XXL Nutrition

Act like a lady, train like a beast!

Gaat lekker door hier he! Top! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Was uur van te voren al zenuwachtig voor de deadlift haha, hoopte zo dat ie ging lukken...

Deadlift touch&go
20x20
10x50
10x67,5
10x67,5
10x67,5
10x67,5 - volume pr
En yessssss ze gingen weer erg lekker! :D

Glute cable extension
3x10x17,5kg - pr

Crossfitstyle: stepups + pushups
3x10x (7,5kg per hand bij stepups)

Prowler push + 25 kg
4x run van 40 meter - pffff zwaar!!!

Jump lunges
3 x 30 sec

Cleans 20 kg
Deze oefening heb ik nog steeds niet goed qua techniek... Dus vandaag wéér op techniek geoefend.. Vind het toch een lastige oefening...

Vanaf morgen start nieuw voedingsschema met verhoogd aantal calorieën. Ik wil graag naar de 60 kg :D

Hahaha... ik herken het wel hoor die zenuwen. Ik wilde vandaag perse een PR op pull -ups.. dan heb ik dat ook.
Maar je hebt het mooi wel geflikt! TOP! :thumb:

Lekkere training verder! En nu lekker bouwen met je nieuwe voedingsschema he!
heb je hem al? Of krijg je hem morgen?

Haha erg is dat he, hoe zenuwachtig je dan kan zijn! :P Heb ik ook altijd voor m'n top set, dan giert de adrenaline door mijn lijf :P

Maar heb het al, moet flink gaan eten haha dus zal wel goed vol zitten op het begin :P

Is je PR op pullups wel gelukt :D ??

Yep.. zo herkenbaar.. dan sta je ervoor en giert het helemaal door je lijf. En heb je ook het idee dat iedereen alleen maar kijkt. :o

Tja.. het is even wennen. Maar geloof me.. het went snel genoeg. Ik heb nu ook soms nog honger buiten mijn schema en mag dan snacken. :D

Yep! PR gelukt! Voor het eerst 4x!

Yep.. zo herkenbaar.. dan sta je ervoor en giert het helemaal door je lijf. En heb je ook het idee dat iedereen alleen maar kijkt. :o

Tja.. het is even wennen. Maar geloof me.. het went snel genoeg. Ik heb nu ook soms nog honger buiten mijn schema en mag dan snacken. :D

Yep! PR gelukt! Voor het eerst 4x!

Oke gelukkig went het snel! Oeh super goed zeg!! Echt knap! Hoe lang heb je daar over gedaan om je zelf überhaupt 1x op te kunnen trekken? Mij lukt het nog steeds niet zonder hulp en ik wil t zo graag haha

Training van vandaag:

Push ups
3x13x - pr

Lat pull down
10x35kg
8x40kg
6x40kg - volume pr

Low row
12x40
10x40
8x40 - volume pr

Military press
12x20kg
12x20kg
9x20kg - Moesten er eigenlijk 12 zijn, maar ik kon echt niet meer. Toch een volume pr

Tire flip weer geoefend, met zo veel mogelijk flips in 60 sec.
Dit keer 26 flips en dat is er 1 meer dan vorige twee keren :D Had wel paar slordigheidsfoutjes waardoor ik tijd verloor. Moet verder ook wat explosiever worden.

Oke gelukkig went het snel! Oeh super goed zeg!! Echt knap! Hoe lang heb je daar over gedaan om je zelf überhaupt 1x op te kunnen trekken? Mij lukt het nog steeds niet zonder hulp en ik wil t zo graag haha
Nou ... de eerste keer met oefenen met Ron kwam ik maar tot halverwege. Toen ik het de eerste keer alleen deed kwam ik maar tot 3 x 1 pull up. Maandag was de 4 de keer dat ik pull ups deed en kon dan 1 setje met 4x en 2 met 3x. Dus het gaat best aardig. Dus gewoon proberen. Begin hoog en laten uitzakken en dan optrekken. Dat vond ik makkelijker dan laag beginnen. Ook omdat ik dan niet bij de bar kan. :o ik gebruik een bench als opstap dus is het ook makkelijker hoog te beginnen.
maar dat lukt je echt wel! gewoon proberen!

lekker getraind vandaag en nice Pr's
Die tire flips gaan ook goed vooruit!

Klinkt lekker!

mij lukt ook nog geen pull-up: doel om dat voor de zomer te halen (train nu 7 weken)

En de deadlifts gaan lekker!

Bij een clean draait t allemaal om de heupen he, eerst lekker techniek oefenen, dan gaan de gewichten rap omhoog!

