Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe eens ff normaal gast, je lijkt wel een robot zo constant presteer jij!
http://openbytes.files.wordpress.com/2009/01/terminator.jpg
Als k dit quote geef ik mijn mening wel zo ongeveer. Bruuut

Lief dagboekje,
Vandaag ben ik weer gepest door Sven en Lennart.. ik weet niet wat die jongens tegen mij hebben, maar ik vecht erg tegen de tranen. Toch betrap ik mijzelf op het los laten van mijn tranen. Eerst 1... dan 2..., vervolgensbarst ik in tranen uit. Wat is er toch mis met me, waarom zeg ik niet gewoon dat ik op jongens val? Het was weer een onzekere, treurige maar toch verlichtende dag voor mij. Ik moet het zeggen.. ik zal moeten toegeven dat ik op chris val.. Mijn ogen beginnen nu dicht te vallen, ik zal me nog 1 laatste keer afberen op de foto's van chris, voordat ik weer die eindeloos lange nacht in ga...
16-03-10.

Dus wanneer komen die fullbody pics?Ik ging ook niet helemaal recht meer op de lunges, de laatste stappen waren meer opzij dan naar voren... die gezichten in de gym waren onbetaalbaar! Ben vandaag dus weer eens naar de gym geweest en dacht vrij snel ''wtf doe ik hier''. Tijdens het squatten ben ik 3x aangesproken door mensen die wilden weten wat ik aan het doen was. Ook was er een jonge dame (nouja jong...) die zij dat ik mijn rug aan het verpesten was met het deadliften.. voelde het een beetje kriebelen om mijn shirt uit te doen en te vragen ''ziet dit er verpest uit?''
Maar, daar was ik toch weer te verlegen voor
Zo mag ik het horen![]()

. Ach ja, dat soort bemoeierige types hou je altijd wel die het denken beter te weten. Die MIS je NIET in je eigen gym 
Sjemig Jaap, brute training man, en gefeli met je PR op de squat gappie, heel erg netjes! Je bent mij voorbij![]()
Beestachtige training weer kerel!
http://www.solarnavigator.net/films_movies_actors/actors_films_images/king_kong_movie_roar.jpg

omg sven xD..... als je dit kunt verzinnen moet je jezelf echt afvragen of je gay bent![]()

Sick ass squatting man, en dat voor een bodybuilder. Ik schaam me diep![]()
Dus wanneer komen die fullbody pics?
Zou wel een mooie actie zijn geweest om wel je shirt uit te trekken maar als ik lees wat voor gym het is wordt je meteen voor AAS gebruik uitgemaakt![]()
hahahaha het was weer gezellig hier
Wat een posts haha ik lig hier weer dubbel vroeg in de morgen XD
Ben je serieus voor je benen naar de gym gegaan om die gezichten te zien? hahaha en dan niet eens je shirt uit trekken. Ach ja, dat soort bemoeierige types hou je altijd wel die het denken beter te weten. Die MIS je NIET in je eigen gym
![]()

Gisteren was er dus een wat oudere vrouw die tegen me aan het praten in mijn rustpauze tussen de squatsets, maar goed.. mijn 60 seconden waren voorbij dus ik ging gewoon weer verder. Die vrouw heel verbaasd ''ik was tegen je aan het praten hoor!?!''
Ik: ''en ik ben hier aan het squatten hoor!?!''

Aaah nette training kerel![]()
Hier kan ik nog wel een paar jaar aan tippen denk!![]()

ace gaat volgens mij juist naar de gym om die oude vrouwtjes gek te maken![]()

en ze dan in de kleedkamer ff ...