MuscleMeat

Ajax kampioen

Jan Vertonghen is echt zo nep. Ziet eruit als een ****ing trieste mong**l en in het veld iirritant doen en hier ook nog eens.

In alle nuchterheid, vriend. Wat wil je hiermee beweren? Dat Ajax evenveel "gelukspotjes" heeft gewonnen als Twente?

Overigens noem ik het geen geluk als je iedere wedstrijd met één doelpuntje verschil wint. Da's gewoon klasse. Maar je moet niet aankomen met zulke onzin. Want Ajax was over het grootste gedeelte gewoon een klasse beter dan de rest van de competitie in de tweede seizoenshelft.

Nee, het ging alleen over dat Twente veel geluk heeft gehad. Toen ik dat las, schoot mij de wedstrijd Ado-Ajax weer op het netvlies. Dat Ajax, daar eerlijk is eerlijk geen 3 punten weg mocht halen. Wat toch gebeurd is. Dat ajax goed voetbalt ontken ik ook echt niet. Echter vind ik het vreemd dat mensen over geluk praten, terwijl Ajax ook geluk heeft gehad.

In alle nuchterheid, vriend. Wat wil je hiermee beweren? Dat Ajax evenveel "gelukspotjes" heeft gewonnen als Twente?

Overigens noem ik het geen geluk als je iedere wedstrijd met één doelpuntje verschil wint. Da's gewoon klasse. Maar je moet niet aankomen met zulke onzin. Want Ajax was over het grootste gedeelte gewoon een klasse beter dan de rest van de competitie in de tweede seizoenshelft.

Jammer dat de competitie over 2 helfden gespeeld wordt dan.

Nee we vieren feest dat 020 een grote mond had dat ze kampioen zouden worden en vervolgens dat niet worden ;)

Bij de meeste is de haat tegen ajax groter dan de liefde voor feyenoord.:o

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Het blijft moeilijk he, in 1x goed doen. Die 1 komt steeds maar terug he:(

4e is lekker hoog zeg. Maar goed het geeft aan dat ze het ook in Rotterdam hebben geaccepteerd dat het geen topclub meer is, maar een grijze subtopper.

Laatst bewerkt:
Nuance is ver te zoeken.

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

4e is lekker hoog zeg. Maar goed het geeft aan dat ze het ook in Rotterdam hebben geaccepteerd dat het geen topclub meer is, maar een grijze subtopper.

Gelukkig is het laatste kampioenschap van Ajax ook weer ver te zoeken. In de liefde voor feyenoord zit de haat tegen ajax in

Correctie bedoelde top 3..my bad;)

Jaa, en daar vieren ze allemaal feest om in rotjeknor.
Jaren hiervoor werden ze 7e of 6e.

wel grappig dat zo geroepen wordt naar feyenoord dat ze laag eindigen terwijl er al jaren ook geen geld is...

en dan zelf veruit de grootste begroting hebben en goede transferbedragen hebben om te investeren, en dan nog jaren zonder prijs...nu vraag ik me af wat pijnlijker is...weten dat je alles tot je beschikking hebt en het karwei nog niet klaren:o of weten dat er geen geld is en er niet (veel) meer mogelijk is...

Laatst bewerkt:
wel grappig dat zo geroepen wordt naar feyenoord dat ze laag eindigen terwijl er al jaren ook geen geld is...

en dan zelf veruit de grootste begroting hebben en goede transferbedragen hebben om te investeren, en dan nog jaren zonder prijs...nu vraag ik me af wat pijnlijker is...weten dat je alles tot je beschikking hebt en het karwei nog niet klaren:o of weten dat er geen geld is en er niet (veel) meer mogelijk is...

verstandige opmerkings - deels waar - toen wij nog wel wat poen hadden is daar heel slecht mee omgaan qua aan en verkoop van spelers - de guzman is het laatste voorbeeld van slecht beleid

ook qua scouting hebben ze veel laten liggen :)

Terug
Naar boven