Fitness Seller

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ace op stelten, dat wil ik zien! Lol @Eddine ~vs~ PilatesMeisje :roflol:

Keuken kreeg een onbedoeld doorgeefluik naar de gang door een enthousiaste werknemer van de aannemer, ligt dus gevoelig ;)

Ik heb lekker wel nieuwe foto's in mijn log *hint* :p

Shit man, dat dit log vaak wordt bekeken, oké.
Maar om het dan gelijk als reclame bord te gebruiken :D

Sex sells zeggen ze toch? Waar blijven de advertenties!

ace heeft een gloryhole in z'n keuken :)

Het was even terug zoeken naar je training,
maar je hebt weer een mooi PRtje staan zie ik:thumbup:

Lekker man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.032
gaat het niet goed tussen jullie?:(

Keuken kreeg een onbedoeld doorgeefluik naar
de gang door een enthousiaste werknemer van de aannemer, ligt dus gevoelig ;)

Inderdaad :(

Shit man, dat dit log vaak wordt bekeken, oké.
Maar om het dan gelijk als reclame bord te gebruiken :D

Wordt dit log vaak bekeken? .. :o

Sex sells zeggen ze toch? Waar blijven de advertenties!

Toch maar niet :)

Ik wil alleen aangeven dat ik erg benieuwd naar nieuwe foto's ben :yarly:

Volgende week is de keuken helemaal klaar, dan komen de foto's hoor :thumbs:

ace heeft een gloryhole in z'n keuken :)

Dit zit inmiddels weer dicht :thumbup:

:roflol:

Het was even terug zoeken naar je training,
maar je hebt weer een mooi PRtje staan zie ik:thumbup:

Lekker man.

Thnx man :thumbs:

---------------------------------------------------------------------

Even een snelle update.

Eergisteren rustdag gehouden, en gisteren waterpolo training gehad. Tijdens het zwemmen voelde ik mijn borst behoorlijk (spierpijn nog). Die borst training was ook erg intensief, en had een hele goeie mind-muscle connection waardoor ik echt goed kon squeezen.

Vanavond zijn de schouders weer aan de beurt :thumbup:

In other news..

Jaapie gaat vanaf half maart weer intern bij defensie voor zijn werk, en dat heeft zowel voor als nadelen. Het voordeel is dat de sportschool er erg hardcore is (dumbbells tot 90kg WTF!) en echt alle toestellen bevat waar iedere BB'er van droomt. Het nadeel is dat ik niet kan koken, en dus zonder voedingsschema op gevoel moet gaan eten. Op de basis krijg ik natuurlijk 3 maaltijden (ontbijt, lunch en diner) maar meer niet. Het plan is om veel Rice & Protein, complex carb gainer, en night protein mee te nemen om zo toch 7 maaltijden per dag weg te kunnen werken. Verder zal ik in het begin gewoon eten tot fail, en mocht ik te snel aankomen voeg ik wat cardio toe.. vet verbranden is immers makkelijker dan spiermassa aanzetten.

Wordt dit log vaak bekeken? .. :o

Yes, sinds 24 januari al bijna 14.000 keer.
Ter vergelijking met andere logs die rond die datum zijn gestart scheelt het erg veel. Veel logs die in oktober zijn gestart zitten zelfs pas op 4000 views :p.

Succes met je schouders vandaag!

Zeg Ace, ik heb een vraagje. Als je echt zou moeten cutten, hoe zou jij het dan aanpakken? Ik ben van plan op benen- en rugdag high carb, low fat te eten (3200kcal), borst- en schouderdag medium card, medium fat (2900-3000 kcal) en op rustdagen low carb, high fat (2600 kcal) Op trainingsdagen fiets ik ongeveer 18 km. Wat denk je?
(Sorry voor even offtopic te gaan, maar jij hebt veel verstand van zake:D)

• #1.035
Yes, sinds 24 januari al bijna 14.000 keer.
Ter vergelijking met andere logs die rond die datum zijn gestart scheelt het erg veel. Veel logs die in oktober zijn gestart zitten zelfs pas op 4000 views :p.

:woot:

Zeg Ace, ik heb een vraagje. Als je echt zou moeten cutten, hoe zou jij het dan aanpakken? Ik ben van plan op benen- en rugdag high carb, low fat te eten (3200kcal), borst- en schouderdag medium card, medium fat (2900-3000 kcal) en op rustdagen low carb, high fat (2600 kcal) Op trainingsdagen fiets ik ongeveer 18 km. Wat denk je?
(Sorry voor even offtopic te gaan, maar jij hebt veel verstand van zake:D)

Heb je je totale verbruik berekend met KT + 18km fietsen? (want dat ligt dan volgens mij zeker op de 3800 kcals, dus zou je kunnen cutten op 3300 kcals). Verder is het hele idee van high en low card dagen niet echt nodig totdat je onder de 10% gaat cutten. Pas onder de 10% moet je je lichaam sterkere prikkels geven om nog vet te verbranden, en daarvoor heb je high en low carb dagen. Op 10% ligt een grens voor de (gemiddelde) naturel sporter waar je lichaam zegt ''nu is het genoeg, ik ga niet alleen vet maar ook spiermassa verbranden''.

