karmen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 29%
'goedemorgen',
Ik kom net mijn bed uitrollen
. Stond uit gewoonte op de weegschaal. 83,6
. Afgelopen woensdag van het nog die 86,1 als ik het nu goed zeg. Snap er geen ruk van maar het zal wel. Meeting over een maand zal het antwoord geven. Ga niet gelijk van het meest positieve uit.
Gelijk kwark gegeten met heel klein beetje cashew noten (14:15).
17:00 spinazie, sla, gebakken kipfilet
19:30 weet ik nu nog niet
22:00 kale kwark
Dat er bij LIL geen groentes zaten zie ik nu maar voeg dat dus gewoon toe.
Zal matigen met consumptie cashewnoten. 1 bakje van de hoogvliet per week dan. Vind het wel lekker namelijk door kwark op de dag.
Maaltijden zijn sowieso kleiner geworden. Laat met name in de avonden KH of staan of heel veel minder. Tenzij ik ga sporten. Maar ook dan niet al te veel.
Ik ga kleine van school halen en als zij gaat sporten vanavond en op bed ligt verder neuzelen.
Advies voor goede whey?
Ik kom net mijn bed uitrollen
. Stond uit gewoonte op de weegschaal. 83,6
. Afgelopen woensdag van het nog die 86,1 als ik het nu goed zeg. Snap er geen ruk van maar het zal wel. Meeting over een maand zal het antwoord geven. Ga niet gelijk van het meest positieve uit.Gelijk kwark gegeten met heel klein beetje cashew noten (14:15).
17:00 spinazie, sla, gebakken kipfilet
19:30 weet ik nu nog niet
22:00 kale kwark
Dat er bij LIL geen groentes zaten zie ik nu maar voeg dat dus gewoon toe.
Zal matigen met consumptie cashewnoten. 1 bakje van de hoogvliet per week dan. Vind het wel lekker namelijk door kwark op de dag.
Maaltijden zijn sowieso kleiner geworden. Laat met name in de avonden KH of staan of heel veel minder. Tenzij ik ga sporten. Maar ook dan niet al te veel.
Ik ga kleine van school halen en als zij gaat sporten vanavond en op bed ligt verder neuzelen.
Advies voor goede whey?

kom je er een beetje wijs uit?
.

Volgens mij was je te snel met typen....