XXL Nutrition

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dikke training. Maar je kunt beter gewoon met banken beginnen, daarna inclines doen, dan fly's en dan de rest ;)

Hard gewerkt gozer!

:kiss:

Inderdaad ik kan beter een isolatie gebruiken als uitputtende oefening en op de bank zoveel mogelijk geven..

Thnx Kwarkmaestro! ;)

Vanavond een BURN THOSE WHEELS training! :fire:

GT500_Burnout.jpg

Burning wheels :rolleyes:

Yeah buddy!! Deze jongen gaat ook de wieltjes aanpakken! Succes gappie!

:heart:

:roflol: Dat plaatje!

Succes man, ik ga een gok doen hoe je training er ongeveer uit gaat zien:

Squaten, 8 sets waarvan 6 tot fail
RDL/SLDL, 8 sets waarvan 6 tot fail
Leg press, 5 sets
Leg extension 5 sets
Leg curl 5 sets
En een berg kuiten!:P

Yeah buddy!! Deze jongen gaat ook de wieltjes aanpakken! Succes gappie! :heart:

:roflol: Dat plaatje! Succes man, ik ga een gok doen hoe je training er ongeveer uit gaat zien:
Squaten, 8 sets waarvan 6 tot fail
RDL/SLDL, 8 sets waarvan 6 tot fail
Leg press, 5 sets Leg extension
5 sets Leg curl 5 sets
En een berg kuiten!:P

:roflol:

Thnx heren, maar uuuuhh..............

Ik heb zojuist mijn planning voor de aankomende dagen op orde en ik ben vanavond pas heul laat klaar :mad: Als ik dan ook nog ga trainen word het allemaal heel laat en te geforceerd.. Aangezien ik morgenmiddag vrij ben draai ik mijn rustdag van morgen om met mijn beentraining van vandaag.

Nog een dagje geduld heren ;)

Jij ook succes Kwark!!!!!!! :heart:

Laatst bewerkt:
Sja je moet je niet onnodig in de chaos storten. Nou, dan zien we je training toch lekker morgen. Succes vandaag gappie ;)

:roflol:

Thnx heren, maar uuuuhh..............

Ik heb zojuist mijn planning voor de aankomende dagen op orde en ik ben vanavond pas heul laat klaar :mad: Als ik dan ook nog ga trainen word het allemaal heel laat en te geforceerd.. Aangezien ik morgenmiddag vrij ben draai ik mijn rustdag van morgen om met mijn beentraining van vandaag.

Nog een dagje geduld heren ;)

Jij ook succes Kwark!!!!!!! :heart:
Weak! :rolleyes:

:D Focking irritant als je maar een halve benentraining kan doen ivm tijdsgebrek of net te vermoeid bent om alles te kunnen geven...

:D Focking irritant als je maar een halve benentraining kan doen ivm tijdsgebrek of net te vermoeid bent om alles te kunnen geven...

Weak?

Het is toch logisch om een rustdag en trainingsdag om draait als je daardoor veel efficiënter kan trainen?

En hoe kom je bij een halve beentraining? ???

Weak! :rolleyes:

Als er op DBB iemand is die zoooo ****ing dedicated met bodybuilding bezig is, dan is het Ace wel. Zijn keuze heeft geen reet met weak te maken, maar gezond verstand. Iets wat maar een paar gasten op DBB hebben imo ;)

Weak?

Het is toch logisch om een rustdag en trainingsdag om draait als je daardoor veel efficiënter kan trainen?

En hoe kom je bij een halve beentraining? ???

Als er op DBB iemand is die zoooo ****ing dedicated met bodybuilding bezig is, dan is het Ace wel. Zijn keuze heeft geen reet met weak te maken, maar gezond verstand. Iets wat maar een paar gasten op DBB hebben imo ;)

Ik geloof niet dat hij het zo bedoelde ;)

Gelijk heb je Ace :)
Ik kom morgen wel je monsterachtige benentraining bekijken :D

Ik geloof niet dat hij het zo bedoelde ;)

Gelijk heb je Ace :)
Ik kom morgen wel je monsterachtige benentraining bekijken :D

Nee, vast niet... maar voor het geval het wel zo was, heb ik Ace toch mooi ff een veer in zijn reet geprikt. Squat het kreng morgen weer wat kilootjes extra hahaha

Ik ben ook benieuwd. Wat een beest is 'ie eh?

