Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
K*t he dat je niet altijd vaculair kan zijn :p
En al weer een pr gaat lekker!

Gefeliciteerd met je pr kerel, flink gesquat :wl:.

Wat een volume op je squats!! :eek:

Zo kennen we je weer ;)

De tandjes wat een volume op de squats haha, gefeliciteerd met je PR.

Dikke PR ... en dan nog volume draaien erachter, top gewoon !

Ace1990 zei:
(hakken op verhoging, met dank aan Pilatesmeisje die mij op dat idee gebracht heeft tijdje geleden )

Dit heb ik gemist ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goedemorgen ;)

Geweldig weer hoe je het verteld :roflol:
Leg press
10x90.. toen dacht ik bij mezelf ''auw, is dit nog nodig na zo'n squatsessie? ... NEE.''

Nice PR man, 160kg :eek: :o

2,5 week zoutloos/zuivelvrij/ongevarieerd eten met je broccoli/vis en rijst :P en dan eindelijk dat dunne huidje ;) met die mooie aders en nu binnen 2 dagen hop weg. :( haha..wat gaat dat hard. In iedere geval weet je wel hoe je eruit ziet als je flink vasculair bent :P

Fijne rustdag vandaag :)

• Topic Starter Topic Starter
K*t he dat je niet altijd vaculair kan zijn :p
En al weer een pr gaat lekker!

Inderdaad, die extreme vasculariteit is helaas niet altijd aanwezig :(

Zeker ween PR, ben er blij mee :)

Gefeliciteerd met je pr kerel, flink gesquat :wl:.

Thnx Mark :thumbs:

Wat een volume op je squats!! :eek:

Ja, dit is naast een krachttraining ook een aardige conditie training

:D

Dikke PR ... en dan nog volume draaien erachter, top gewoon !

Dit heb ik gemist ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thnx Rob :thumbs:

Goedemorgen ;)

Geweldig weer hoe je het verteld :roflol:
Leg press
10x90.. toen dacht ik bij mezelf ''auw, is dit nog nodig na zo'n squatsessie? ... NEE.''

Nice PR man, 160kg :eek: :o

2,5 week zoutloos/zuivelvrij/ongevarieerd eten met je broccoli/vis en rijst :P en dan eindelijk dat dunne huidje ;) met die mooie aders en nu binnen 2 dagen hop weg. :( haha..wat gaat dat hard. In iedere geval weet je wel hoe je eruit ziet als je flink vasculair bent :P

Fijne rustdag vandaag :)

Thnx! ;)

Dat extreme vasculaire is inderdaad snel weg als je weer normaal eet, maar het was zeker een mooie ervaring.. ;)

Ik ga zeker genieten van mijn rustdag dankjewel :thumb:

Ace1990 zei:
Warming up: front squat met stang (20kg) .. aantal reps weet ik niet meer, waren er veel

Squat
5x160 PR

Stel mij wel vragen bij die warm up en gelijk die 160 dan op je traps ... voelt toch niet leuk dan hé?
Normaal als je omhoog gaat met pyramide kan je al wat wennen, maar gelijk 160 erop, poeh !

Ik had over het hoofd gezien dat je de romanian DL's op verhoging deed :P, hoe ging dat? Hoe voelen de hams vandaag :P

brutale squat echt!

Brute squat kerel :thumb: kom ik aan met mijn 50 haha :p

50kg is niet niks hoor!! :eek:

Thnx :thumbs:

Stel mij wel vragen bij die warm up en gelijk die 160 dan op je traps ... voelt toch niet leuk dan hé?
Normaal als je omhoog gaat met pyramide kan je al wat wennen, maar gelijk 160 erop, poeh !

Piramide kan ik niet zo goed, dan moet ik de eerste setjes rustig aan doen..
en dat lukt mij gewoon nooit...............rustig aan doen........... Daarnaast had ik vlak voor mijn training een stuk tegen de wind in gefietst, plus die front squads dus mijn benen waren aardig warm. Heb nooit blessures gehad, dus it works so far ;)

Ik had over het hoofd gezien dat je de romanian DL's op verhoging deed :P, hoe ging dat? Hoe voelen de hams vandaag :P

Die voel ik zelfs beter dan mijn quads, en dat heb ik nooit eerder gehad :eek:

Dankjewel! ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe gaat het met jullie keuken trouwens? al af? :P

Heb je een gehandicapte pool ingehuurd ofzo :nut:? Normaal ligt een keukentje er toch binnen een paar dagen in?

Laatst bewerkt:
Sjit is dat als je afhankelijk bent van anderen :mad:
Ben benieuwd, foto's altijd leuk :thumbs:

Ja ik huur dus de woningbouwvereniging is hier bezig.. maar de aannemer komt net van school en kan niet plannen (maar moet wel 300 woningen voorzien van een nieuwe keuken, badkamer en toilet)

Heb je een gehandicapte pool ingehuurd ofzo :nut:? Normaal ligt een keukentje er toch binnen een paar dagen in?

Een gehandicapte pool had ik meer aan gehad denk ik :D

Netjes Jaap. Je squats zijn net zo sterk als mijne :mad: GRRR!!!

Nee hoor, ze zijn je van harte gegund. Betekent gewoon dat ik harder moet gaan werken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven