Mooie progressie man, doelde eigenlijk op de vergelijking van je voor en na je dieet-stats maar vraag me nu af of je een periode hebt lopen cutten of dat je BF% zakking gewoon komt door dat idiote volume
Het verschil tussen voor en na het dieet was enkel dat ik een dunnere huid gekregen heb een geen vocht vasthield. Gewicht is stabiel gebleven rond de 93,5kg. Verder heb ik niet gecut ofzo, en die meting die op 8% uit kwam was direct na een sauna na 2½ week zoutloos... dus ik verwacht de volgende meting gewoon weer op de 10% uit te komen
Ik heb wel een periode gehad (voor dat dieet) dat ik iets vet ben kwijt geraakt (zo'n 2%) op 4500kcals per dag.. kwam waarschijnlijk door stres. Toen had ik de kcals verhoogd naar 5000-55000 kcals en de weegschaal ging weer omhoog
Ben heel erg benieuwd naar de foto's! Vind de andere foto's al erg bruut.
Ben ook benieuwt wat je ervan vind
Vocht laagje terug? of nog steeds vrij vasculair? aders op je quads is trouwens wel erg goed!
Vocht had ik al vrij snel terug (binnen 2 dagen op oude niveau), dus so vasculair ben ik niet meer. Ook merkte ik na twee dagen al duidelijk dat mijn huid weer vrij normaal is met alle zuivel. Nu moet ik wel toegeven dat ik belachelijk veel zuivel wegwerk per dag, dus dat gaat snel dan
Aders op mijn quads schrok ik zelf ook aardig van om eerlijk te zijn. Normaal gesproken is er maar 1 zichtbaar zodra mijn benen goed warm zijn, maar na dit dieet kwamen er met de dag meer tevoorschijn. Hier helaas hetzelfde verhaal als de rest van mijn lijf, die aders zijn groot en deels verdwenen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warming up: front squat met stang (20kg) .. aantal reps weet ik niet meer, waren er veel
Squat
5x160
PR
8x150
8x140
8x130
8x120
8x110
8x100
8x90
8x80
8x70
>Van de 4 jaar dat ik train heb ik 3 jaar lang enkel gesquat voor mijn benen. Hier heb ik echt 90% van mijn benen aan te danken, en het voelde laatste keer goed weer op hoog volume te squatten.. dus vandaar nog een keertje!
Leg press
10x90.. toen dacht ik bij mezelf ''auw, is dit nog nodig na zo'n squatsessie? ... NEE.''
Laying leg curl
10x70
10x60
10x50
10x50
10x50
Romanian deadlift (hakken op verhoging, met dank aan Pilatesmeisje die mij op dat
idee gebracht heeft tijdje geleden
)
8x100
8x90
8x80
8x70
8x60
Standing calf raises
15x120
15x100
15x100
15x100
15x100
>laatste sets beetje cheaten door me omhoog te 'duwen' en een paar negatieve reps te maken.
Conclusie: niet ontevreden, morgen rustdag.