Fitness Seller

Act like a lady, train like a beast!

Lekker die deadlift op reps.
Pomp je zoveel bloed in je ondertug

Lekker hoor, ik ben altijd helemaal gesloopt na 8jes DL. Doe je standaard 10reppers op deadlift?

• Topic Starter Topic Starter
Zo dame ,ik vind je best sterk
mijn complimenten hoor

Nou dankjewel hoor! :D Altijd leuk om te horen hihi :D

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Lekker die deadlift op reps.
Pomp je zoveel bloed in je ondertug

Ja vind het zelf ook heerlijk :D

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Lekker hoor, ik ben altijd helemaal gesloopt na 8jes DL. Doe je standaard 10reppers op deadlift?

Oh hee je bent Loes toch trouwens? Je hebt keer bij Niels (mn vriend) getraind met mike etc. toen de sportschool er nog niet was toch?
Maarem ik doe niet standaard 10 reps. Als ik toewerk naar een max set pak ik er van 8. Nu train ik meer op volume en pak ik dus setjes van 10 hh. :)

Leuke training Daphne! Ik heb de website van de sportschool van je vriend even bekeken, ziet er leuk uit! Je boft maar met zo'n vriend!

Leuke training Daphne! Ik heb de website van de sportschool van je vriend even bekeken, ziet er leuk uit! Je boft maar met zo'n vriend!

Dankjewel! Haha daar bof ik zeker mee! Heb ook erg veel van hem geleerd, voordat ik hem kende deed ik niet eens aan krachttraining :eek: Weet niet waar je woont, maar je bent altijd welkom om een keer langs te komen! Altijd leuk om met andere meiden te trainen die ook fanatiek zijn :D

Dankjewel! Haha daar bof ik zeker mee! Heb ook erg veel van hem geleerd, voordat ik hem kende deed ik niet eens aan krachttraining :eek: Weet niet waar je woont, maar je bent altijd welkom om een keer langs te komen! Altijd leuk om met andere meiden te trainen die ook fanatiek zijn :D

Lijkt me hartstikke leuk! Ik woon in Amersfoort dus Best is best ver (LOL) maar daar wil ik dit jaar wel een keer tijd voor vrij maken. Mijn vriend zou dat ook heel leuk vinden denk ik..

Lijkt me hartstikke leuk! Ik woon in Amersfoort dus Best is best ver (LOL) maar daar wil ik dit jaar wel een keer tijd voor vrij maken. Mijn vriend zou dat ook heel leuk vinden denk ik..

Ja dat is wel een eindje inderdaad! Maar wij zouden het in ieder geval heel leuk vinden! Houden we nog wel contact over dan! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vond dit plaatje trouwens erg leuk haha en erg typisch.

gym.jpg

Oh hee je bent Loes toch trouwens? Je hebt keer bij Niels (mn vriend) getraind met mike etc. toen de sportschool er nog niet was toch?

Maarem ik doe niet standaard 10 reps. Als ik toewerk naar een max set pak ik er van 8. Nu train ik meer op volume en pak ik dus setjes van 10 hh. :)

Haha ja.. In het nieuwe jaar kom ik ook naar powerbase. Gelijk het jaar goed beginnen, vrijdagavond ben ik erbij!
Tot nu toe nog te druk gehad :-$

Haha ja.. In het nieuwe jaar kom ik ook naar powerbase. Gelijk het jaar goed beginnen, vrijdagavond ben ik erbij!
Tot nu toe nog te druk gehad :-$

Oke leuk! :D Ja snap het, het is nou ook niet bepaald om de hoek maar wel leuk dat je ook bij powerbase komt trainen! Een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar dan :lol:

Laatste training van dit jaar:

Optrekken
10 x assisted green band
10 x assisted purple band
9 x assisted purple band - volume pr

One arm dumbbel row
12x17,5kg
10x20kg
8x20kg - volume pr

Staand dumbbell drukken
10x10kg
8x10kg
6x10kg - eerste keer dat ik alle sets met 10 kg heb kunnen doen, dus volgende keer op naar de 12,5

Hanging leg raises
3x20x

Opdrukken
10x
10x
8x

Was een lekkere training en mooie afsluiting van dit jaar! Iedereen een hele fijne jaarwisseling, dat het een sportief en gemotiveerd jaartje voor iedereen mag worden :D

Training van vandaag:

Squat
20x20kg ATG
10x40kg ATG
10x50kg ATG
10x60kg - niet helemaal 100% ATG, maar uitvoering ging erg lekker!
10x60kg - zelfde
10x60kg - zelfde
15x45kg - ATG -let it burnnnn!

Zat twee dagen geleden nog te vertellen tegen mijn vriend dat ik jet idee had dat m'n squats beetje stil stonden qua progressie.. Vandaag lekker op volume getraind en ondanks de 60kg niet volledig ATG ging, voelde ze wel erg goed aan.

Hacksquat
3x10x - pff deze is zo zwaar al zonder gewicht! Kan morgen denk ik niet meer lopen haha

Stiff leg deadlift (1 been)
3x10x per been x 10kg kettlebell

Walking lunges
3x10x per been x 20kg stang

Planken in trx 45 sec. + 15x crunches trx

Superset buik

grin, vaker zeggen dan dat je denkt stil te staan ;)

Klinkt als een lekkere training, veel succes komend jaar!

Mooie training weer! Jaloers op je squat. Ik haal dat echt bij lange na niet. :(
Je gaat lekker!

grin, vaker zeggen dan dat je denkt stil te staan ;)

Klinkt als een lekkere training, veel succes komend jaar!

Hihi ja denk dat ik dat maar doe inderdaad. Maar bedankt, jij ook heel veel succes! :D

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Mooie training weer! Jaloers op je squat. Ik haal dat echt bij lange na niet. :(
Je gaat lekker!

Dankjewel Marina! Vertrouwen begint er weer in te komen zo hihi :D

Training van vandaag:

Push ups
3x12x - pr

Lat pull down
10x35kg
8x35kg
6x40kg - volume pr

Low row
12x35
10x40
8x40 - volume pr

Military press
10x20kg
10x20kg
10x20kg - volume pr

Tire flip weer geoefend, met zo veel mogelijk flips in 60 sec.
Dit keer weer 25 flips, zelfde als vorige week toen ik dat voor de eerste keer deed. Dus prima :D Zat bij 30 sec. al op 15 flips, maar daarna zwakte ik af, ik was helemaal op. Maar hier wordt aan gewerkt :D

Lekkere training en nice PR's!

Optrekken
10 x assisted green band
10 x assisted purple band
10 x assisted purple band - volume pr

One arm dumbbel row
12x17,5kg
10x20kg
8x22,5kg - pr

Staand dumbbell drukken
10x7,5kg
8x10kg
5x12,5kg - pr - maar was nog erg zwaar, volgende keer 6 herhalingen :D

Hanging leg raises
3x20x

Opdrukken
10x
10x
10x - volume pr

Nu lekker shoppen met schoonzus! Fijn weekend iedereen nog :D

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Lekkere training en nice PR's!

Thanks Marina :D

fijne volume PR's!

en mooi aantal tire flips zeg

Terug
Naar boven