Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Stevige training weer japie :thumb: , filmpje is echt hilarisch :lol:.

Het gewichtsverlies zullen we maar scharen onder vet en vocht.

Laatst bewerkt:
Nice video - had 'm nog niet eerder gezien :o

Nog meer eten?! Ik ben écht jaloers op jou!

nice squats ace, ik moet zo ook aan de bak maar moet om de 30 sec niezen dus ben benieuwd of het wat wordt :D

• Topic Starter Topic Starter
Stevige training weer japie :thumb: , filmpje is echt hilarisch :lol:.

Het gewichtsverlies zullen we maar scharen onder vet en vocht.

Thnx :thumbs:

Over het gewichtsverlies zullen we maar zo positief mogelijk blijven denken inderdaad!

Nice video - had 'm nog niet eerder gezien :o

Nog meer eten?! Ik ben écht jaloers op jou!

Ja nog meer eten yummie, vanavond lekker zuurkoolstamppot met een Hema rookworst en lekker vette jus :heart:

nice squats ace, ik moet zo ook aan de bak maar moet om de 30 sec niezen dus ben benieuwd of het wat wordt :D

Thnx man, pas wel op met het squatten.. je wil niet achterover vallen :roflol:

Succes met je training!

Zuurkoolstamppot :lick:
rookworst :kots:
vette jus :kots:

Maarre: eet smakelijk!
Ik heb lekker gemarineerde kip met rijst en groente klaar staan ;)
:P

Een half uurtje voordat ik de kip ga bakken (na het snijden van de kip), zodat ik tussendoor rijst kan koken en groente kan koken / bakken / whatever.

Ik las toch echt wanneer marineer je de kip... :o

Ligt eraan: meestal een kruidenblokje van de Aldi (tijdje terug in de aanbieding, Aziatisch spul), soms gewoon een eetlepel ketjap / sojasaus (niet teveel!) of een eigen mix van sereh - djahé - en alle andere potjes die exotisch klinken ;)

Ik las toch echt wanneer marineer je de kip... :o

Kan gebeuren :aai:

Ligt eraan: meestal een kruidenblokje van de Aldi (tijdje terug in de aanbieding, Aziatisch spul), soms gewoon een eetlepel ketjap / sojasaus (niet teveel!) of een eigen mix van sereh - djahé - en alle andere potjes die exotisch klinken ;)

Reken maar voor een persoon extra, ik kom mee eten haha! :heart:

Die kruidenblokjes heb ik nooit gezien bij de Aldi.. maar dat kan ook aan het assortiment van mijn vestiging liggen :mad:

Reken maar voor een persoon extra, ik kom mee eten haha! :heart:

Die kruidenblokjes heb ik nooit gezien bij de Aldi.. maar dat kan ook aan het assortiment van mijn vestiging liggen :mad:

:nowai:
...ik heb net mijn eten t/m vrijdag klaar staan - had je maar eerder door moeten geven! :P
Trouwens, JIJ wilde aan die hutspot met "overheerlijke" worst en jus...

Ik heb een stel grote Aldi's in de buurt, dus heb over het assortiment niet te klagen ;)

:nowai:
...ik heb net mijn eten t/m vrijdag klaar staan - had je maar eerder door moeten geven! :P
Trouwens, JIJ wilde aan die hutspot zuurkoolstamppot met "overheerlijke" worst en jus...

Ik heb een stel grote Aldi's in de buurt, dus heb over het assortiment niet te klagen ;)

:rolleyes:

Zal het volgende keer eerder doorgeven!
En je die lekker rookworst laat ik niet aan me voorbij gaan.. daar ga ik nou eens gigantisch van genieten :D

En die vette jus is wel hele verantwoorde jus met hoofdzakelijk olijfolie :thumbs:

:roflol:

Beterschap nog voor je trouwens! Keelonsteking is errug vervelend, ben wel blij dat ik dat niet meer heb sinds die keelamandelen eruit zijn!

Dat filmpje is echt super!!! :D Moest er wel erg om lachen!

Ben weer helemaal bij...was ff een paar dagen druk. Hoest ? weer beter?? Bij ons hadden ze die blokjes van de aldi ook niet helaas....

Ben weer helemaal bij...was ff een paar dagen druk. Hoest ? weer beter?? Bij ons hadden ze die blokjes van de aldi ook niet helaas....

Ja ik miste je al Kaza.. het was ook zo rustig in je log :(

Ik ben nog niet helemaal beter, wat last van m'n keel.. maar dat komt wel weer goed en ik kon gewoon aardig trainen.. thnx :thumbs:

Morgen zal je huisarts wel wat anti-B voorschrijven. Gevolg: overmorgen keelpijn weg. ;)

Keep pumpin'.

volgens mij heb ik hier ook een paar van die muizen Ace want m'n vallen zijn steeds leeg 's ochtends maar daar blijft het bij :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven