Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dame ,ik vind je best sterk
mijn complimenten hoor
Altijd leuk om te horen hihi 
Lekker die deadlift op reps.
Pomp je zoveel bloed in je ondertug

Lekker hoor, ik ben altijd helemaal gesloopt na 8jes DL. Doe je standaard 10reppers op deadlift?

Leuke training Daphne! Ik heb de website van de sportschool van je vriend even bekeken, ziet er leuk uit! Je boft maar met zo'n vriend!
Weet niet waar je woont, maar je bent altijd welkom om een keer langs te komen! Altijd leuk om met andere meiden te trainen die ook fanatiek zijn 
Dankjewel! Haha daar bof ik zeker mee! Heb ook erg veel van hem geleerd, voordat ik hem kende deed ik niet eens aan krachttrainingWeet niet waar je woont, maar je bent altijd welkom om een keer langs te komen! Altijd leuk om met andere meiden te trainen die ook fanatiek zijn
![]()
Lijkt me hartstikke leuk! Ik woon in Amersfoort dus Best is best ver (LOL) maar daar wil ik dit jaar wel een keer tijd voor vrij maken. Mijn vriend zou dat ook heel leuk vinden denk ik..

Oh hee je bent Loes toch trouwens? Je hebt keer bij Niels (mn vriend) getraind met mike etc. toen de sportschool er nog niet was toch?
Maarem ik doe niet standaard 10 reps. Als ik toewerk naar een max set pak ik er van 8. Nu train ik meer op volume en pak ik dus setjes van 10 hh.![]()
Haha ja.. In het nieuwe jaar kom ik ook naar powerbase. Gelijk het jaar goed beginnen, vrijdagavond ben ik erbij!
Tot nu toe nog te druk gehad :-$
Ja snap het, het is nou ook niet bepaald om de hoek maar wel leuk dat je ook bij powerbase komt trainen! Een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar dan 
Ja dat is wel een eindje inderdaad! Maar wij zouden het in ieder geval heel leuk vinden! Houden we nog wel contact over dan!![]()

grin, vaker zeggen dan dat je denkt stil te staan
Klinkt als een lekkere training, veel succes komend jaar!

Mooie training weer! Jaloers op je squat. Ik haal dat echt bij lange na niet.
Je gaat lekker!

Zat bij 30 sec. al op 15 flips, maar daarna zwakte ik af, ik was helemaal op. Maar hier wordt aan gewerkt