- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha ja ik ben zelf nog niet helemaal tevreden. Maar komt omdat ik 75kg heb gesquat, maar die uitvoering was belabberd. Dus vanaf dat moment ben ik van voren af aan begonnen met gewicht en de squats goed diep gepakt maar wel met minder kg. Ik zit nu al een tijdje op 60kg maar ze gaan wel elke week dieper, dus ik ga wel vooruit, maar is demotiverend als je zo lang op het zelfde gewicht blijft hangen.. Maar ga volgende week verhogen!![]()

Gaat lekker die squats!
Succes vandaag met lopen (:
Gelukkig hoef ik niet heel veel te lopen vandaag 
Ja komt me bekend voor. Mijn vriend zegt altijd, je bent bang voor het gewicht daarom kom je niet verder. Daar zit wel wat in bij mij, ik ben soms nog wat te angstig![]()

vertrouwen is de helft van het werk...
enne, als de uitvoering beroerd was, heb je de goede beslissing genomen eerst aan de techniek te werken, dan gaan de kilo's dadelijk vast des te harder
al kan ik me voorstellen dat een ophoging van kilo's lekkerder voelt als die halve centimeter die je dieper in je squat zit
(wat bij mij trouwens wel helpt voor zowel vertrouwen als de squat is van te voren aan het rek, een paar keer squatten met zo'n dun elastiek om je nek: daar moet je wel de goede techniek bij hebben anders kiep je om en dan zijn je spieren de beweging al gewend en heb je zelf meer vertrouwen omdat dat goed ging)

Lekkere training! die pull ups gaan je vast binnenkort los lukken!
Die zenuwen herken ik wel. Ik ga morgen voor 5x pull up. Vorige week is 4 x gelukt.. dus ja.. ik snap je zenuwen. Hier zijn ze ook!![]()
Ja spannend altijd he hihi, maar gaat je vast en zeker lukken
Vertrouwen hebben!!!Haha oke ligt dus niet aan mijJa spannend altijd he hihi, maar gaat je vast en zeker lukken
Vertrouwen hebben!!!

Leuk je in actie gezien te hebben vandaag. Succes morgen!
Jij ook nog lekkere training gehad? 
Ah.. jij bent de vriendin van Niels.Leuk dat jullie ook samen kunnen trainen!
En is herkenbaar dat je zenuwachtig bent voor deadlift... ben ik iedere keer als ik het weer moet doen terwijl ik het de leukste oefening vind.![]()
Ja ik kon niet achter blijven met zo'n fanatieke vriend he haha! Had het met Loes vandaag nog over je toevallig, over die gruwelijk sterke deadlift van jou! Groot gelijk dat je dat de leukste oefening vindt haha. Moet zeggen dat ik dat ook echt de leukste oefening vind hoor 
nu ook met paars bezig (in de wods, anders negatives of jumping pull-ups, maar die jumping pull-ups lukken me niet in hoge reps)
goed werk met de pull-ups
weet niet of we dezelfde banden hebben trouwens maar hier met hetzelfde bezig.
De allereerste keer in de groenen band kreeg ik nog niets voor elkaarnu ook met paars bezig (in de wods, anders negatives of jumping pull-ups, maar die jumping pull-ups lukken me niet in hoge reps)
Wel leuk zo'n doel, waar je steeds een klein stapje dichter bij komt (al vind ik het niet leuk dat al die mannen er zo opspringen en het doen alsof het niets is, wou dat ik zo kon beginnen)
en succes met je zenuwen: goed teken, door de andrenaline lukt het altijd net iets beter![]()

)
Leuk je gezien te hebben vandaag. Lekker door getraind zo te zien, ik vond je al zo snel klaar. Maar volgens mij heb ik te veel staan treuzelen hahah