Natuurlijk kan het wel, maar koolhydraten blijven een brandstof, en transporteur van eiwitten en zijn dus onmisbaar voor herstel/groei. Ik raad je aan gewoon eens te kijken hoever je komt met een constante hoeveelheid koolhydraten per dag. Zeker met jou hoeveelheid beweging zul je die goed kunnen gebruiken, en zolang je een kilocalorieën tekort creëert zul je echt wel afvallen. Ik ben van mening dat naast eiwitten, koolhydraten onmisbaar zijn in de cut, het is immers voeding voor je spieren.. en zeker tijdens de cut wil je je spieren optimaal voeden toch?

Als je op rustdagen waar je niet sport geen of extreem weinig kh's eet zal je lichaam meer moeite hebben met herstel. Als je langzamer hersteld (of niet volledig voor je volgende training) is de kans dat je spiermassa aan gaat spreken groter.

En het heeft nog een nadeel! Mensen die bijvoorbeeld keto-dieet volgen (zero carbs) komen na het dieet vaak weer aan. Dit komt omdat je lichaam zich aanpast aan je voeding, en je lichaam leert energie uit vet te halen. Je lichaam is dan ingesteld op vet als energiebron, en niet meer op koolhydraten. Zodra je dan weer koolhydraten gaat eten ziet je lichaam die niet meer als brandstof, en zal het makkelijker opslaan als vet (wat op dat moment wel een brandstof is voor je lichaam).

Om een lang verhaal kort te maken, naturel tot 10% hoef je geen fratsen uit te halen om efficiënt vet te verbranden.

Hoeveel gram kh's dacht jij aan op low carb dagen?

Op high carb dagen zou ik rond de 350 gr carbs zitten, op mediumdagen op 250 gr carbs en op lowdagen 150 gr carbs.

Dus jij zou gewoon alle dagen rond de 3300 kcal's zitten, ongeacht het een trainingsdag of een rustdag is?

(je mag ook in mijn logje antwoorden, ik wil je log niet vervuilen hé!)

• #1.037
(je mag ook in mijn logje antwoorden, ik wil je log niet vervuilen hé!)

Zie het niet als vervuiling hoor ;)

Op high carb dagen zou ik rond de 350 gr carbs zitten, op mediumdagen op 250 gr carbs en op lowdagen 150 gr carbs.

Dus jij zou gewoon alle dagen rond de 3300 kcal's zitten, ongeacht het een trainingsdag of een rustdag is?

Opzich kan dat wel wat je voorstelt, ik dacht dat je op lowdagen zero carbs ging doen, en dat zou ik je afraden. Verder is het in mijn ogen niet echt nodig. Ik zou inderdaad gewoon eens beginnen op bvb 3300 kcals per dag (w.v. 40% uit complexe koolhydraten), en kijken hoe dat gaat. Je kunt altijd naar beneden in kcals en/of koolhydraten als je niet afvalt.... maar als je te snel afvalt en spiermassa verliest heb je dat niet zomaar terug gewonnen ;)

Wat voor supplementen neem je pre, inter en post WO ?

Laatst bewerkt:
Zie het niet als vervuiling hoor ;)

Opzich kan dat wel wat je voorstelt, ik dacht dat je op lowdagen zero carbs ging doen, en dat zou ik je afraden. Verder is het in mijn ogen niet echt nodig. Ik zou inderdaad gewoon eens beginnen op bvb 3300 kcals per dag (w.v. 40% uit complexe koolhydraten), en kijken hoe dat gaat. Je kunt altijd naar beneden in kcals en/of koolhydraten als je niet afvalt.... maar als je te snel afvalt en spiermassa verliest heb je dat niet zomaar terug gewonnen ;)

Wat voor supplementen neem je pre, inter en post WO ?

Oke, ik zal zo eerst beginnen. Mijn cut begint maar over 2 weken, dus kheb nog tijd voor een goed schema op te stellen.

Qua supplementen heb ik momenteel alleen maar whey (concentraat:o) en creatine mono. Die whey zou ik dan nemen net voordat ik vertrek met de fiets naar de gym. Na mijn training zou ik dan enkele ei-eiwitten naar binnenspelen en dan terug naar huis fietsen. Dus pre WO: scoop whey, inter WO: niets, post WO: enkele ei-eiwitten.

Jaap gaat intern = Jaap stopt met posten op dbb? :sad:

• #1.040
Oke, ik zal zo eerst beginnen. Mijn cut begint maar over 2 weken, dus kheb nog tijd voor een goed schema op te stellen.

Oké, laat het maar ff weten als je een schema hebt samen gesteld ;)

Qua supplementen heb ik momenteel alleen maar whey (concentraat:o) en creatine mono. Die whey zou ik dan nemen net voordat ik vertrek met de fiets naar de gym. Na mijn training zou ik dan enkele ei-eiwitten naar binnenspelen en dan terug naar huis fietsen. Dus pre WO: scoop whey, inter WO: niets, post WO: enkele ei-eiwitten.

Whey inderdaad voor je training. Creatine zou ik deels voor, en deels na je training nemen.

Ei-eiwitten ga je voor je training koken zodat je ze erna kan eten? Ongekookt is de opneembaarheid van eiwit erg laag, dus dat is af te raden. Je kunt ook gewoon (mager) melk nemen na je training, melk bevat ook deels snelle (whey) eiwitten. Die paar kh's in melk moet je je zeker na een training niet zo druk over maken ;)

Eet je na je training dan nog een maaltijd?

Jaap gaat intern = Jaap stopt met posten op dbb? :sad:

Ik heb daar gewoon internet, dus blijf alles keurig bijhouden :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven