Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je foto's zagen er goed uit ja, damnGewonnen met je waterpolo?
Succes met je training morgen.

ziet er bruut uit Ace, hoe ziet je voeding er tijdens je voorberreiding uit, de hoeveelheden etc. + hoeveelheid kcals.

en dat in een dag indeling?..dit is geen officiele cut toch, of heb je cardio bij gedaan etc.? of alleen zo gegeten.4000 kcals, 0 natrium en zuivel en iets minder carbs. Verder hoofdzakelijk whey (NP en iso), rijst, havermout, broccoli, vis, noten en olijfolie.. ja dat was het wel zo'n beetje
Ik ook van jou![]()

en dat in een dag indeling?..dit is geen officiele cut toch, of heb je cardio bij gedaan etc.? of alleen zo gegeten.

maar dan weet ik nog niet wat je op welk tijd stip at.Was ook niet om vet te verliezen, maar om vocht te verliezen en een dunnere huid te krijgen. Ik sta nu op 8%.. naturel door cutten voel ik niet zo voor
Verder waren mijn dagen niet zo druk. Even niet naar school/werk geweest vanwege thuis situatie. Ook deed ik geen cardio, maar 4000kcals is nog steeds heel 'schoon' aankomen voor mij.

Foto´s zien er echt zwaar bruut uit vooral die eerste foto die aders
Ik had even een vraagje je gaf aan dat je een zuivel en natriumloos wedstrijdvoorbereidingsdag hebt gevolgt. Kan je eens een voorbeeld geven hoe je voeding er op een gemiddelde dag uit zag?

Nou ben ik stiekem erg nieuwsgierig naar hoeveel geld jij uitgeeft in de maand aan eten en supplementen e.d![]()

Even ruwweg geschat dus 290-300 euro per maand aan voeding en supplementen![]()
hahaha dat valt nog mee hahahaha 
Neem je elke dag evenveel whey? Ik neem altijd een schep extra op trainingsdagen, of train je elke dag?![]()

Brute pics kerel ... maar idd, een full body pic was leuker geweest
Ben benieuwd waar je nu naartoe wilt![]()
ik zie nu pas dat je bijna 1,90 bent, ik dacht al netjes man 90+kg maar ging er van uit dat je 1.80 of zo was,alsnog netjes maar met die lengte zou het nog brutaler hebben uitgezien, full body lijkt me alsnog ziek uit te zien! pics? prive?:$Fullbody is dus wat minder spectaculair met mijn lengte.. en waar ik naartoe wil?? .. 100kg bij 10%![]()