Nee, vast niet... maar voor het geval het wel zo was, heb ik Ace toch mooi ff een veer in zijn reet geprikt. Squat het kreng morgen weer wat kilootjes extra hahaha

Ik ben ook benieuwd. Wat een beest is 'ie eh?

Zo ist ;)
Nou idd dat is ie zeker, respect hoor.
En dat op deze leeftijd al :D
Volgens mij liepen er 14 jaar terug niet van die mooie 20+ gespierde mannen rond. :p

Zo dat waren wel weer genoeg veren haha...

Ik geloof niet dat hij het zo bedoelde ;) Gelijk heb je Ace :) Ik kom morgen wel je monsterachtige benentraining bekijken :D

Ik denk ook niet dat hij het zo bedoelde hoor ;)

En een monstertraining gaat het worden! na een rustdag is de drang om te trainen zo gigantisch.

Een rustdag is natuurlijk noodzakelijk, maar imo niet zo bevredigend. Vandaag was trouwens wel een rare rustdag..

Gisteren t**ten en triceps getraind, die ik vandaag ook beide wel een beetje voelde maar ik voelde hoofdzakelijk mijn schouders, rug en lats! :eek:

Ik heb dit eerder nooit gehad, maar gisteren heb ik de beruchte oma flys gedaan (vóór het banken) waardoor mijn pecs goed leeg waren voordat ik ging bankdrukken. Waarschijnlijk heb ik daardoor bij het bankdrukken teveel mijn rug, lats en schouders gebruikt.

Best wel epic want ik voel deze nu meer dan na een rug of schouder training.......... *diepe zucht*

:D

Mooie wheels hé :D

Nee, vast niet... maar voor het geval het wel zo was, heb ik Ace toch mooi ff een veer in zijn reet geprikt. Squat het kreng morgen weer wat kilootjes extra hahaha Ik ben ook benieuwd. Wat een beest is 'ie eh?

:o

Haha en squatten zal ik!!!!!!!!!!!!!!!! :wl:

Juist doordat ik vandaag door de tijd niet efficiënt kon trainen heb ik 2x zoveel drive om morgen keihard maar dan echt KEIHARD en knallen!

Was idd sarcastisch bedoelt (zie smiley :p ).

Halve beentraining had ik laatst, ik was nogal laat bij de sportschool waardoor ik maar een half uurtje had voor hij dicht ging en ik maar 3 oefeningen kon doen ;)

Was idd sarcastisch bedoelt (zie smiley :p ).

Halve beentraining had ik laatst, ik was nogal laat bij de sportschool waardoor ik maar een half uurtje had voor hij dicht ging en ik maar 3 oefeningen kon doen ;)

Ach so :)

Ja dat is balen, daarom draai ik rustdag en trainingsdag nu om.. zodat ik iig voluit kan gaan. Verschil in mijn week is er niet, evenveel trainingen en even hard.. alleen andere volgorde! ;)

Een halve training heb ik eigenlijk nog nooit gehad.. lijkt me heel A-bevredigend :D

als je het doet moet je het direct goed doen he, anders kan je zowel thuis blijven :D

Ach so :)

Ja dat is balen, daarom draai ik rustdag en trainingsdag nu om.. zodat ik iig voluit kan gaan. Verschil in mijn week is er niet, evenveel trainingen en even hard.. alleen andere volgorde! ;)

Een halve training heb ik eigenlijk nog nooit gehad.. lijkt me heel A-bevredigend :D
Helemaal lekker is het niet maar ik kon gelukkig wel mijn squats 3x5reps verhogen :D

Hé Kanjer!

Ik ben erbij hoor :D:D:D:D

Suc6 met je wheelsssssss :fire::fire::fire: vandaag :D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven