MuscleMeat

Act like a lady, train like a beast!

HAHAHA dat moment dat je in college zit en naar het toilet moet en dan maar paar minuten langer loopt om een lange trap te vermijden omdat je zo'n spierpijn hebt :roflol:

grijns...studeer je te EHV? of waren er meer die lastig de collegezaal uitliepen door de spierpijn?

• Topic Starter Topic Starter
grijns...studeer je te EHV? of waren er meer die lastig de collegezaal uitliepen door de spierpijn?

Nee ik studeer in Nijmegen, dus reis heel wat op en neer elke dag :P Nee ik was de enige volgensmij hahaha, de rest van de studenten houden zich meer bezig met studentenverenigingen en bier drinken volgensmij XD

ah nijmegen en studeren, brings back memories whaha

die studie bestaat helaas niet meer in die vorm zoals ik 'm toen deed...
ik deed Pedagogiek & Onderwijskunde, afstudeerrichting Opleiding, Ontwikkeling en Vorming (volwasseneducatie)
ik moest altijd vanaf heerlen, tilburg of amsterdam reizen destijd (vanwege sporten) dus ken 't gevoel ;)

die studie bestaat helaas niet meer in die vorm zoals ik 'm toen deed...
ik deed Pedagogiek & Onderwijskunde, afstudeerrichting Opleiding, Ontwikkeling en Vorming (volwasseneducatie)
ik moest altijd vanaf heerlen, tilburg of amsterdam reizen destijd (vanwege sporten) dus ken 't gevoel ;)

Ik doe Pedagogische Wetenschappen en Onderwijskunde nu haha zal wel hetzelfde zijn toch? Was dat op de HAN of RU?

LOL...mocht je een stageplaats zoeken ooit, let me know

En toen heette het nog de Katholieke Universiteit Nijmegen ;)

Haha! Allemaal pedagogen hier op het forum! Ik ook. Alleen dan op HBO niveau.

Haha grappig daniëlle.

Bij mijn afstudeerrrichting was ik de enige vrouw (en ook enige voltijder, enige zonder gezin, enige die nog niet als onderwijskundige werkte) ;)
We waren toen ook maar met 7 trouwens (eerste jaar PWO waren we met 300 vrouwen en slechts 3 heren ja)

Maarre gave studie hoor! En prima, stageplaatsen voor onderwijskundigen heb ik sowieso altijd wel voor handen ;) en richting ortho (bestaat nog wel toch?) ook grote kans.

Haha grappig daniëlle.

Bij mijn afstudeerrrichting was ik de enige vrouw (en ook enige voltijder, enige zonder gezin, enige die nog niet als onderwijskundige werkte) ;)
We waren toen ook maar met 7 trouwens (eerste jaar PWO waren we met 300 vrouwen en slechts 3 heren ja)

Maarre gave studie hoor! En prima, stageplaatsen voor onderwijskundigen heb ik sowieso altijd wel voor handen ;) en richting ortho (bestaat nog wel toch?) ook grote kans.

Oh echt ja de enige vrouw? Wij zijn ook begonnen met 300 vrouwen ofzo en 12 manen, zijn er nu al een stuk minder van over! Maar ik wil wel de kant van orthopedagoog in en niet van onderwijskunde!

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Training van vandaag:

Voor de training te weinig gegeten en was niet lekker.. Heb in ieder geval een dikke pr gezet op gapen. Maar ondanks dat een lekkere training gehad haha :D :D

Deadlift touch & go:
Zenuwachtigggggg
20x20kg
10x60kg
10x77,5kg
10x77,5kg
10x77,5kg
10x77,5kg - PR
De laatste herhalingen van laatste set gingen wat moeilijker, maar het is gelukt :D Super chil! 1,5 maand geleden, voordat ik begon met meer volume pakken met deadlift, was mijn max 1x10x75kg, zit ik nu flink overeen met 4x10x77,5 en dat geeft een lekker gevoel :D

Squats:
15x45kg
15x45kg
15x45kg
15x45kg
De squats voelen altijd zo zwaar aan na de deadlift!

Sumo squats op twee boxen (uit elkaar):
10x20kg kettlebell
10x20kg kettlebell
10x20kg kettlebell - vpr

Superset 3 x van:
- 20 sprong lunges met 8kg kettlebell
- 15 squats op omgekeerde bosu bal met 20 kg kettlebell

Superset 3 x van:
- 15x glute cable extension 20kg
- 15x barbell glute bridge on bench 12,5kg

Calve raises smith machine:
15x45kg
15x45kg
15x45kg

Ik laat mijn vriend rijden naar huis, denk dat ik het gaspedaal niet eens meer kan indrukken met deze slappe beentjes haha!

wow nice PR!!! en supertraining sowieso, zijn die zenuwtjes (daar kun je ook van moeten gapen he) toch maar mooi debet aan!

Lekker he hoe die adrenaline zo een energie boost kan geven!
super PR! en in zijn geheel een supersterke training!

Training van vandaag:

Super erge spierpijn van gisteren! In mijn benen, maar ook in mijn rug (onder én boven) van de deadlift. Maar toch lekker boven lichaam getraind :D

Military press:
10x22,5 - pr
10x22,5 - pr
12x22,5 - pr
10x22,5 - pr
Eerste keer met 22,5kg en ging echt super lekker!

Pull ups assisted wide grip:
10x paarse band
10x paarse band
7x rode band - vpr
5,5 x rode band - vpr

Opdrukken:
10x
10x
12x
15x - vpr

One arm db row:
10x22,5
10x22,5
10x22,5
10x22,5 - vpr

Hyper extension:
10x10kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
Kan volgende keer wel meer gewicht, maar had nu nog zo'n spierpijn in mijn rug!

Hanging leg raises:
20x
20x
20x

Buikspieren

Lekker weer al die VPR's! You go girl :D:D

De PR's vliegen hier maar rond! Super!!

naaaaaaaaaaaaaissss work lady!

Terug
Naar boven