Training van vandaag:

Push ups
3x13x - pr

Lat pull down
10x35kg
8x40kg
6x40kg - volume pr

Low row
12x40
10x40
8x40 - volume pr

Military press
12x20kg
12x20kg
9x20kg - Moesten er eigenlijk 12 zijn, maar ik kon echt niet meer. Toch een volume pr

Tire flip weer geoefend, met zo veel mogelijk flips in 60 sec.
Dit keer 26 flips en dat is er 1 meer dan vorige twee keren :D Had wel paar slordigheidsfoutjes waardoor ik tijd verloor. Moet verder ook wat explosiever worden.

Die tire flip vind ik echt een geweldige oefening! Bij jou gaat ie goed toch?

Nou ... de eerste keer met oefenen met Ron kwam ik maar tot halverwege. Toen ik het de eerste keer alleen deed kwam ik maar tot 3 x 1 pull up. Maandag was de 4 de keer dat ik pull ups deed en kon dan 1 setje met 4x en 2 met 3x. Dus het gaat best aardig. Dus gewoon proberen. Begin hoog en laten uitzakken en dan optrekken. Dat vond ik makkelijker dan laag beginnen. Ook omdat ik dan niet bij de bar kan. :o ik gebruik een bench als opstap dus is het ook makkelijker hoog te beginnen.
maar dat lukt je echt wel! gewoon proberen!

lekker getraind vandaag en nice Pr's
Die tire flips gaan ook goed vooruit!

Ja misschien dat ik het ook wel eens op die manier ga proberen. Doe het nu met elastieken banden die dan alleen onderin meehelpen. Dat bevalt me op zich ook wel goed. Lijkt me zo vet om mezelf een keer (het liefst meerdere keren natuurlijk :P) op te kunnen trekken! Maar komt nog wel!

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Klinkt lekker!

mij lukt ook nog geen pull-up: doel om dat voor de zomer te halen (train nu 7 weken)

En de deadlifts gaan lekker!

Bij een clean draait t allemaal om de heupen he, eerst lekker techniek oefenen, dan gaan de gewichten rap omhoog!

Ja dat is ook echt mijn doel om dat binnenkort te kunnen! Maar ja inderdaad met de heupen lukt het me nog niet zo, daar loop ik telkens vast. Maar oefenen oefenen oefenen dan lukt het op gegeven moment vast wel!

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Die tire flip vind ik echt een geweldige oefening! Bij jou gaat ie goed toch?

Ja is zeker een leuke oefening :D Keertje wat anders he haha! Maar ja gaat op zich goed, is nu derde keer dat ik heb geoefend met zo veel mogelijk flips in 1 minuut. Moet alleen werken aan explosiviteit en zorgen dat de band plat op de grond valt en niet gaat tollen als je begrijpt wat ik bedoel...

Ja misschien dat ik het ook wel eens op die manier ga proberen. Doe het nu met elastieken banden die dan alleen onderin meehelpen. Dat bevalt me op zich ook wel goed. Lijkt me zo vet om mezelf een keer (het liefst meerdere keren natuurlijk :P) op te kunnen trekken! Maar komt nog wel!

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Ja dat is ook echt mijn doel om dat binnenkort te kunnen! Maar ja inderdaad met de heupen lukt het me nog niet zo, daar loop ik telkens vast. Maar oefenen oefenen oefenen dan lukt het op gegeven moment vast wel!

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Ja is zeker een leuke oefening :D Keertje wat anders he haha! Maar ja gaat op zich goed, is nu derde keer dat ik heb geoefend met zo veel mogelijk flips in 1 minuut. Moet alleen werken aan explosiviteit en zorgen dat de band plat op de grond valt en niet gaat tollen als je begrijpt wat ik bedoel...

Ja en voor je rug moet je ook altijd uitkijken (mijn ervaring)

Training van vandaag:

Squat
20x20kg ATG
10x40kg ATG
10x50kg ATG
10x60kg
10x60kg
10x60kg - pfoeee wat voelde die 3x10x60kg zwaar, maar ze gingen wel lekker diep :D
15x45kg - ATG

Zelfde opzet + gewichten als vorige training met squatten, maar ging nu wel stuk dieper met 60kg!

Hacksquat
3x12x - volume pr

Stiff leg deadlift (1 been)
3x10x per been x 10kg kettlebell

Walking lunges
3x10x per been x 20kg stang

Planken in trx 45 sec. + 15x crunches trx
3x

Netjes daphne!

Lekkere training! Zal je wel voelen morgen! :D

Dat klopt... voel nu mijn benen wel goed van gisteren. hahahha

Beterrrrrr die squats!