- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja wel gave fotos, had liever wel ook een fullbody erbij gezien om het totaal te zien.
In wat voor belichting heb je de fotos gemaakt?
Ik zelf zie soms een goeie shape in de spiegel en dan denk ik ff gauw een paar fotos te trekken maar dan is het op de fotos meestal 3x niks vanwege de belichting/flits...

Ok zieke shit
maar lijkt me wel lager dan 8%, niet ?
Jaap, dat fysiek van jou ziet er geweldig uit man! Daar kan ik nog een puntje aan zuigen! Ik denk dat je de meesten van DBB wel ownt als ik het zo bekijk.
Heel erg netjes man, chapeau!

Gaat echt goed bro! Volgende keer ff iemand een foto laten maken van wat poses. Wel benieuwt hoe het er als geheel uitziet!
ja wel gave fotos, had liever wel ook een fullbody erbij gezien om het totaal te zien.
In wat voor belichting heb je de fotos gemaakt?
Ik zelf zie soms een goeie shape in de spiegel en dan denk ik ff gauw een paar fotos te trekken maar dan is het op de fotos meestal 3x niks vanwege de belichting/flits...

Fullbody pics zijn dus met mijn lengte niet spectaculair. Omdat ik zo lang ben is het totaal plaatje gewoon minder, vandaar. Maar goed.. ik zal kijken of ik nog eens wat fullbody pics kan schieten.
ja, maar ik bedoelde dan juist hoe is de belichting ideaal? Buiten? Een lamp recht boven je kop? achter je? voor je?

jij bent toch wel een voorbeeld voor mij( ik ben ongeveer even lang als jij)

ziet er goed uit man. alleen moet je volgens mij wat meer eten want zo wordt het natuurlijk nooit wat met die strongman ambities!![]()

Is zeker lastig om er echt massief bij te staan bij deze lengte ja.
Dat ziet er zeker droog/vasculair uitalleen fullbody foto's zal je massa waarschijnlijk wel tegenvallen, heb ik zelf ook hoor, duurt lang als je wat langer bent.

jammer dat zon dieet toch moeilijk te volgen is. Heb al zat supplementen en heb geen zin ook nog eens kwark er uit te gooien en te vervangen door night protein oid....

Thnx
Vandaag waterpolo wedstrijdje spelen, dus even geen KT.. alhoewel, misschien even wat buikspier oefeningen ofzo, die heb ik al maanden niet meer gedaan
Morgen weer lekker borst - tri.
ach ja
, dat valt iig niet op
na het zien van je foto's hahaha. Good work hahahaha al maanden je buik niet getraindach ja
, dat valt iig niet op
na het zien van je foto's hahaha. Good work
, je bent weer goed bezig geweest!!!
Veel suc6 straks met je training!!!