- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ace op stelten, dat wil ik zien! Lol @Eddine ~vs~ PilatesMeisje![]()
gaat het niet goed tussen jullie?

Ik wil alleen aangeven dat ik erg benieuwd naar nieuwe foto's benShit man, dat dit log vaak wordt bekeken, oké.
Maar om het dan gelijk als reclame bord te gebruiken![]()

Waar je met je hele reet in past

Keuken kreeg een onbedoeld doorgeefluik naar
de gang door een enthousiaste werknemer van de aannemer, ligt dus gevoelig![]()

Shit man, dat dit log vaak wordt bekeken, oké.
Maar om het dan gelijk als reclame bord te gebruiken![]()

Sex sells zeggen ze toch? Waar blijven de advertenties!

Ik wil alleen aangeven dat ik erg benieuwd naar nieuwe foto's ben![]()

Het was even terug zoeken naar je training,
maar je hebt weer een mooi PRtje staan zie ik
Lekker man.
.
)Yes, sinds 24 januari al bijna 14.000 keer.
Ter vergelijking met andere logs die rond die datum zijn gestart scheelt het erg veel. Veel logs die in oktober zijn gestart zitten zelfs pas op 4000 views.

Zeg Ace, ik heb een vraagje. Als je echt zou moeten cutten, hoe zou jij het dan aanpakken? Ik ben van plan op benen- en rugdag high carb, low fat te eten (3200kcal), borst- en schouderdag medium card, medium fat (2900-3000 kcal) en op rustdagen low carb, high fat (2600 kcal) Op trainingsdagen fiets ik ongeveer 18 km. Wat denk je?
(Sorry voor even offtopic te gaan, maar jij hebt veel verstand van zake)
(je mag ook in mijn logje antwoorden, ik wil je log niet vervuilen hé!)

Op high carb dagen zou ik rond de 350 gr carbs zitten, op mediumdagen op 250 gr carbs en op lowdagen 150 gr carbs.
Dus jij zou gewoon alle dagen rond de 3300 kcal's zitten, ongeacht het een trainingsdag of een rustdag is?

Zie het niet als vervuiling hoor
Opzich kan dat wel wat je voorstelt, ik dacht dat je op lowdagen zero carbs ging doen, en dat zou ik je afraden. Verder is het in mijn ogen niet echt nodig. Ik zou inderdaad gewoon eens beginnen op bvb 3300 kcals per dag (w.v. 40% uit complexe koolhydraten), en kijken hoe dat gaat. Je kunt altijd naar beneden in kcals en/of koolhydraten als je niet afvalt.... maar als je te snel afvalt en spiermassa verliest heb je dat niet zomaar terug gewonnen
Wat voor supplementen neem je pre, inter en post WO ?
) en creatine mono. Die whey zou ik dan nemen net voordat ik vertrek met de fiets naar de gym. Na mijn training zou ik dan enkele ei-eiwitten naar binnenspelen en dan terug naar huis fietsen. Dus pre WO: scoop whey, inter WO: niets, post WO: enkele ei-eiwitten.Oke, ik zal zo eerst beginnen. Mijn cut begint maar over 2 weken, dus kheb nog tijd voor een goed schema op te stellen.

Qua supplementen heb ik momenteel alleen maar whey (concentraat) en creatine mono. Die whey zou ik dan nemen net voordat ik vertrek met de fiets naar de gym. Na mijn training zou ik dan enkele ei-eiwitten naar binnenspelen en dan terug naar huis fietsen. Dus pre WO: scoop whey, inter WO: niets, post WO: enkele ei-eiwitten.