XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekker toch? Gewoon bunkeren wanneer het moet!

Hoest verders met m'n buffe muscle boi? Nogsteeds ziekjes of knap je alweer wat op?

Ik zit ondertussen lekker in een club waar wel wat te scoren valt ghehehe de score staat nu op 2, als ik nog een 3e keer kan, ben ik tevreden hahaha

Daarna lekker naar huis, mijn maage vullen, kassie kijken en mijn mandje in... wat een heerlijk leven toch ook eh...?

Ben blij dat het met jou beter gaat! :p

Maar Jaapie word er alleen maar slechter op.. hoofdpijn slaat toe en het zweet breekt me uit. Ik denk dat een training er morgen niet in zit (hoop het wel) maar mijn ecto lichaam protesteert tegen alles at the moment (behalve eten gelukkig!)

Hopelijk duurt dit niet te lang, kan het er niet goed bij hebben nu.

ah gossie gappie... het zit je ook niet mee eh... neem lekker je rust waar het kan gab. Trainen is geen goed plan als je je zo ziek voelt. Vergeet niet dat je ook veel aan je koppie heb nu eh? Luv you gappie :heart:

ah gossie gappie... het zit je ook niet mee eh... neem lekker je rust waar het kan gab. Trainen is geen goed plan als je je zo ziek voelt. Vergeet niet dat je ook veel aan je koppie heb nu eh? Luv you gappie :heart:

Ik weet dat ik keuzes moet maken en ik zal mijn rust zoveel mogelijk pakken. Alleen niet trainen is voor mij not done (voor langer dan een week iig)..

Zij iemand bigorexia?

Thnx buddie! :heart:

Beterschap Ace! Je bent vast opgeknapt voordat de week voorbij is :)
Evengoed heb je nog lekker getraind!

Ik hoop morgen toch eigenlijk nog wel ietsjes borst triceps te kunnen doen.. maar we zien wel :thumbs:

Thnx Jern ;)

1 enkel rustdagje als je niet lekker bent kan heus geen kwaad...ik herken het wel hoor, maar soms heb je jezelf ermee. Nou ja, je voelt het morgen zelf gauw genoeg of het wel of niet gaat :)

1 enkel rustdagje als je niet lekker bent kan heus geen kwaad...ik herken het wel hoor, maar soms heb je jezelf ermee. Nou ja, je voelt het morgen zelf gauw genoeg of het wel of niet gaat :)

Ja ik ken die mentale afwijking van altijd maar willen trainen :o

Uiteraard neem ik een rustdagje als dat nodig is :thumbs:

balen man - rust nemen en daarna weer knallen. van half werk word je niet groter!

Kan het niet laten om toch even iets te trainen.. Voel me niet slecht, enkel mijn keel heb ik op het moment last van. In ieder geval gaat het standaard volume wel iets omlaag haha. Ga gewoon alles rustig op zijn tijd doen, neem voldoende rust.. en als het niet gaat stop ik :thumbup:

Kan het niet laten om toch even iets te trainen.. Voel me niet slecht, enkel mijn keel heb ik op het moment last van. In ieder geval gaat het standaard volume wel iets omlaag haha. Ga gewoon alles rustig op zijn tijd doen, neem voldoende rust.. en als het niet gaat stop ik :thumbup:

Nou, de training viel niet tegen.

Incline DB press (gewicht per hand)
20x20 (warming up)
10x30
10x30
10x30
10x25
10x20

Flys
10x25
10x25
10x20
10x20
10x20

Bankdrukken
10x90
10x80
10x70
10x65
10x60
10x50

Dipsaus, afwisselend chest dip / tricep dip
15xbw
13xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Laying overhead extention
15x30
15x30
10x30
10x25

Wrist curls
15x35
10x30
10x30

Tussen de sets 60 seconden rust, met uitzondering van wrist curls waar ik 45 seconden rust aanhield. Tussen de oefeningen nam ik iets langer rust (minuutje of 2 á 3).

Conclusie: nog aardig wat setjes lekker tot fail kunnen trainen. Hier en daar wat gekuch maar verder geen last gehad van mijn grieperigheid. Ik voel nog wel steeds mijn rug van gisteren, dus morgen dan maar een echte een rustdag. Even kijken hoe ik me overmorgen voel, want dan zijn de wielen aan de beurt.. en die wil ik niet skippen :)

Netjes nog hoor die 10x90kg benchpress na de incline's en flyes.

Lekkere training man!

Toch maar wel echte rust?
Is goed voor je! :thumb:

Netjes nog hoor die 10x90kg benchpress na de incline's en flyes.

Verbaasde mij ook dat ik dat nog voor elkaar kreeg :eek:

Thnx :thumbs:

Toch maar wel echte rust?
Is goed voor je! :thumb:

Ja ach, morgen had ik sowieso een rustdag gehouden.. Nu maar hopen dat ik morgen flink spierpijn heb, anders voelt een rustdag ook zo A-bevredigend :roflol:

Je mag mijn spierpijn hebben ;)
Volgens mij heb ik gisteren iets met mijn schouderbladen gedaan... staan strak van de spierpijn :rolleyes:

:roflol:

Kom maar op!.. vind je dat niet een bevredigend gevoel dan?

Aha, jij bent ook al lid van de [Link niet meer beschikbaar]

:D

Heerlijk! Maar het rekt zo lastig uit op m'n werk... :o

Sjemig wat een volume kerel! HAHAHA, die dipsaus hebbie van mij!! :p

Mooie training Jaap, kwarkie is trots op je! xxx

Misschien kan ik ook wel zo goed trainen als ik niet lekker ben ;), ik ga even op de tocht staan!

:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven