MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Oja.. er is meer nieuws. Al meerdere keren kreeg ik de opmerking van mensen die dachten dat mijn bf wel lager dan 12% zou zijn... na opnieuw gemeten te hebben kwam ik nu op 10% uit :eek: :)

Het lijkt me stug dat mijn gewicht gelijk gebleven is en mijn bf gedaald is op een goeie 4000 kilocalorieën per dag.. de vorige meting zal wel ruk geweest zijn.

ik begreep dat er hier regelmatig blote chicks te zien zijn dus ga je log ook in de gaten houden! :)

Nou heb ik de term al meerdere keren voorbij horen komen en met zoeken kwam ik er niet maar wat zijn in hemelsnaam nou die bijna legendarische 'oma flies' ???

Oma flys ja. Dat is een variatie op flys (ik denk bedacht) door de 'oma' van de Flexx gym in Rotterdam. Veel grote jongens trainen met haar..

Hier een filmpje Roelly Winklaar, hij traint met haar.. en wat een monster! :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=ZXKRt2gqRh4

Op 3:25 minuten begint hij met de zogenaamde oma flys

ik begreep dat er hier regelmatig blote chicks te zien zijn dus ga je log ook in de gaten houden! :)

Oja, we begonnen met Patricia Paay toch?!? :roflol:

Wat the *piep* zijn oma flyes nu weer? edit, reageerde weer eens tegelijk.

Laatst bewerkt:
Als ik ooit naar die hoek van Nederland verhuis dan ga ik ook bij Flexx trainen! 1x gedaan, en beviel super! (toch fancy om te weten dat ik op hetzelfde bankje heb gelegen als Roelly)...

Verders niemand commentaar op mijn trainingen so far ???

Commentaar? Natuurlijk! (u vraagt en wij draaien)
Waarom zoveel sets en zoveel herhalingen? Ik heb het idee dat je het erg makkelijk volhoudt (aantal reps nemen niet af), dus je kan ook wel wat zwaarder... of vergis ik me?

Oma flys ja. Dat is een variatie op flys (ik denk bedacht) door de 'oma' van de Flexx gym in Rotterdam. Veel grote jongens trainen met haar..

Hier een filmpje Roelly Winklaar, hij traint met haar.. en wat een monster! :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=ZXKRt2gqRh4

Op 3:25 minuten begint hij met de zogenaamde oma flys

Oja, we begonnen met Patricia Paay toch?!? :roflol:
Thanx! Soort compound fly lijkt het me, misschien wat om zelf te proberen :D Welk deel van de borst pak je hier voornamelijk mee want als dit de bovenkant is, is het een goed alternatief voor mijn incl. db press (db's op sportschool gaan niet zwaar genoeg)

Trouwens vet stoer die oma :D

Commentaar? Natuurlijk! (u vraagt en wij draaien)
Waarom zoveel sets en zoveel herhalingen? Ik heb het idee dat je het erg makkelijk volhoudt (aantal reps nemen niet af), dus je kan ook wel wat zwaarder... of vergis ik me?

Uuhm, aantal reps neemt wel af lieverd ;)

Ik houd tussen de sets ook voldoende rust zodat iedere set opnieuw weer een uitdaging is om op grens van falen ''te dansen'' of te overschrijden.. do i make sense?

Ik zeg altijd ''The closer you are to failure, the closer you are to victory!''

Thanx! Soort compound fly lijkt het me, misschien wat om zelf te proberen :D Welk deel van de borst pak je hier voornamelijk mee want als dit de bovenkant is, is het een goed alternatief voor mijn incl. db press (db's op sportschool gaan niet zwaar genoeg)

Trouwens vet stoer die oma :D

Ja die oma is hardcore vergis je niet!

Ik heb getwijfeld over het gedeelte van de borst wat je accentueert.. ik neem aan als je hem incline doet je dat bovenkant borst iets meer meeneemt, maar aan de andere kant is je beweging licht van voor naar achter wat in theorie meer de onderkant accentueert.

Als ik me niet vergis traint The Xtralarge met oma, misschien weet hij hier meer over te vertellen :thumbs:

''Ik weet dat de gewichten niet heel indrukwekkend zijn maar op een een of andere manier zijn oma flys zwaarder dan gewone flys.. of ligt dat aan mij?''

Nee ligt niet aan jou :D! Zelf ook oma met 15kg en normaal denk met 20kg.

Lekker getraind. :thumbup:!

Edit/
Ik had ''Oma'' een PM gestuurd, maar niets terug gekregen jammer genoeg.

Uuhm, aantal reps neemt wel af lieverd ;)

Ik houd tussen de sets ook voldoende rust zodat iedere set opnieuw weer een uitdaging is om op grens van falen ''te dansen'' of te overschrijden.. do i make sense?

Ik zeg altijd ''The closer you are to failure, the closer you are to victory!''
Klinkt als teveel rust :p

Thnx Ronniej,

Succes met je schouder training vandaag!

Bij de meeste oefeningen is het gewoon 60 seconden. Bij sommige oefeningen houd ik zelfs 45-50 seconden aan, ik merk dat ik daar beter op reageer. In ieder geval rust ik nooit, maar dan ook echt nooit langer dan een anderhalve minuut tussen de sets.

Laatst bewerkt:
mmm....ok...

Is niet teveel toch? :rolleyes:

Die oma fly's, die doe je schuin naar voren, toch?

Laatst bewerkt:
Ik vind het best veel sets, ik vind 4 toch wel genoeg - en als je 4 sets doet zou je (dus) hoger in gewicht kunnen zitten...

Ik vind het best veel sets, ik vind 4 toch wel genoeg - en als je 4 sets doet zou je (dus) hoger in gewicht kunnen zitten...

Wat ik vaak doe is hoog beginnen in gewicht en dan afbouwen (dropsets) ;)

Die oma fly's, die doe je schijn naar voren, toch?

Het verschil met gewone flys is dat je hiermee ook inderdaad iets naar voren en achteren beweegt, waarmee je een grotere ROM creëert.

Dikke training. Maar je kunt beter gewoon met banken beginnen, daarna inclines doen, dan fly's en dan de rest ;)

Hard gewerkt gozer!

:kiss:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven