MuscleMeat

Ace1990 zijn logboek!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als het puur voor de cut is kun je beter 1x p/w naar de h**ren, volgens mij ben je dan goedkoper uit ;)

Nou nou nou moet dat taalgebruik op 2e paasdagavond :mad:

:eek::eek::eek:

:roflol: :roflol:

vriendin nemen is ene dure investering en kost je veel energie.

die h**ren die klagen niet. je ziet ze alleen wanneer jij zin hebt. en als je klaar bent kun je gaan :)

ik zeg HOERRRRRRRR :D

Ze zijn anders volgens mij best wel prijzig per uur gerekend :p, kan je net zo goed met je vriendin wat cardio gaan doen en een ijsje eten :thumbs:, schilt weer wat :roflol:

Alleen koken h**ren niet voor je.
Aan de andere kant kun je voor het geld van een vriendin wel een kok inhuren en een eigen sportschool laten bouwen.. :rolleyes:

Hahahaha grapjas

vriendinnen eisen geld op!
ze vinden: als je geld hebt om extra eten, supps te kopen. dan kan je ook geld besteden aan haar :mad:

hahahaha :roflol: :hahaha:

Lijkt me echt k*t om een vriendin te hebben die net zoveel over voeding zeikt als ik.

Ik lig helemaal dubbel hier...om half 7 in de ochtend :hahaha::grinny:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Net volume op je borst kerel ...

En je kan voor je cardio beter een toestel kopen dan een vriendin nemen. Die toestellen
kosten na aankoop niets, maar een vriendin ... pfieuwh :p

Haha maar een toestel geeft je op een gegeven moment ook weinig voldoening en tja...na een tijd heb je die oude fiets ook wel gezien XD

Haha maar een toestel geeft je op een gegeven moment ook weinig voldoening en tja...na een tijd heb je die oude fiets ook wel gezien XD

Hehehe, true story, maar dan kan je nog altijd een toestel bijkopen. Voor de afwisseling.
In tegenstelling tot een extra vrouw ter afwisseling aan je vriendin proberen uit te leggen :p

• #1.787
Net volume op je borst kerel ...

En je kan voor je cardio beter een toestel kopen dan een vriendin nemen. Die toestellen
kosten na aankoop niets, maar een vriendin ... pfieuwh :p

Thnx! ;)

Sja, tell me. Voor een vriendin kun je denk ik een aardig assortiment aan cardio toestellen aanschaffen :rolleyes:

En dan verkoop je die oude fiets en neem je een nieuwe jonge mooie fiets!

haha die zijn duur, kan je beter een tweedehandse kopen :roflol:

(tenslotte zeggen ze op een oude fiets moet je het leren :hahaha:)

• #1.789
Maar een 2ehands rijd niet zo lekker :D

• #1.791
Was jij het niet die met die h**ren aan kwam zetten :scratch:, die zijn door heel wat meer handen gebruikt :D.

Btw, nice hoe ik met 1 post een spamgolf naar jouw logje heb weten te lokken :D.

:rolleyes:

Whaha inderdaad, je hebt het niveau in m'n log flink omlaag gehaalt (was al niet hoog) :roflol:

nice, paar daagjes niet up to date, gaat het over;
h**ren,fietsen,vriendinnen,mo money mo problems.

wat heb je trouwens allemaal voor apparatuur thuis staan?

een vriendin kun je wel lekker eten voor je laten maken :)

bedankt voor je uitleg van benchdips
ik heb me nou altijd afgevraagd hoe dat nou zat;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven