- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Als het puur voor de cut is kun je beter 1x p/w naar de h**ren, volgens mij ben je dan goedkoper uit![]()
laat ze het maar niet lezen ace

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het puur voor de cut is kun je beter 1x p/w naar de h**ren, volgens mij ben je dan goedkoper uit![]()

!!!!
Jij geeft dus écht belachelijk veel geld uit aan een vriendin zo te horen...Alleen koken h**ren niet voor je.
Aan de andere kant kun je voor het geld van een vriendin wel een kok inhuren en een eigen sportschool laten bouwen..![]()

Of je zorgt er gewoon voor dat je geen geld hebt om uberhaupt aan die vriendin te kunnen besteden.
Goed plan?

Jij geeft dus écht belachelijk veel geld uit aan een vriendin zo te horen...
Al kan ik dat natuurlijk geen probleem vinden als ik je vriendin zou zijn!![]()

vriendinnen eisen geld op!
ze vinden: als je geld hebt om extra eten, supps te kopen. dan kan je ook geld besteden aan haar![]()

Ja maar als je dat geld nou niet hebt?
Probleem opgelost neem ik aan?

Nee ze klaag niet nee, en krijg er zo nu en dan ook wel wat voor terug
Over een paar jaar trainen geniet ze van al dat geld wat je in supps en eten gestoken hebt Tijm!![]()

jaaaaaa ze vinden het fysiek van een BB'er vaak erg mooi, maar als je ze dan verteld wat voor een moeite geld en tijd dat kost.... dan haken ze af![]()

Daarom moet je ook eerst geld uitgeven aan je sport, en dan pas een vriendin nemen
Ik moet er trouwens vandoor, maar discuseren jullie onderling maar lekker verder!
Tot morgen!![]()
Of die dat niet snapt en gewoon helemaal niets snapt en naar je luistert,
ohnee dit begint een beetje té te worden.

. 
Ik denk niet dat mijn vriendje het goed vindt als ik ga daten met een andere gozer... en ik ben erg gelukkig met mijn vriendje.Die kom je alleen op dbb tegen, irl bestaan zulke meisjes niet.
Daten?![]()
Bijna hetzelfde....
Ik denk niet dat mijn vriendje het goed vindt als ik ga daten met een andere gozer... en ik ben erg gelukkig met mijn vriendje.

Lijkt me echt k*t om een vriendin te hebben die net zoveel over voeding zeikt als ik.
.