- Waardering
- 99
mijn god, ik zit hier een jihad te voeren...
jouw theorie is thans ook niet verklaard, jij GELOOFD dat het zo is gegaan.
Ik vind dat kerken verplicht een mini-cursus wetenschapsfilosofie moeten geven, dan zouden ze het beschamende gebruik van het woord theorie in hun kringen een beetje tegengaan.
Interresant stuk, voor die knal was er volgens wiki geen tijd en ruimte.Lijkt me vaag.Leg me ook eens uit hoe ze kunnen weten wat er 13 miljard jaar geleden is gebeurd ? (oerknal,ontstaan ruimte en tijd) terwijl er toen nog geen kip rondliep waar dan ook![]()
Natuurwetten veranderen niet (al zijn ze gevormd in dat stukje waar we niets over weten). Met weet de snelheid van licht, en men kan roodverschuiving meten -> meet een jaartje of wat en je komt een heel eind.
Men weet dat er zoiets gebeurd is bijvoorbeeld vanwege het feit dat alles in de ruimte van elkaar af beweegt, zoals in een rijzende rozijnencake: alle rozijnen komen verder van elkaar af te staan in de cake, als de cake rijst. Als je terugredeneert, moet alles uit één punt komen: de singulariteit. (en daar houdt het voor ons behoorlijk op, eigenlijk zeer vlak daarvoor (daarna dus eigenlijk) al)
Het einde der dagen, als jezus terugkeert naar de aarde om alle gelovigen mee te nemen naar de hemel. dan is mijn theorie gestaafd.
Dan is jouw hypothese een theorie geworden. En gestaafd.
Tijd voor raptureready.com!
De apocalyps is toch wel echt een walgelijk stuk volksvermaak.