Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
Hé Kanjer!
Ik ben erbij hoor
Suc6 met je wheelsssssssvandaag
.
Idd
let them burn!!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hé Kanjer!
Ik ben erbij hoor
Suc6 met je wheelsssssssvandaag
.
let them burn!!Hé Kanjer! Ik ben erbij hoorSuc6 met je wheelsssssss
vandaag
.

Ben benieuwd naar je beentraining - worden die blokken aan je been trouwens nog groter? (woordgrapje...- maar wel een serieuze vraag)

Trouwens, merk je nog voordelen van het feit dat je aan KT doet ten opzichte van waterpolo?

Dat jouw training beter mag gaan dan de mijne van net![]()

Zolang mijn benen morgen maar goed gaan, vind ik het belangrijkst 

dan doe je toch wat extra setjes? ga je niet dood van hoor, kun je de rest beschouwen als opwarmingwaardoor ik de eerste 2 (van de 3) sets te licht deed.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/born-twitchys-trainingslog-232442/#post4575956dan doe je toch wat extra setjes? ga je niet dood van hoor, kun je de rest beschouwen als opwarming

dan was het dus ook niet te licht, maar goedHeb ik dus soort van gedaan maar elke set is zo ongeveer mijn 5RM dus dan gaat het snel met je energie/kracht op die oefening![]()

[Offtopic]
Ik heb mijn hele schema opgezet rondom lineaire progressie en vergat bij mijn belangrijkste compound voor vandaag op welk gewicht ik die moest doen (dit staat in mijn excel sheet) waardoor ik de eerste 2 (van de 3) sets te licht deed.
Verder had ik te weinig gegeten ervoor, was het te vroeg op de dag voor mij (was half 12 terug thuis) en had ik nog vette spierpijn van maandag en dinsdag
Achteraf had ik misschien beter een extra rustdagje kunnen nemen maar daar heb ik nu niets aanZolang mijn benen morgen maar goed gaan, vind ik het belangrijkst
[/Offtopic]

Yo Ace,
ik opende je logje zomaar even en stuitte op t feit dat je waterpolo-ed. Wat tof om te horen man - ikzelf heb ongeveer zeven jaar op hoog niveau gewaterpolo-ed. Bij welke club speel je?
Waterpolo is sowieso een sport die garant staat voor flinke schouderkracht, ervaar jij dat ook bij 'push' gerelateerde krachtoefeningen? Daarnaast las ik ergens dat je merkt dat massawinst je zwemsnelheid in de weg staat - dit kan ik beamen ja, alleen als je eenmaal op een bepaald niveau zit qua fysiek en niet blijft groeien als een malle, dan zul je langzaamaan je zwemsnelheid weer omhoog kunnen brengen. sowieso is eenmaal waterpolo training niet echt bevorderend voor je zwemsnelheid
bij mij kriebelt het nog regelmatig om weer eens een zwembad te bezoeken en mijn oude liefde te herpakken...
ik zal je log volgen kerel!

Vroeg ik me ook af, komen de schijven dan niet tegen de vloer bij het doorzakken?ziet er netjes uit, dikke lungesdat is met 2x50kg dus?

ziet er netjes uit, dikke lungesdat is met 2x50kg dus?

Vroeg ik me ook af, komen de schijven dan niet tegen de vloer bij het doorzakken? Volgende dag spierpijn verwachten is altijd leuk btw![]()

Jij gaat morgen spierpijn krijgen jongheee!en scheef de trap op. Stevige training Ace
Fijne avond met je meisje
![]()