- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Ik denk dat ik voor de cut ook eens een vriendin aan moet schaffen.
Een vriendin als cardioapparaat! Geniaal!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik voor de cut ook eens een vriendin aan moet schaffen.
Als het puur voor de cut is kun je beter 1x p/w naar de h**ren, volgens mij ben je dan goedkoper uit
Nou nou nou moet dat taalgebruik op 2e paasdagavond

vriendin nemen is ene dure investering en kost je veel energie.
die h**ren die klagen niet. je ziet ze alleen wanneer jij zin hebt. en als je klaar bent kun je gaan
ik zeg HOERRRRRRRR![]()
, kan je net zo goed met je vriendin wat cardio gaan doen en een ijsje eten 
Alleen koken h**ren niet voor je.
Aan de andere kant kun je voor het geld van een vriendin wel een kok inhuren en een eigen sportschool laten bouwen..![]()
vriendinnen eisen geld op!
ze vinden: als je geld hebt om extra eten, supps te kopen. dan kan je ook geld besteden aan haar![]()
Lijkt me echt k*t om een vriendin te hebben die net zoveel over voeding zeikt als ik.

Die kom je alleen op dbb tegen, irl bestaan zulke meisjes niet.

Ik lig helemaal dubbel hier...om half 7 in de ochtend![]()

Haha maar een toestel geeft je op een gegeven moment ook weinig voldoening en tja...na een tijd heb je die oude fiets ook wel gezien XD

Net volume op je borst kerel ...
En je kan voor je cardio beter een toestel kopen dan een vriendin nemen. Die toestellen
kosten na aankoop niets, maar een vriendin ... pfieuwh![]()

Haha maar een toestel geeft je op een gegeven moment ook weinig voldoening en tja...na een tijd heb je die oude fiets ook wel gezien XD
, die zijn door heel wat meer handen gebruikt
.
.Was jij het niet die met die h**ren aan kwam zetten, die zijn door heel wat meer handen gebruikt
.
Btw, nice hoe ik met 1 post een spamgolf naar jouw logje heb weten te lokken.

Was jij het niet die met die h**ren aan kwam zetten, die zijn door heel wat meer handen gebruikt
.
Btw, nice hoe ik met 1 post een spamgolf naar jouw logje heb weten te lokken.
hahaha ja ja dat klopt inderdaad... misschien toch maar een nieuwe fiets 
hahaha ja ja dat klopt inderdaad... misschien toch maar een nieuwe fiets
![]()
Je zou bijna zeggen dat dit een open solliciatie is om als cardio apparaat te fungeren.

daar op die kazerne zullen ook vast wel enkele zijn die hun zeepje willen laten vallen![]()

daar op die kazerne zullen ook vast wel enkele zijn die hun zeepje willen laten vallen![]()