Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat krijg je als je je log 'advies welkom' noemtte veel feedback van verschillende mensen ( lees; die niet op of binnen mijn locatie bevinden) word ik uhmmm, onzeker *bloos*

Dat krijg je als je je log 'advies welkom' noemt
Denk dat het soms wel goed is om van iemand die er wat verder vanaf staat tips te krijgen. Vond het iig wel interessant om te lezen hoe je probeerde je voeding op orde te krijgen.
Komende vrijdag zei je? Ik kan wel na werk naar je toe komen
Zaterdag geen optie, helaas.
Hoe laat is XCO? Lijkt me lachenAls ik geen werk binnenkrijg is het een deal. Ga wel uhmmm in de ochtend gewoon roeien. Ow wacht eens even.......kan je mee met XCO. Staat komende 2 weken in de spotlights dus na kracht een core-training.
(moet wel m'n schouder meewerken, morgen naar fysio)Hoe laat is XCO? Lijkt me lachen(moet wel m'n schouder meewerken, morgen naar fysio)
Is goed hoor. Maar koffie dan wel die zaterdag. Skip vrijdag geen roeien in de ochtend en xco 's avonds voor koffie. Hoe gezellig ook ;-)...eerst horen wat fysio zegt
Immers: pijn is spontaan gekomen, niks verrekt ofzo.
En anders toch gewoon koffie zonder trainen![]()
Is goed hoor. Maar koffie dan wel die zaterdag. Skip vrijdag geen roeien in de ochtend en xco 's avonds voor koffie. Hoe gezellig ook ;-)
Is goed!
Als ik nou wel mee kan doen met die XCO, hoe laat is die dan?
Ik moet rustig aan doen met schouder - iig t/m komend weekend. XCO mag absoluut niet van fysio.
Toch maar weekje later afspreken?
Je doet teveel. Echt: vandaag kt + XCO, morgen pump en zondag weer in de weer. Kan niet lieve Karmen... pak je rust eens!
Ik kom je volgende week hart onder de riem steken. En aanvalsplan maken. Hoe lang heb je de tijd voor me?Heb dinsdag (door werk) woensdag en gisteren niet gesport. Maar Karmen moest na lezen beetje uhmmm huilen. Wordt gewoon moedeloos van. Ik weet dat je van Sonja Bakker en stomme shake alleen spiermassa verliest maar kan het gvd niet uitstaan dat mensen die maar wat aanklooien met eten en en paar x sporten wel afvallen en ik niet.
Ik kom je volgende week hart onder de riem steken. En aanvalsplan maken. Hoe lang heb je de tijd voor me?
Sta ik lekker op tijd op de stoepSorry hoor. Soms lopen frustraties gewoon op. Overweeg zelfs na een les half uur cardio te gaan doen op zo'n stomme crosstrainer. Maar goed heb tot 14u de tijd dan. Krijg eters en moet e.e.a voorbereiden. Is dat qua tijd o.k? Hoe vroeg je komt maakt niet uit.