! Leuk, beginpost gelezen, aardig al wat gedaan! Heb nie alle pagina's doorgespit hoor, veel posts binnen zo korte tijd
Je foto's zien er ook goed uit zeg, flinke benen al, mooie rug!
Ik ga je natuurlijk volgen!
Wel eens gedacht wedstrijden te draaien? (misschien al eerder gesteld hoor..)

laat staan dat ik vrijwel naakt op een podium ga staan. Daarnaast is 92 kilo bij mijn lengte helemaal zo spectaculair niet. Na een training met een flinke pomp erin, en onder de juiste belichting lijkt het misschien 'iets' maar naar mijn mening zeker niet podiumwaardig. AAS zie ik ook niet zo zitten.. ik overweeg pro hormonen maar voorlopig lekker naturel Thnx
Ja ik gebruik nu al een tijdje GABA in combinatie met Ashwagandha. Voordat ik het gebruikte sliep ik nooit aan één stuk door, hiermee wel. Ook ben ik 's avonds gewoon lekker moe en heb ik ook zin om te slapen. 's Ochtends voel ik me dan weer meer uitgeslapen, wat resulteert in meer energie gedurende de dag.
Oja, het is ook libido verhogend![]()
..............................
,Hey Sue, leuk dat je me gaat volgen!
De wedstrijden laat ik graag aan jou over haha. Vond het al moeilijk op het forum wat foto's te plaatsen..laat staan dat ik vrijwel naakt op een podium ga staan. Daarnaast is 92 kilo bij mijn lengte helemaal zo spectaculair niet. Na een training met een flinke pomp erin, en onder de juiste belichting lijkt het misschien 'iets' maar naar mijn mening zeker niet podiumwaardig. AAS zie ik ook niet zo zitten.. ik overweeg pro hormonen maar voorlopig lekker naturel
![]()

Niet zo bescheiden eh? Veel mensen kunnen trainen wat ze willen, maar zullen zelfs niet bij benadering jouw fysiek krijgen no matter what.
Je hebt een onwijs mooi, droog en gedefiniëerd fysiek, wees er trots op, muscle boi!![]()

Niet zo bescheiden eh? Veel mensen kunnen trainen wat ze willen, maar zullen zelfs niet bij benadering jouw fysiek krijgen no matter what.
Je hebt een onwijs mooi, droog en gedefiniëerd fysiek, wees er trots op, muscle boi!![]()

.. dan maar direct squatten.
Met dank aan Kwarkmeester A.K.A Chris die mij vanochtend op het idee gebracht heeft,