MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is 't aan te raden zoiets voor je gaat stappen? Of meur je dan nog 3 dagen uit je bek?:P We hebben alleen geen blender, jammer genoeg ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
Is 't aan te raden zoiets voor je gaat stappen? Of meur je dan nog 3 dagen uit je bek?:P We hebben alleen geen blender, jammer genoeg ;)

Vis uit blik ruik je onwijs sterk, maar als je het opgegeten hebt ruik je er niks meer van.. eventueel kun je nog ff je tanden poetsen dan ruik je echt helemaal niks meer. Maarruuuhhh knoflook blijf je wel ruiken, laat die dus maar achterwegen :D

Haha knoflook wordt em idd niet er bij nee, dan wordt 't niet wat met de dames vnv! Nu eerst ff vlees kanen met gourmetten, jeeuj. Fijne paasdagen! :)

• #1.744
Jij ook fijne paasdagen Chiel! ;)

• #1.745
Gisteren DwarvenWarrior en Sue ontmoet op de JBcup in Mijdrecht, was ontzettend leuk, check voor foto's Sue haar log! :thumbs:
Alleen duurde het wat langer dan gedacht, had om 3 uur voor het laatst gegeten en was pas om 8.30u thuis.. maar goed, mijn diner smaakte daardoor wel dubbel zo lekker.

Dacht vanochtend even lekker vroeg naar de gym te gaan, waren ze gesloten..
Dat powerrack thuis kwam dus wel van pas, want 3 rustdagen achter elkaar is echt een no-go.

Incline benchpress
10x90
10x80
10x70
10x60
10x60
>10 reps met een triple digit willen incline nog niet lukken :(

DB press
8x40
8x40
8x35
8x30
8x25
>Deze eene set misschien 7 reps, en de andere 9 ... dat ga ik natuurlijk niet allemaal bijhouden. Het aantal reps is een gemiddelde waar ik mij op richt ;)

Flys
10x25
10x20
10x18
10x17
10x15

Peckfly
10x40
10x35
10x30
10x25
10x20

Benchdips
12xbw+25kg
12xbw+20kg
12xbw+20kg
12xbw+20kg
12xbw+20kg
>Waarom benchdips? nou let op .. misschien leer je wat:
Je heb twee manieren van dippen, chestdippen, en tricepdippen. Bij chestdippen leg je de nadruk op je borst, en bij tricepdippen op je triceps.
:duh:
Je kunt je borst meer betrekken bij het dippen door naar voren te hangen. Hetzelfde geld voor triceps maar dan naar achteren. (heeft te maken met de stand van je bovenarmen t.o.v. je bovenlichaam). Bij benchdips hangt je lichaam ALTIJD naar achteren, en ook altijd meer naar achteren dan je bij gewoon dippen voor elkaar krijgt. Kortom, je kunt je triceps meer accentueren. En daarnaast kun je een beetje cheaten met je benen voor wat negatieve reps.

Laying overhead extention
10x30
10x30
10x30
10x30
>Strikt.

Totaal 20 sets borst, en 10 sets triceps (excl. warming up).

Cardio
Uur gefietst met vriendin.

Conclusie: :thumbup:

Laatst bewerkt:
En ik had nog zó gezegd dat ik een berg eten zou meenemen ;)
Nice training! Jaloers, ik heb alleen gefietst (en nieuwe leasebakken bekeken)...

• #1.747
En ik had nog zó gezegd dat ik een berg eten zou meenemen ;)
Nice training! Jaloers, ik heb alleen gefietst (en nieuwe leasebakken bekeken)...

Sja, ik dacht dat zoiets maar een uur duurde :D (duurde dus 4 uur).

Thnx!
Wat voor auto komt er voor de deur? Mercedis? Ferarri? of een Lamborghini deze keer ;)

Sja, ik dacht dat zoiets maar een uur duurde :D (duurde dus 4 uur).

Thnx!
Wat voor auto komt er voor de deur? Mercedis? Ferarri? of een Lamborghini deze keer ;)

Een uur?! Nee, had je wel kunnen vertellen dat het langer zou zijn... (voor een uurtje neem ik niet een tas eten mee ;))

Ik heb nu een Kia Cee'd, en wil dezelfde kosten ongeveer houden, alle mogelijkheden staan nog open (ok: geen C3, Fiësta of Peugeot - geen leuke auto's)

Lekkere training weer zeg :thumbs:
Had ik maar zo'n private gym :cool: haha 3 dagen rust is idd een NO-go haha

• #1.750
Een uur?! Nee, had je wel kunnen vertellen dat het langer zou zijn... (voor een uurtje neem ik niet een tas eten mee ;))

Ik heb nu een Kia Cee'd, en wil dezelfde kosten ongeveer houden, alle mogelijkheden staan nog open (ok: geen C3, Fiësta of Peugeot - geen leuke auto's)

Whaha, volgende keer neem ik ook gewoon rijst met kip of whatever mee.. op zo'n evenement word je daar niet raar om aangekeken :)
Kia zijn wel fijne auto's vind ik, heb zelf vroegah les gehad in een Kia Rio :rocker:

Lekkere training weer zeg :thumbs:
Had ik maar zo'n private gym :cool: haha 3 dagen rust is idd een NO-go haha

Thnx!
Nee 3 dagen pfff, dan zou je toch wegkwijnen van ellende? :eek:

Laatst bewerkt:
3 dagen zonder trainen is zelfs voor mij als beginneling een No-Go! :D

cardio met je vriendin fietsen?

ik zou wel wat beters weten :D

verder gewoon weer decent zoals altijd

• #1.754
dan is het goed ;)

Ik denk dat ik voor de cut ook eens een vriendin aan moet schaffen :yes:.

• #1.757
Als het puur voor de cut is kun je beter 1x p/w naar de h**ren, volgens mij ben je dan goedkoper uit ;)

Nou nou nou moet dat taalgebruik op 2e paasdagavond :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven