- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Sjors: Waarom geen soja? Daar is echt niks mis mee...
Marina, ik ben zelf ook lactose intolerant. De lactose vrije melk van de AH is goed te drinken. Er zijn daar 2 versies van, de lang houdbare en de beperkt houdbare (wordt in de koeling van de AH bewaard). De lang houdbare hebben ze in halfvol en volle melk versie.
De nieuwe soja yoghurt van Alpro soja (Mild en Creamy) is trouwens een aanrader, vooral de naturel versie. Voedingswaarden zijn ook niet verkeerd.

Euh...wij van wc-eend adviseren wc-eend? Dat is geen wetenschappelijke fundering natuurlijk.
Iedereen moet zelf weten wat ie eet en ik ga ook met plezier naar de Japanner, maar ik heb geen soja als structureel onderdeel van mijn voeding. Ik zou dat dan ook nooit adviseren.
(kijk o.a. naar de data van de onderzoeken die verricht zijn; o.a. 1997, 1991. Niet echt recent dus.)Ik vond jouw link ook niet echt lekker wetenschappelijk verantwoord(kijk o.a. naar de data van de onderzoeken die verricht zijn; o.a. 1997, 1991. Niet echt recent dus.)
Maar goed, iedereen moet het inderdaad zelf weten. Zelf neem ik soja producten als ik er zin in heb en omdat ik lactise intolerant ben. Ik doe dit al jaren, en heb er eigenlijk geen nadelen aan ondervonden tot nu toe. Ik zie dus niet in waarom je het niet aan iemand zou kunnen adviseren. Maar nogmaals, it's your call.

Er staan bronnen vermeld hoor? Heb je ze alle 107 bekeken?
Ik kan er ook 35 uit 2012 voor je oplepelen als je dat liever hebt?
Ik ben ook lactose-intolerant, maar dan hoef ik toch geen soja te eten? Er zijn zoveel gezondere alternatieven.
Ik zou in elk geval iemand met zulke gezondheids-problematiek niet aanraden om dagelijks soja te eten. Althans, niet met een schoon geweten![]()
Ik wil dit nogmaals doen. Heb inmiddels ook een goede versie van excel (2013) maar kan je in de calorielijst ook een product toevoegen? Ik heb het geprobeerd maar krijg in de formule een foutmelding.om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema
bereken je behoefte bijv op giantpt.com
maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken
zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen
gebruik een [Link niet meer beschikbaar]
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Ik wil dit nogmaals doen. Heb inmiddels ook een goede versie van excel (2013) maar kan je in de calorielijst ook een product toevoegen? Ik heb het geprobeerd maar krijg in de formule een foutmelding.