MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice bor!

12-15x100 was al voldoende hoor:o
nette training, 10x140=sterk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.684
10x140 vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallend klinken (voor jouw doen) tot ik die 'opwarmset' van 20 reps zag :roflol:

• #1.686
Was ik net zo trots dat ik 100 kg heb gedeadlift, zie ik hier 20 x 100 als warming up staan :fuu:

• #1.688
Sorrie Chiel :D

En is het beetje te doen het eten/trainen op de basis?

+ een boel....Anders ik wel !!

En ik ook :kiss:

Ziet er weer damn lekker uit :cool:
Toch maar eerst deadliften ipv ergens in het midden :p?
Gaat goed zo te lezen... nice sets!!!

Fijne dagen :)

(Fijn dat je wel een eigen gym hebt, dan je iig KAN trainen als je dat wilt ook al zijn de sportscholen gesloten -> of op k*t tijden geopend Ggrrrr. Ik ga zo ook maar, aangezien het morgen dicht zit :P...een keertje geen werk op zondagochtend hahaha)

---------- Toegevoegd om 06:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:06 ----------

Was ik net zo trots dat ik 100 kg heb gedeadlift, zie ik hier 20 x 100 als warming up staan :fuu:
:roflol:

• #1.692
En ik ook :kiss:

Ziet er weer damn lekker uit :cool:
Toch maar eerst deadliften ipv ergens in het midden :p?
Gaat goed zo te lezen... nice sets!!!

Fijne dagen :)

Dankjewel! jij ook fijne dagen Jen!! :kiss:

(Fijn dat je wel een eigen gym hebt, dan je iig KAN trainen als je dat wilt ook al zijn de sportscholen gesloten -> of op k*t tijden geopend Ggrrrr. Ik ga zo ook maar, aangezien het morgen dicht zit :P...een keertje geen werk op zondagochtend hahaha)

Toch train ik liever in de gym als het even kan hoor, meer apparaten, gewichten etc etc. Maar goed, van het weekend moet ik verplicht rust houden want dat is alweer erg lang geleden. Maar vanaf maandag weer vol gas! :rocker:

Toch train ik liever in de gym als het even kan hoor, meer apparaten, gewichten etc etc. Maar goed, van het weekend moet ik verplicht rust houden want dat is alweer erg lang geleden. Maar vanaf maandag weer vol gas! :rocker:

Ja dat snap ik, daar heb je meer... maar als het een keer niet kan EN je wilt wel trainen...nou ja...doe mij maar jou gym :o

• #1.696
:roflol:

Eindbaas?
530670_large.png

Is je oor nu al weer goed? :D

• #1.700
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven