istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bekijk deze log weer s, en dan zie ik toch posts die thuis horen in de voedingssectie. En dat wel onder de titel "meest ranzige combi's ever!".![]()

Als we lekkere recepten gaan delen heb ik er ook nog 1.
Vroeger vond ik het kl_te om een hele maaltijd na mijn training te eten, dus deed ik het volgende in de blender:
Niet lekker, maar wel instant grow
- 120 gr gekookte zilvervliesrijst
- 150 gr tonijn uit blik
- 5 zacht gekookte eieren
- 500 ml magere melk
![]()

![]()
Na je training GEEN zin om te eten ?
Bah, zou me dat niet kunnen voorstellen om mijn maaltijd in de blender te gooien XD waaaa
Maar dat je er goed van groeit zal zeker wel![]()

Geen zin in maaltijd = brinta (bij mij dan)... al is me dat nog niet voorgekomen![]()

Ik doe er dan meestal nog een hele knoflook door, hmmmmm.
nah heb wel eens tonijn met tomatensap en basilicum in de blender gehad, ik kan gewoon niet tegen de structuurProbeer het eens CP, het valt best mee. Eieren niet te lang koken want ander krijg je stukjes in je shake. Als ze zacht zijn word het een soort moes hmmm![]()

nah heb wel eens tonijn met tomatensap en basilicum in de blender gehad, ik kan gewoon niet tegen de structuur![]()
Al 2 keer tonijn in een shake gedaan en dat is echt niet normaal ranzig. De ene keer omdat ik echt geen zin had in een droog blikje tonijn, had ik het geblend met verschillende groentes. Eurgh. De 2 de keer: havermout, cacao, melk en blikje tonijn. Ook eurgh!

ik vind tonijn eigenlijk nog gewoon droog het best te eten.. (of op een tosti met kaas en ketchup)

Bah die recepten hier, k moet nog eten jongens denk daar ff aan.
Bah die recepten hier, k moet nog eten jongens denk daar ff aan.