markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stevige training weer japie, filmpje is echt hilarisch
.
Het gewichtsverlies zullen we maar scharen onder vet en vocht.
Nice video - had 'm nog niet eerder gezien
Nog meer eten?! Ik ben écht jaloers op jou!

nice squats ace, ik moet zo ook aan de bak maar moet om de 30 sec niezen dus ben benieuwd of het wat wordt![]()

Ik heb lekker gemarineerde kip met rijst en groente klaar staan

Een half uurtje voordat ik de kip ga bakken (na het snijden van de kip), zodat ik tussendoor rijst kan koken en groente kan koken / bakken / whatever.

Ligt eraan: meestal een kruidenblokje van de Aldi (tijdje terug in de aanbieding, Aziatisch spul), soms gewoon een eetlepel ketjap / sojasaus (niet teveel!) of een eigen mix van sereh - djahé - en alle andere potjes die exotisch klinken![]()

Reken maar voor een persoon extra, ik kom mee eten haha!
Die kruidenblokjes heb ik nooit gezien bij de Aldi.. maar dat kan ook aan het assortiment van mijn vestiging liggen![]()

...ik heb net mijn eten t/m vrijdag klaar staan - had je maar eerder door moeten geven!
Trouwens, JIJ wilde aan diehutspotzuurkoolstamppot met "overheerlijke" worst en jus...
Ik heb een stel grote Aldi's in de buurt, dus heb over het assortiment niet te klagen![]()

...dat wil niet zeggen dat ik dan opeens jus lekker ga vinden!En die vette jus is wel hele verantwoorde jus met hoofdzakelijk olijfolie![]()
Beterschap nog voor je trouwens! Keelonsteking is errug vervelend, ben wel blij dat ik dat niet meer heb sinds die keelamandelen eruit zijn!
Dat filmpje is echt super!!!Moest er wel erg om lachen!
Ben weer helemaal bij...was ff een paar dagen druk. Hoest ? weer beter?? Bij ons hadden ze die blokjes van de aldi ook niet helaas....