- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Het was in dit geval niet zo heel speciaal hoor Frans, maar evengoed toch bedankt maat.3e van Nederland, das nie niks mijn zeeuwse vriend. Proficiat big bear, geweldig man. Niet zeuren over het gemiste gewicht en wees trots op jezelf.
Ik probeerde de 167,5 voor jou, dat snap je wel éh..?

Thanks Big C.P.
Nou, ik voel mijn schoudertje wel hoor van dat maximaal drukken en persen wat ik onder die 167,5 heb gedaan...hey johny,
ik neem in juni wel wat peper mee
welliswaar niet gedrukt wat je wilde, maar je bent nog gewoon heel, toch?das ook alweer wat waard.en slecht is het natuurlijk zeker ook niet te noemen eej!
3 maanden herbezinnen, en nu dus opnieuw beginnen
dan is t zomer enzo, korte rokjes, testosteron ++ dan ff knallen op die bank en terrasje pakken![]()
Ik ga mijn plannen maken voor de volgende wedstrijd, en het eens héél verstandig aanpakken.

Tsja, misschien wel eigenlijk...Zo John, ik zie dat je me toch nog gemist hebt, om je wat hengsten te geven. Maar al met al toch een hele mooie wedstrijdprestatie. Wat je in een training allemaal hebt gedaan, is leuk en aardig, maar eigenlijk tellen alleen je wedstrijdresultaten natuurlijk. En een derde plek op een NK staat toch ook wel weer mooi op je CV he
Trouwens, was die 150 niet wat aan de lage kant voor een openingsbeurt?
René raadde me aan met iets van 152,5 te beginnen en dan naar 162,5 te gaan.
Had ik maar naar hem geluisterd...
"Water onder de brug Tymen!"

Ik heb je zeker gemist man.
Een beetje peptalk had ik wel kunnen gebruiken.
En hier en daar een klap voor mijn b**kes ook wel eigenlijk...
Hahaha, ik zag René Maliankay nog even toen ik weg ging.Proficiat Johnny...1e NK en meteen een
Ik ben trots op je!
Die 170 komt zat er vandaag ook al in, maar kwam er door bepaalde omstandigheden niet uit...maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat op korte termijn er wel in zal zitten!
Ik zei nog tegen hem: "dat was het beste tientje dat je nooit hebt uitgegeven René!"

Ik ga de 170 overslaan René.
Volgende wedstrijd wil ik meer!

Eerst maar eens "heel" blijven.

.en slecht is het natuurlijk zeker ook niet te noemen eej!