AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Harde trainingen zet jij neer baas. Wat een volume... Hoelang ben je daar zo ongeveer mee bezig?

• Topic Starter Topic Starter
Nice workout voor een beetje ziek zijn!
Ik ga ook altijd gewoon trainen. Hoezo verslaving :P

Bigorexia ;)

Eej Man,

Balen dat het minder met je gaat, maar ja het is ook niet zo gek dat je op dit moment een lagere weerstand hebt...
In iedere geval fijn dat je ex-ecto lichaam niet protesteert tegen eten :), dat helpt je ook aansterken :thumbs:. Maar jij weet wel goed voor je zelf te zorgen ;)
Enne..doe een beetje rustig aan hé. ;) Die training van vanmorgen noem je rustig aan doen ? hahaha :hahaha:
Ach ja...ken het wel... ik doe het net zo hard :o. Gelukkig alleen geen last van bigorexia, wel van sportivirexia :)

Take care :kiss:

Soms vraag ik me af of je niet stiekem wat enhanced bent, maar dan bedenk ik met dat je
nog steeds 19 bent :p Dikke training kerel

Eej Man,

Balen dat het minder met je gaat, maar ja het is ook niet zo gek dat je op dit moment een lagere weerstand hebt...
In iedere geval fijn dat je ex-ecto lichaam niet protesteert tegen eten :), dat helpt je ook aansterken :thumbs:. Maar jij weet wel goed voor je zelf te zorgen ;)
Enne..doe een beetje rustig aan hé. ;) Die training van vanmorgen noem je rustig aan doen ? hahaha :hahaha:
Ach ja...ken het wel... ik doe het net zo hard :o. Gelukkig alleen geen last van bigorexia, wel van sportivirexia :)

Take care :kiss:

Dankjewel, ik ga vandaag rustig aan doen.. maar stiekem hoop ik toch wel morgen mijn benen te kunnen trainen :o bigorexia bigorexia bigorexia

Thanks voor je lieve reactie, maar denk je ook een beetje om jezelf?.. ik ben niet de enige die wel eens iets teveel van zichzelf vraagt ;)

Hou je taai!

Soms vraag ik me af of je niet stiekem wat enhanced bent, maar dan bedenk ik met dat je
nog steeds 19 bent :p Dikke training kerel

Enchanced? ik weet het niet.. maar krijg regelmatig te horen dat ik niet van deze planeet kan komen :roflol:

Thanks! :thumbs:

Nette trainingen weer gast! Ben je nog begonnen met die GABA?

Nette trainingen weer gast! Ben je nog begonnen met die GABA?

Thnx ;)

Ja ik gebruik nu al een tijdje GABA in combinatie met Ashwagandha. Voordat ik het gebruikte sliep ik nooit aan één stuk door, hiermee wel. Ook ben ik 's avonds gewoon lekker moe en heb ik ook zin om te slapen. 's Ochtends voel ik me dan weer meer uitgeslapen, wat resulteert in meer energie gedurende de dag.

Oja, het is ook libido verhogend :thumbup:

Had je dat niet eerder kunnen zeggen? :p

Maja, voor mij is dat libido verhogende misschien wel gevaarlijk.... straks pluk ik er echt een van de straat af hahaha :p

Hahaha, nee moet jij misschien maar niet doen! :D

Ey! Toch een log begonnen! Leuk, beginpost gelezen, aardig al wat gedaan! Heb nie alle pagina's doorgespit hoor, veel posts binnen zo korte tijd :p
Je foto's zien er ook goed uit zeg, flinke benen al, mooie rug!
Ik ga je natuurlijk volgen!
Wel eens gedacht wedstrijden te draaien? (misschien al eerder gesteld hoor..)

Ey! Toch een log begonnen! Leuk, beginpost gelezen, aardig al wat gedaan! Heb nie alle pagina's doorgespit hoor, veel posts binnen zo korte tijd :p
Je foto's zien er ook goed uit zeg, flinke benen al, mooie rug!
Ik ga je natuurlijk volgen!
Wel eens gedacht wedstrijden te draaien? (misschien al eerder gesteld hoor..)

Hey Sue, leuk dat je me gaat volgen! ;)

De wedstrijden laat ik graag aan jou over haha. Vond het al moeilijk op het forum wat foto's te plaatsen.. :o laat staan dat ik vrijwel naakt op een podium ga staan. Daarnaast is 92 kilo bij mijn lengte helemaal zo spectaculair niet. Na een training met een flinke pomp erin, en onder de juiste belichting lijkt het misschien 'iets' maar naar mijn mening zeker niet podiumwaardig. AAS zie ik ook niet zo zitten.. ik overweeg pro hormonen maar voorlopig lekker naturel :thumbs:

Thnx ;)

Ja ik gebruik nu al een tijdje GABA in combinatie met Ashwagandha. Voordat ik het gebruikte sliep ik nooit aan één stuk door, hiermee wel. Ook ben ik 's avonds gewoon lekker moe en heb ik ook zin om te slapen. 's Ochtends voel ik me dan weer meer uitgeslapen, wat resulteert in meer energie gedurende de dag.

