AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat echt goed bro! Volgende keer ff iemand een foto laten maken van wat poses. Wel benieuwt hoe het er als geheel uitziet!

Nu ben ik echt wel benieuwd!

ja wel gave fotos, had liever wel ook een fullbody erbij gezien om het totaal te zien.
In wat voor belichting heb je de fotos gemaakt?
Ik zelf zie soms een goeie shape in de spiegel en dan denk ik ff gauw een paar fotos te trekken maar dan is het op de fotos meestal 3x niks vanwege de belichting/flits...

ja wel gave fotos, had liever wel ook een fullbody erbij gezien om het totaal te zien.
Ik zelf zie soms een goeie shape in de spiegel en dan denk ik ff gauw een paar fotos te trekken maar dan is het op de fotos meestal 3x niks vanwege de belichting/flits...

hahaha, dat heb ik nou ook... camera's hebben een hekel aan mij, en ik aan camera's :p

Dus uiteindelijk voel je je dan weer net zo minderwaardig als toen je begon met trainen hahaha... k*t zooi!!

• Topic Starter Topic Starter
Ok zieke shit :)

maar lijkt me wel lager dan 8%, niet ?

Nee het is echt 8%, maar het lijkt lager omdat ik dus op dat moment absoluut geen vocht vasthield, en een hele dunne huid had.. (merk nu al dat het minder is).

Jaap, dat fysiek van jou ziet er geweldig uit man! Daar kan ik nog een puntje aan zuigen! Ik denk dat je de meesten van DBB wel ownt als ik het zo bekijk.

Heel erg netjes man, chapeau!

Thnx kwarkmeester :bow:

Gaat echt goed bro! Volgende keer ff iemand een foto laten maken van wat poses. Wel benieuwt hoe het er als geheel uitziet!

Thnx :thumbs:

De belichting was natuurlijk zo optimaal mogelijk, als ik recht voor een lamp sta is het zo indrukwekkend ook weer niet ;)

Fullbody pics zijn dus met mijn lengte niet spectaculair. Omdat ik zo lang ben is het totaal plaatje gewoon minder, vandaar. Maar goed.. ik zal kijken of ik nog eens wat fullbody pics kan schieten.

Nu ben ik echt wel benieuwd!

Vriendschapverzoek onderweg!

Fullbody pics zijn dus met mijn lengte niet spectaculair. Omdat ik zo lang ben is het totaal plaatje gewoon minder, vandaar. Maar goed.. ik zal kijken of ik nog eens wat fullbody pics kan schieten.

Is zeker lastig om er echt massief bij te staan bij deze lengte ja.

ja, maar ik bedoelde dan juist hoe is de belichting ideaal? Buiten? Een lamp recht boven je kop? achter je? voor je?

:eek: jij bent toch wel een voorbeeld voor mij( ik ben ongeveer even lang als jij)

ziet er goed uit man. alleen moet je volgens mij wat meer eten want zo wordt het natuurlijk nooit wat met die strongman ambities! :D

ja, maar ik bedoelde dan juist hoe is de belichting ideaal? Buiten? Een lamp recht boven je kop? achter je? voor je?

Lamp recht boven me ja.. uiteraard, dat is het meest spectaculair ;)

:eek: jij bent toch wel een voorbeeld voor mij( ik ben ongeveer even lang als jij)

:woot:

ziet er goed uit man. alleen moet je volgens mij wat meer eten want zo wordt het natuurlijk nooit wat met die strongman ambities! :D

Haha, zit nu weer aan de 5000kcals.. moet genoeg wezen toch?... TOCH?!?! ;)

ja dan is het goed :)

Dat ziet er zeker droog/vasculair uit :thumb: alleen fullbody foto's zal je massa waarschijnlijk wel tegenvallen, heb ik zelf ook hoor, duurt lang als je wat langer bent.

jammer dat zon dieet toch moeilijk te volgen is. Heb al zat supplementen en heb geen zin ook nog eens kwark er uit te gooien en te vervangen door night protein oid....

Is zeker lastig om er echt massief bij te staan bij deze lengte ja.

Dat ziet er zeker droog/vasculair uit :thumb: alleen fullbody foto's zal je massa waarschijnlijk wel tegenvallen, heb ik zelf ook hoor, duurt lang als je wat langer bent.

Ja klopt :(

:)

jammer dat zon dieet toch moeilijk te volgen is. Heb al zat supplementen en heb geen zin ook nog eens kwark er uit te gooien en te vervangen door night protein oid....

Ik vond het niet echt moeilijk, maar om nu gewoon te eten is wel onwijs lekker ;)

Voeding en trainingsschema zien er netjes uit !

Thnx ;)

Vandaag waterpolo wedstrijdje spelen, dus even geen KT.. alhoewel, misschien even wat buikspier oefeningen ofzo, die heb ik al maanden niet meer gedaan :)

Morgen weer lekker borst - tri.

hahahaha al maanden je buik niet getraind :roflol: ach ja ;), dat valt iig niet op :P na het zien van je foto's hahaha. Good work :thumbs:, je bent weer goed bezig geweest!!!

Veel suc6 straks met je training!!!

Brute foto's man! Ik ben ook wel eens benieuwd naar een fullbody-pic... ;)

Ik heb eventjes een aantal pagina's terug gebladerd om eens te kijken hoe het erop dit moment met je voor staat, heb je een paar weekjes niet gevolgd helaas.... maar je bent erg goed bezig :thumb:

Ook leuk om te zien dat zo'n wedstrijd dieet aanslaat :)
Om maximaal profeit van zo'n schema te hebben, zou je uiteraard de kcal omlaag moeten brengen (KH vooral) maargoed, daar ligt jou pritoriteit voorlopig nog niet zo te lezen :thumb:

Mischien dat ik in juni ergens eens ook zo'n wedstrijd dieet ga volgen, voor 2/3 weken, puur uit neiwuschierigheid.

Hou ons op de hoote man.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven