Fitness Seller

Ajax kampioen

Jol: Ajax heeft titel zelf weggegeven
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet slim om een dergelijk topic te openen. Maar we zullen het wel zien over drie uurtjes. Twente heeft de beste papieren. Bij een snelle 0-1 gaan ze het ook niet meer weggeven. Maar het regent volgens mij lekker hard overal. Dat is ideaal voor een middagje nac. Zelf gaat ajax het ook niet makkelijk krijgen. We zullen het dus zien over enkele uurtjes.

Wat ook grappig is dat al die feyenoord 'supporters' nagelbijtend, angstig en biddend voor de tv en radio gaan zitten.

Niet slim om een dergelijk topic te openen. Maar we zullen het wel zien over drie uurtjes. Twente heeft de beste papieren. Bij een snelle 0-1 gaan ze het ook niet meer weggeven. Maar het regent volgens mij lekker hard overal. Dat is ideaal voor een middagje nac. Zelf gaat ajax het ook niet makkelijk krijgen. We zullen het dus zien over enkele uurtjes.

Wat ook grappig is dat al die feyenoord 'supporters' nagelbijtend, angstig en biddend voor de tv en radio gaan zitten.

The wally with the brolly part 2

article-1158068-02A97D8B000004B0-772_468x677.jpg

NAC BREDA PAKT PLAY OFF TICKET

Ontknoping in Breda en Nijmegen

Uitgegeven:2 mei 2010 11:10Laatst gewijzigd:2 mei 2010 11:10
RIJSWIJK - De strijd om het voetbalkampioenschap van Nederland tussen FC Twente en Ajax wordt zondag beslist in Breda en Nijmegen. FC Twente gaat op bezoek bij NAC, Ajax gaat naar NEC.

m1czjjharmnc.jpg
© ANP

De Enschedse club heeft een punt voorsprong op de rivaal uit Amsterdam. Ajax daarentegen heeft een beter doelsaldo.
Een zege is voor FC Twente daarom in alle gevallen toereikend. De club, opgericht in 1965, werd niet eerder kampioen. Wel won het twee keer de nationale beker.

In de jaren zeventig behoorde FC Twente zelfs tot de Europese top en speelde het een keer in de finale van het toernooi om de UEFA Cup.

Gewonnen

FC Twente speelde 33 keer in Breda tegen NAC. Acht keer werd gewonnen. De thuisclub was vijftien maal de betere. De laatste ontmoeting eindigde in een zege voor het elftal van trainer Steve McClaren. Vorig seizoen werd het 0-1 in Breda, dankzij een toevalstreffer van de inmiddels vertrokken Edson Braafheid.
Nog een flink aantal spelers van dat in 2008 gespeelde duel is nu ook nog van de partij. Dat zijn Sander Boschker, Ronnie Stam, Wout Brama, Cheick Tiote en Blaise N'Kufo.
Douglas was er destijds ook al, maar de Braziliaan ontbreekt nu tegen NAC wegens een schorsing. Stam is oud-speler van NAC. Hij voetbalde 121 keer in de eredivisie voor de club uit Breda.

Moeilijk

McClaren verwacht een moeilijke wedstrijd. ''Normaal gesproken is NAC-uit een wedstrijd waarin een gelijkspel een mooi resultaat is. Nu hebben we daar zeer waarschijnlijk niet genoeg aan. Het wordt lastig. PSV verloor dit seizoen in Breda, Ajax speelde er gelijk. Dat zegt wel iets over de kracht van onze tegenstander.''
FC Twente begint aan de wedstrijd met 83 punten. ''Vooraf had ik gedacht dat 81 punten genoeg zou zijn voor de titel'', bekende McClaren. In de voorgaande veertien jaar zou een totaal van 83 negen keer genoeg zijn geweest om kampioen te worden. In de laatste drie seizoenen was dat steeds het geval.
De cijfers die Ajax vooraf kan overleggen in Nijmegen zijn fraaier dan die van Twente bij NAC. Van de 33 ontmoetingen wonnen de Amsterdammers er twintig. Tien keer speelden beide elftallen in Nijmegen gelijk.

Bron: www.nu.nl

Kom op NAC!

hahaha hoe zielig, hopen op een andere club om zelf kampioen te worden.

@Adidas Maar Feyenoord won wel in Breda ;) vrij gemakkelijk.

Ik zou nu liever uit spelen bij NEC dan bij NAC.

Twente gaat het daar nog knap lastig krijgen. Ik voorspel een 1-1.
Ajax wint denk ik in Nijmegen 0-2.

Het zou leuk zijn voor een Twente. Voor de eerste keer kampioen.

Als Ajaxcied moet ik ook wel zeggen dat Ajax het er zelf naar gemaakt heeft dat ze niet bovenaan staan, verder gun ik het Twente ook wel een beetje

**** YEAH AFCA kampioen.

We hebben het godver verdient.
Wij ajax winnen niet steeds met 1-0 doelpunt verschil.

Twente is gewoon lucky en heeft ook de KNVB aan hun zijde. Vieze NSBers.

AJAX wordt vandaag kampioen.

lol z1000

Twente kampioen!!!!

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

**** YEAH AFCA kampioen.

We hebben het godver verdient.
Wij ajax winnen niet steeds met 1-0 doelpunt verschil.

Twente is gewoon lucky en heeft ook de KNVB aan hun zijde. Vieze NSBers.

AJAX wordt vandaag kampioen.

AHAHHAHHHA jij gaat huilen jongen1! :D:D:D::DD:

Twente kampioen!!!!

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

AHAHHAHHHA jij gaat huilen jongen1! :D:D:D::DD:

Ik ga zeker Huilen. Ajax mijn liefde. Mijn liefde wordt kampioen.

Jaren op moeten wachten. Maar vandaag is de dag weer aangebroken.
Vandaag is tevens de start van de ajax glorie days. Volgend jaar CL, elftal wat super loopt.

Ahhhhhhh yeah:D

Spannend :D

Iemand linkje trouwens? naar ajax

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven