XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oké, laat het maar ff weten als je een schema hebt samen gesteld ;)

Whey inderdaad voor je training. Creatine zou ik deels voor, en deels na je training nemen.

Ei-eiwitten ga je voor je training koken zodat je ze erna kan eten? Ongekookt is de opneembaarheid van eiwit erg laag, dus dat is af te raden. Je kunt ook gewoon (mager) melk nemen na je training, melk bevat ook deels snelle (whey) eiwitten. Die paar kh's in melk moet je je zeker na een training niet zo druk over maken ;)

Eet je na je training dan nog een maaltijd?

Oke, ik ga mij nu eens bezighouden met een voedingsschema. Het zal vandaag waarschijnlijk nog af zijn. I let you know!

Eiwitten zal ik uiteraard eerst koken. Pre-workout zal ik een combinatie van magere melk en gekookte ei-eiwtten maken. Biedt creatine een meerwaarde in de cut in jouw ogen?

Als ik thuiskom zal ik waarschijnlijk een maaltijd eten bestaande uit brinta, beetje rozijnen en kipfilet.

Edit: nog één klein vraagje, carbs verspreiden of enkel 's ochtends voor en na training?

Edit: Schema staat in m'n logje!

Laatst bewerkt:
Okey dan verwacht dus minimaal dat je binnenkort dumbbell drukken doet met die 90kg! :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.046
Pfieuw :zweet:

Nette uitleg :)
Enne... wtf... dumbbells tot de 90kg :eek: Wow... dat is wel heavy :rolleyes:
Wat bedoel je met squeezen trouwens?

Dat je bovenaan de beweging van je ROM je spieren nog iets extra aanspant waarmee je nog meer spiervezels aanspreekt ;)

Okey dan verwacht dus minimaal dat je binnenkort dumbbell drukken doet met die 90kg! :P

En dan minimaal 10x zeker? :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Military press
5x80
5x75
5x75
5x75
5x70
>strikte uitvoering.

Behind the neck push press
10x80
10x70
10x60
10x60
10x50

Side raises
10x20
10x17,5
10x17,5
10x15
10x15
>nu een keertje wel strikt uitgevoerd.

Plate front raise
10x50
10x40
10x35
10x35
10x30

Seated reverse fly
15x30
15x25
15x20
15x15
15x15

Barbell shrugs
10x150
10x140
10x130
10x120
10x110
>volgens mij was die eerste set een rep PR.. weet niet zeker heb geen zin om terug te bladeren in mijn log.

Conclusie: tevreden.

Ben druk geweest dus als ik niet in al jullie logjes post vanavond excuses daarvoor, dat komt morgen dan ;)

Laatst bewerkt:
Hmm hopen dat je dan nog met je voeding uit komt als je intern gaat, wel lekker dat ze daar echt alles hebben qua materiaal.

En die 90 kg moet na 6 maand toch minimaal 5 reps zijn toch? :D

alvast succes met je werk.Hoelang ga je dat doen?
Fijn weekend!

Wtf, 20 strikte side raises :P

jij buffel! ziet er weer hardcore uit :)

90kg, op naar een harde dumbbell row zou ik zeggen :)

Trouwens goede training weer man...:thumbs: en die side raises...20 kg per kant :eek: Waaa en ook die seated reverse fly, damn wat pak jij weer zeg per kant hahaha... toevallig vorige dinsdag deze oefening ook voor het eerst gepakt. Hahaha nou dat stelt niks voor vergeleken bij jou :P

Hard gewerkt weer kerel :), vooral brute military presses, is dat geen pr?

• #1.055
Hmm hopen dat je dan nog met je voeding uit komt als je intern gaat, wel lekker dat ze daar echt alles hebben qua materiaal.

En die 90 kg moet na 6 maand toch minimaal 5 reps zijn toch? :D

Met voeding gaat wel lukken denk ik. Bij de 3 standaard maaltijden kun je zelf iets opscheppen dus zelf bepalen hoeveel je eet. En tussen de maaltijden door moet ik het redden met CCG, Night protein en Rice & Protein.

alvast succes met je werk.Hoelang ga je dat doen?
Fijn weekend!

Dankje jij ook fijn weekend!

Ik ga dat ongeveer 7 maanden doen, even kijken hoe snel ik al uren gemaakt heb (uren contract).

:)

jij buffel! ziet er weer hardcore uit :)

Thnx ;)

90kg, op naar een harde dumbbell row zou ik zeggen :)

Trouwens goede training weer man...:thumbs: en die side raises...20 kg per kant :eek: Waaa en ook die seated reverse fly, damn wat pak jij weer zeg per kant hahaha... toevallig vorige dinsdag deze oefening ook voor het eerst gepakt. Hahaha nou dat stelt niks voor vergeleken bij jou :P

Dankje!

Seated reverse fly is wel een efficiënte oefening vind ik altijd. Soms beetje de db's omhoog cheaten met je benen (ja dat kan) en dan zo langzaam mogelijk naar benen, that'll make 'm burn!

Fijn weekend! ;)

Zieke gewichten alweer! 10x80 pushpress pfioeeeew.. Wat waren eigenlijk je stats (mp, bp, dl, sq etc) toen je de eerste keer de gym instapte?

• #1.057
Zieke gewichten alweer! 10x80 pushpress pfioeeeew.. Wat waren eigenlijk je stats (mp, bp, dl, sq etc) toen je de eerste keer de gym instapte?

Haha daar heb ik nog een leuk verhaal over :roflol:

Toen ik voor het eerste de gym in stapte (zonder voedings of trainingsschema) zag ik een grote kerel squatten... en dacht ''Dat moet ik dus doen om groot te worden'' (geen rare gedachten voor een beginner).

Zo gezegd, zo gedaan. Die man hielp mij ontzettend goed en leerde mij meteen de juiste techniek. Ik begon te zweten, werd draaierig, voelde de adrenaline door m'n lijf gieren... ik vond het geweldig!

Ik heb daar volgens mij 10+ setjes gesquat (echt alles tot fail :p) met ik denk 30-40 kg. Toen (pas) zei hij, nu is het genoeg.. ik stapte uit het squat rack en ging vol tegen de vlakte!

Mijn benen deden zo gigantisch pijn, onvoorstelbaar. Ik had natuurlijk nog nooit eerder gesquat en ging meteen de eerste keer tot fail. Ik ben eerst even gaan zitten op een bankje, en heb wel 10 minuten voor mij uit zitten staren, en het enige wat door m'n gedachten ging was ''auw''.

Na een poosje nog een curl setje er doorheen gejaagd, maar ik was zo kapot dat ik snel maar naar huis ben gegaan. Eenmaal thuis aangekomen de trap op gestrompeld en met een geweldig verslavend gevoel in mijn bed gaan liggen.

Nog nooit zo'n spierpijn gehad als de volgende dag :roflol: ziek gemeld op school en de hele dag op mijn bed gelegen haha.

:roflol: echt een geweldig verhaal.
Zoiets is mij nog niet overkomen maar zie wel eens mannen plat liggen na een zware benen oefening.
Ben je dan in het weekend wel thuis?

hahaha mooiiii verhaal :roflol: hahahaha
Ze zullen nu versteld staan met die wielen van je als je die gym inloopt :P
In iedere geval ben je hardcore :thumbs:

jaja ik ben aan het werk... ga nu weer verder :o

• #1.060
Ben je dan in het weekend wel thuis?

Ja in het weekend thuis ;)

hahaha mooiiii verhaal :roflol: hahahaha
Ze zullen nu versteld staan met die wielen van je als je die gym inloopt :P
In iedere geval ben je hardcore :thumbs:

Ik heb twee jaar later nog eens met diezelfde man 100kg+ setjes gesquat :)

jaja ik ben aan het werk... ga nu weer verder :o

Zeker heeel druk op je werk dan? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven