AndroidHealthClinic

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vriendin nemen is ene dure investering en kost je veel energie.

die h**ren die klagen niet. je ziet ze alleen wanneer jij zin hebt. en als je klaar bent kun je gaan :)

ik zeg HOERRRRRRRR :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764
Alleen koken h**ren niet voor je.
Aan de andere kant kun je voor het geld van een vriendin wel een kok inhuren en een eigen sportschool laten bouwen.. :rolleyes:

Of je zorgt er gewoon voor dat je geen geld hebt om uberhaupt aan die vriendin te kunnen besteden.
Goed plan?

Alleen koken h**ren niet voor je.
Aan de andere kant kun je voor het geld van een vriendin wel een kok inhuren en een eigen sportschool laten bouwen.. :rolleyes:
Jij geeft dus écht belachelijk veel geld uit aan een vriendin zo te horen...

Al kan ik dat natuurlijk geen probleem vinden als ik je vriendin zou zijn! :p

Of je zorgt er gewoon voor dat je geen geld hebt om uberhaupt aan die vriendin te kunnen besteden.
Goed plan?

vriendinnen eisen geld op!
ze vinden: als je geld hebt om extra eten, supps te kopen. dan kan je ook geld besteden aan haar :mad:

Ja maar als je dat geld nou niet hebt?
Probleem opgelost neem ik aan?

• #1.769
Jij geeft dus écht belachelijk veel geld uit aan een vriendin zo te horen...

Al kan ik dat natuurlijk geen probleem vinden als ik je vriendin zou zijn! :p

Nee ze klaag niet nee, en krijg er zo nu en dan ook wel wat voor terug :)

vriendinnen eisen geld op!
ze vinden: als je geld hebt om extra eten, supps te kopen. dan kan je ook geld besteden aan haar :mad:

Over een paar jaar trainen geniet ze van al dat geld wat je in supps en eten gestoken hebt Tijm! ;)

Ja maar als je dat geld nou niet hebt?
Probleem opgelost neem ik aan?

Uuuuhhh ... :rolleyes:

Nee ze klaag niet nee, en krijg er zo nu en dan ook wel wat voor terug :)

Over een paar jaar trainen geniet ze van al dat geld wat je in supps en eten gestoken hebt Tijm! ;)

jaaaaaa ze vinden het fysiek van een BB'er vaak erg mooi, maar als je ze dan verteld wat voor een moeite geld en tijd dat kost.... dan haken ze af :mad:

• #1.771
jaaaaaa ze vinden het fysiek van een BB'er vaak erg mooi, maar als je ze dan verteld wat voor een moeite geld en tijd dat kost.... dan haken ze af :mad:

Daarom moet je ook eerst geld uitgeven aan je sport, en dan pas een vriendin nemen :thumbs:

Ik moet er trouwens vandoor, maar discuseren jullie onderling maar lekker verder!

Tot morgen! :wave:

Het kwam meer neer op een geestelijk gehandicapte.

Lijkt me echt k*t om een vriendin te hebben die net zoveel over voeding zeikt als ik.

Kei harde training, ****ing nice ACE!!! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven