henk3
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, het is maar wat je wilt natuurlijk hé...
Gezien je een time window hebt van (hier zijn ze nog altijd niet over uit trouwens) x aantal uur en je
je volgende maaltijd al een half uurtje ofzo later hebt, lijken mij die bcaa's echt niet zo belangrijk hoor.
Zeker ook niet gezien je eigenlijk nooit zo lang traint dat je alle je reserves zou hebben uitgeput.
EDIT: wel even erbij zeggen dat ik nu spreek over een goed doorvoed lichaam hé. BCAA's kunnen natuurlijk
wel een belangrijke rol hebben als je aan het cutten bent of een shitload aan cardio wilt doen.
Ja dat doe ik ook hoor na m'n training maar de een doet het voor de training ipv na
Ja dat doe ik ook hoor na m'n training maar de een doet het voor de training ipv na
!Ja, en moest ik niet kunnen eten voor mijn training, zou ik het ongetwijfeld ook zo doen.
Maar, het is en blijft een supplement jongens, je kan het heus door voeding vervangen.
Je traint niet beter of gaint niet harder door wat whey hoor.
Die wheyshake die ik neem voor of na mijn training is om voldoende eiwitten voor die dag te halen meer niet
Inderdaad, wat vind jij trouwens van (cashew) noten in de cut?

Inderdaad, wat vind jij trouwens van (cashew) noten in de cut?

Alle noten zijn goed in zowel de bulk als cut. Je hebt toch een dagelijkse behoefte aan vet, en noten zijn een gezonde manier om die te halen![]()

Aangezien er 10 Gr. Suiker inzit per 100 Gr., jij moet op school zijn eddine