markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké, laat het maar ff weten als je een schema hebt samen gesteld
Whey inderdaad voor je training. Creatine zou ik deels voor, en deels na je training nemen.
Ei-eiwitten ga je voor je training koken zodat je ze erna kan eten? Ongekookt is de opneembaarheid van eiwit erg laag, dus dat is af te raden. Je kunt ook gewoon (mager) melk nemen na je training, melk bevat ook deels snelle (whey) eiwitten. Die paar kh's in melk moet je je zeker na een training niet zo druk over maken
Eet je na je training dan nog een maaltijd?
PfieuwIk heb daar gewoon internet, dus blijf alles keurig bijhouden![]()

Wow... dat is wel heavy 
Pfieuw
Nette uitleg![]()
Enne... wtf... dumbbells tot de 90kgWow... dat is wel heavy
Wat bedoel je met squeezen trouwens?

Okey dan verwacht dus minimaal dat je binnenkort dumbbell drukken doet met die 90kg!![]()

Dat je bovenaan de beweging van je ROM je spieren nog iets extra aanspant waarmee je nog meer spiervezels aanspreekt![]()

Hmm hopen dat je dan nog met je voeding uit komt als je intern gaat, wel lekker dat ze daar echt alles hebben qua materiaal.
En die 90 kg moet na 6 maand toch minimaal 5 reps zijn toch?![]()
alvast succes met je werk.Hoelang ga je dat doen?
Fijn weekend!

Trouwens goede training weer man...en die side raises...20 kg per kant
Waaa en ook die seated reverse fly, damn wat pak jij weer zeg per kant hahaha... toevallig vorige dinsdag deze oefening ook voor het eerst gepakt. Hahaha nou dat stelt niks voor vergeleken bij jou
![]()

Zieke gewichten alweer! 10x80 pushpress pfioeeeew.. Wat waren eigenlijk je stats (mp, bp, dl, sq etc) toen je de eerste keer de gym instapte?

) met ik denk 30-40 kg. Toen (pas) zei hij, nu is het genoeg.. ik stapte uit het squat rack en ging vol tegen de vlakte!
ziek gemeld op school en de hele dag op mijn bed gelegen haha.
hahaha mooiiii verhaalhahahaha
Ze zullen nu versteld staan met die wielen van je als je die gym inloopt
In iedere geval ben je hardcore![]()