Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je foto's zagen er goed uit ja, damn :) Gewonnen met je waterpolo?

Succes met je training morgen.

• Topic Starter Topic Starter
Je foto's zagen er goed uit ja, damn :) Gewonnen met je waterpolo?

Succes met je training morgen.

Thnx Chiel! ;)

Niet gewonnen met waterpolo, maar wel gescoord vanuit een 'onmogelijke' hoek tegen een keeper die Europees niveau speelt, dus dat was wel weer leuk :D

Ik kijk al uit naar mijn training van morgen, heb er zin an :thumbs:

:wanker: ziet er bruut uit Ace, hoe ziet je voeding er tijdens je voorberreiding uit, de hoeveelheden etc. + hoeveelheid kcals.

ow ja.. P.S. homo!

• Like
Waarderingen: KEUN
Damn die foto's bruut man :bow:

4000 kcals, 0 natrium en zuivel en iets minder carbs. Verder hoofdzakelijk whey (NP en iso), rijst, havermout, broccoli, vis, noten en olijfolie.. ja dat was het wel zo'n beetje :thumbs:

Ik ook van jou :heart:
en dat in een dag indeling?..dit is geen officiele cut toch, of heb je cardio bij gedaan etc.? of alleen zo gegeten.

1 liefde

Thnx baas ;)

en dat in een dag indeling?..dit is geen officiele cut toch, of heb je cardio bij gedaan etc.? of alleen zo gegeten.

Was ook niet om vet te verliezen, maar om vocht te verliezen en een dunnere huid te krijgen. Ik sta nu op 8%.. naturel door cutten voel ik niet zo voor :)

Verder waren mijn dagen niet zo druk. Even niet naar school/werk geweest vanwege thuis situatie. Ook deed ik geen cardio, maar 4000kcals is nog steeds heel 'schoon' aankomen voor mij.

Was ook niet om vet te verliezen, maar om vocht te verliezen en een dunnere huid te krijgen. Ik sta nu op 8%.. naturel door cutten voel ik niet zo voor :)

Verder waren mijn dagen niet zo druk. Even niet naar school/werk geweest vanwege thuis situatie. Ook deed ik geen cardio, maar 4000kcals is nog steeds heel 'schoon' aankomen voor mij.
maar dan weet ik nog niet wat je op welk tijd stip at.
en voorheen stond je op hoeveel % ? en voor hoelang heb je dit eetschema aangehouden, lijkt me echt een leerzame ervaring om het zelf ook eens te proberen.
+ hoeveel kcal's at je voor dit wedstrijd schema.

p.s. je bent ho..ik bedoel hou me op de hoogte hoe snel je weer op oud gewicht/bf zit:D

Ik at gewoon om de 2,5 uur. Voor het dieet stond ik op 10%, maar ik denk dat die 8% kwam door mijn extreem lage vocht gehalte. Ik verwacht niet op 4000kcals 2% vet verloren te zijn. Heb het 2½ week volgehouden waarvan 1 week echt op 0,0 natrium.. langer absoluut zonder natrium is niet gezond.

Ik ga nu weer terug over op 5000 kcals met natrium en zuivel, dat bulkt gewoon makkelijker omdat je veel en veel meer kan variëren in voeding. Zeker een leuke ervaring.

Oja p.s. LOL KEUNing :roflol:

Laatst bewerkt:
Foto´s zien er echt zwaar bruut uit vooral die eerste foto die aders:eek:

Ik had even een vraagje je gaf aan dat je een zuivel en natriumloos wedstrijdvoorbereidingsdag hebt gevolgt. Kan je eens een voorbeeld geven hoe je voeding er op een gemiddelde dag uit zag?

Laatst bewerkt:
Foto´s zien er echt zwaar bruut uit vooral die eerste foto die aders:eek:

Ik had even een vraagje je gaf aan dat je een zuivel en natriumloos wedstrijdvoorbereidingsdag hebt gevolgt. Kan je eens een voorbeeld geven hoe je voeding er op een gemiddelde dag uit zag?

Heb het schema ergens gepost in m'n log.. zal hem even voor je opzoeken! ;)

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Klik!

Het enige verschil was dat ik vaak 's middags eind van de dag vóór het avond eten trainde ipv 's ochtends.

Laatst bewerkt:
Nou ben ik stiekem erg nieuwsgierig naar hoeveel geld jij uitgeeft in de maand aan eten en supplementen e.d :o

Nou ben ik stiekem erg nieuwsgierig naar hoeveel geld jij uitgeeft in de maand aan eten en supplementen e.d :o

Poeh dat is een hele goeie.. weet ik zo niet precies.

Mega Grow = 2000gr 39,50 euro = 50gr per training (4 trainingsdagen p/w) = 200 gr p/w. 2000 / 200 = 100 = 10 weken. 10 weken is 2,5 maand dus 39,50 / 2,5 = 15,8 euro per maand.. toch?
Whey Isolaat = 23,90 euro? = 30gr per dag x 7 dagen p/w = 210gr p/w. 210 x 4 (4 weken) = 840 gr p/m. ongeveer 20 euro p/m.
Essential Amino Stack = 29,95 euro = 20gr per trainingsdag, 4 trainingsdagen p/w = 80gr p/w. 500gr / 80 = 6,25 weken = 1,56 maand. 29,90 / 1,56 = 19,2 euro p/m.

Zo, dan zitten we totaal op ongeveer.. 55 euro per maand aan supplementen. Voeding heb ik totaal geen idee. Ik woon niet meer op mezelf, en toen ik op mezelf woonde kocht ik voor 2 pers. waarvan de ander niet zoveel at als ik .. Is dus moeilijk te zeggen wat het was dus. Met z'n 2en ongeveer 80-100 euro per week aan voeding (ik haal veel vers en van de markt).

Even ruwweg geschat dus 290-300 euro per maand aan voeding en supplementen :eek:

Neem je elke dag evenveel whey? Ik neem altijd een schep extra op trainingsdagen, of train je elke dag? :D

Brute pics kerel ... maar idd, een full body pic was leuker geweest :p

Ben benieuwd waar je nu naartoe wilt ;)

Neem je elke dag evenveel whey? Ik neem altijd een schep extra op trainingsdagen, of train je elke dag? :D

Ja 's ochtends isolaat. Rondom de training amino's en BCAAs, whey is veel te traag ;)

:roflol: hahaha dat valt nog mee hahahaha :o

:p

Brute pics kerel ... maar idd, een full body pic was leuker geweest :p

Ben benieuwd waar je nu naartoe wilt ;)

Fullbody is dus wat minder spectaculair met mijn lengte.. en waar ik naartoe wil?? .. 100kg bij 10% :thumbs:

foto's = :thumbs: klasse! ga zo door!

Fullbody is dus wat minder spectaculair met mijn lengte.. en waar ik naartoe wil?? .. 100kg bij 10% :thumbs:
ik zie nu pas dat je bijna 1,90 bent, ik dacht al netjes man 90+kg maar ging er van uit dat je 1.80 of zo was,alsnog netjes maar met die lengte zou het nog brutaler hebben uitgezien, full body lijkt me alsnog ziek uit te zien! pics? prive?:$

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven