AndroidHealthClinic

advies welkom

Komende vrijdag zei je? Ik kan wel na werk naar je toe komen ;)
Zaterdag geen optie, helaas.

te veel feedback van verschillende mensen ( lees; die niet op of binnen mijn locatie bevinden) word ik uhmmm, onzeker *bloos*
Dat krijg je als je je log 'advies welkom' noemt ;)

Denk dat het soms wel goed is om van iemand die er wat verder vanaf staat tips te krijgen. Vond het iig wel interessant om te lezen hoe je probeerde je voeding op orde te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Dat krijg je als je je log 'advies welkom' noemt ;)

Denk dat het soms wel goed is om van iemand die er wat verder vanaf staat tips te krijgen. Vond het iig wel interessant om te lezen hoe je probeerde je voeding op orde te krijgen.

Heb je helemaal gelijk in. Vind zelf de ontstane discussies prettig te lezen want ook dat is bijkomstigheid. Topic verplaatsen heb ik allang opgegeven (dat dan weer wel). Wellicht titel aanpassen.

Probeer nog steeds voeding op orde te krijgen. Moet beter en ik wil nog strenger en schoner.

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Komende vrijdag zei je? Ik kan wel na werk naar je toe komen ;)
Zaterdag geen optie, helaas.

Als ik geen werk binnenkrijg is het een deal. Ga wel uhmmm in de ochtend gewoon roeien. Ow wacht eens even.......kan je mee met XCO. Staat komende 2 weken in de spotlights dus na kracht een core-training.

Als ik geen werk binnenkrijg is het een deal. Ga wel uhmmm in de ochtend gewoon roeien. Ow wacht eens even.......kan je mee met XCO. Staat komende 2 weken in de spotlights dus na kracht een core-training.
Hoe laat is XCO? Lijkt me lachen ;)(moet wel m'n schouder meewerken, morgen naar fysio)

• #1.205
Hoe laat is XCO? Lijkt me lachen ;)(moet wel m'n schouder meewerken, morgen naar fysio)

Las het net in jouw log. Nou, dat ga je dus NIET doen lieve Dwarf. Is xco xtreme dus 45 minuten. Schouders worden (uiteraard) flink belast. Zeg maar 45min lang dus dat kan echt niet.

...eerst horen wat fysio zegt ;)
Immers: pijn is spontaan gekomen, niks verrekt ofzo.
En anders toch gewoon koffie zonder trainen :p

• #1.207
...eerst horen wat fysio zegt ;)
Immers: pijn is spontaan gekomen, niks verrekt ofzo.
En anders toch gewoon koffie zonder trainen :p
Is goed hoor. Maar koffie dan wel die zaterdag. Skip vrijdag geen roeien in de ochtend en xco 's avonds voor koffie. Hoe gezellig ook ;-)

:sad:
Ik moet rustig aan doen met schouder - iig t/m komend weekend. XCO mag absoluut niet van fysio.
Toch maar weekje later afspreken?

• #1.211
:sad:
Ik moet rustig aan doen met schouder - iig t/m komend weekend. XCO mag absoluut niet van fysio.
Toch maar weekje later afspreken?

Is goed joh. Balen voor je hoor. Van schouder dan.

Vandaag heel spontaan een rustdag t.am? Sporten ingelast. N.a.v gisteren nog 3 uurtjes geslapen en middag in museum doorgebracht.

Morgen gewoon weer volgens planning.

Ik baal ook wel, al heb ik vandaag wel kunnen trainen - redelijk licht en vooral die kant van schouder niet belasten.
Tijd om naar bed te gaan trouwens: morgen om 5.45u de wekker weer... vanaf maart gelukkig weer wat meer uitslapen :)

• #1.213
Vandaag alleen HIT-les roeien gedaan.

O.k beetje kt voor het roeien ook vandaag.

Squat

3 x 10 reps 40kg exl O.S

Preachercurl

3 x 10 reps 12kg per arm

Deadlift

3 x 5 reps 30kg (15kg per kant) exl O.S

Vanavond xtreme XCO-les. Lig daarna voor apegapen gok ik.

Morgen pumpen en zondag weer roeien en daarna XCo gaat lukken.

Laatst bewerkt:
Je doet teveel. Echt: vandaag kt + XCO, morgen pump en zondag weer in de weer. Kan niet lieve Karmen... pak je rust eens!

• #1.215
Je doet teveel. Echt: vandaag kt + XCO, morgen pump en zondag weer in de weer. Kan niet lieve Karmen... pak je rust eens!

Heb dinsdag (door werk) woensdag en gisteren niet gesport. Maar Karmen moest na lezen beetje uhmmm huilen. Wordt gewoon moedeloos van. Ik weet dat je van Sonja Bakker en stomme shake alleen spiermassa verliest maar kan het gvd niet uitstaan dat mensen die maar wat aanklooien met eten en en paar x sporten wel afvallen en ik niet.

Heb dinsdag (door werk) woensdag en gisteren niet gesport. Maar Karmen moest na lezen beetje uhmmm huilen. Wordt gewoon moedeloos van. Ik weet dat je van Sonja Bakker en stomme shake alleen spiermassa verliest maar kan het gvd niet uitstaan dat mensen die maar wat aanklooien met eten en en paar x sporten wel afvallen en ik niet.
Ik kom je volgende week hart onder de riem steken. En aanvalsplan maken. Hoe lang heb je de tijd voor me?

• #1.217
Ik kom je volgende week hart onder de riem steken. En aanvalsplan maken. Hoe lang heb je de tijd voor me?

Sorry hoor. Soms lopen frustraties gewoon op. Overweeg zelfs na een les half uur cardio te gaan doen op zo'n stomme crosstrainer. Maar goed heb tot 14u de tijd dan. Krijg eters en moet e.e.a voorbereiden. Is dat qua tijd o.k? Hoe vroeg je komt maakt niet uit.

Sorry hoor. Soms lopen frustraties gewoon op. Overweeg zelfs na een les half uur cardio te gaan doen op zo'n stomme crosstrainer. Maar goed heb tot 14u de tijd dan. Krijg eters en moet e.e.a voorbereiden. Is dat qua tijd o.k? Hoe vroeg je komt maakt niet uit.
Sta ik lekker op tijd op de stoep ;)
Die extra cardio gaat je niet helpen, eerst maar eens zorgen dat eten & trainen & rust in balans is - ga ik je bij helpen!

2qbyolx.gif

Terug
Naar boven