Oja, het is ook libido verhogend :thumbup:

AHAAA dat is het geheim!......Ja als ik dat allemaal zou gebruiken zou ik ook wel zo groot en sterk zijn :yarly:..............................:D,

Hey Sue, leuk dat je me gaat volgen! ;)

De wedstrijden laat ik graag aan jou over haha. Vond het al moeilijk op het forum wat foto's te plaatsen.. :o laat staan dat ik vrijwel naakt op een podium ga staan. Daarnaast is 92 kilo bij mijn lengte helemaal zo spectaculair niet. Na een training met een flinke pomp erin, en onder de juiste belichting lijkt het misschien 'iets' maar naar mijn mening zeker niet podiumwaardig. AAS zie ik ook niet zo zitten.. ik overweeg pro hormonen maar voorlopig lekker naturel :thumbs:

Niet zo bescheiden eh? Veel mensen kunnen trainen wat ze willen, maar zullen zelfs niet bij benadering jouw fysiek krijgen no matter what.

Je hebt een onwijs mooi, droog en gedefiniëerd fysiek, wees er trots op, muscle boi! :heart:

Aaah ok. Ga denk ik ook GABA gebruiken, maar dan vooral voor langere periode's, schijnt toch dat het echt zijn GH verhogende effecten pas na 3 maanden toont. (Voor die tijd al indirect door de betere slaap!)

Niet zo bescheiden eh? Veel mensen kunnen trainen wat ze willen, maar zullen zelfs niet bij benadering jouw fysiek krijgen no matter what.

Je hebt een onwijs mooi, droog en gedefiniëerd fysiek, wees er trots op, muscle boi! :heart:

Je neemt me de woorden uit m`n mond :D

Leg extensions
3x40
>Die *%$&@ leg extensions deden pijn aan mijn scheenbenen :mad: .. dan maar direct squatten.

Squat
13x140
10x140
10x130
10x120
10x110
10x110
10x100

Walking lunges (gewicht per hand)
20x25
20x20
20x15
20x15
20x15
>Meer gewicht zat er na die squat sessie niet in. 20 reps is dus 10 reps per been..
Dus a.u.b. geen opmerkingen van ''20 reps is teveel!''...

>Op dit punt was ik wel aardig gesloopt.. volgens mij klonk ik tijdens de laatste set lunges als een stervend rund :fuu:

Leg curl
15x90
10x90
10x80
10x70
10x60
10x50
10x40
>Laatste 3 sets verdiende qua uitvoering geen schoonheidsprijs.

Romanian Deadlift
10x100
10x90
10x80
10x70
10x60
10x50

>Het gewicht worden we misschien niet warm van, maar zoals ik al eerder gezegd heb voel ik veel meer contractie en stretch bij een superstrikte uitvoering op de RMDL.

Standing calf raises
13x150
10x130
10x120
10x100
10x80

Conclusie:
-Gezondheid: alleen nog erg last van mijn keel. Grote kans dat ik een keelontsteking te pakken heb.. morgen even langs de huisarts.
-Training: ondanks dat ik wat last van mijn keel had, kijk ik aardig tevreden terug op mijn training. Tussen de sets 60 seconden rust en meestal de eerste sets tot fail. Ik verkies te eerste sets tot fail te gaan omdat je dan nog het meeste energie hebt, en er dus het meeste uit kunt halen.

Maar er is ook minder goed nieuws. Gisteren gaf de weegschaal toch weer twee kilo minder aan dan een maand geleden (92 ipv 94...) Zal wel door de griep en stress komen. Het enige wat ik kan doen is NOG meer eten!! ;-)

Over eten gesproken.. ik heb onwijs zin in zuurkoolstamppot met een hele dikke rookworst van de Hema. Dat is dus ook wat er vanavond op het menu staat :D Met dank aan Kwarkmeester A.K.A Chris die mij vanochtend op het idee gebracht heeft,
thnx man! :thumbs:

Verders staat er morgen een rustdag op de planning.. misschien dat ik na het opstaan even sportief 10 crunches doe ofzo haha.

Nog even heel wat anders, voor degene die hem gemist hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=BL9Hd0a2I2o
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven