AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
ik ga weer fullsquatten.. ik liep al met 160 te kloten met de gewone squat.. toen ik ging fullsquatten zat ik op lightning speed. Accepteren dus en gewoon attg fullsquatten.

• #1.783
hehe yup.. progressie op de Full squat blijft ook gewoon netjes gaan als ik terugkijk:

2008: 3x145 kg (2e helft van 2008 niet gesquat vanwege taekwondo)
2009: 1x155 kg
2010: 1x175 kg
2011: 1x197,5 kg

2012 wordt het breaking through the 200 kg barriere jaar! 210-220 kg full squat!!1

zou wel gruwelijk zijn als je er weer 20 kilo opgooit in een jaar

helemaal niks mis mee met full squats man. als je daar harder opgaat, prima toch?

props anyhow, zie je zaterdag!

• #1.786
yup thnx.

Vandaag UB... was eigenlijk vrij vandaag maar moest toch weer even knallen voor m'n werk van half 8 tot half 11... pfoe... bijna klaar met de drukte.

Chin ups:
5xBW
Ladder:
1xBW
2xBW
3xBW
4xBW
5xBW
6xBW
7xBW
6xBW
5xBW
4xBW
3xBW
2xBW
1xBW
2xBW
3xBW
4xBW
5xBW
4xBW
3xBW
2xBW
1xBW
4xBW

Alles met amper pauze tussen de sets.

Incline dumbbell press:
8x30 kg
8x36 kg
6x40 kg
6x48 kg (7f)
7x44 kg

shit, door m'n lichte griep/verkoudheid drainde me energie echt bizar snel.. de eerste reps met 48 ging veel beter dan de vorige keer.. volgende week gewoon 52 kg pakken!

Seated wide hammer grip cable rows:
12x82 kg
10x100 kg
10x100 kg
10x105 kg

Bench press:
10x70 kg
10x90 kg / 5x70 kg / 5x50 kg

Machine shrugs:
120 kg 10x
120 kg 10x
140 kg 10x
160 kg 8x

EZ-bar curls:
6x37,5 kg
6x57,5 kg
3x62,5 kg + 5x47,5 kg

trillen als een rietje maar toch goed kunnen doorbuffelen, nu vreten, morgen rust en dan zaterdag weer fully recovered kerst-knaltraining!!

t*ring die ladder.... :p
52s pak je nu echt wel op een normale dag. die 48s kreeg je trouwens ook prima omhoog deze keer, dus dat zal het probleem niet zijn. de tank liep inderdaad snel leeg vandaag. even goed bij-eten maat en dan zaterdag weer knallen

• #1.788
hehe, ladder was nice!

Ja precies.. heb ook bizar harde honger nu.. even een verse forel gegeten.. nu kwark met nootjesssch! En zo nog een beefcake pancake!

ik krijg er honger van en sta te wachten tot m'n verrukkelijke diepvries koolvisfilet en rijst klaar is...(student life bro )

• #1.790
fok it sjaak, straks wel mooi je Msc binnentikken!

zo is dat!

ah men, misschien moeten we zaterdag ook zo'n laddertje doen met de mensen die zin hebben, lijkt me best dope

Jonguh ik ladder iedereen!

ladder in je kerstkous!

De baas in een waas gekke waus, ik ladder het naadje van je kerstkous!

• #1.796
ah men, misschien moeten we zaterdag ook zo'n laddertje doen met de mensen die zin hebben, lijkt me best dope

zaterdag = events dag. Dus stones, yoke, farmers, hooggooien, log, axle, dumbbell, car cirlcle, prowler, powerstairs. En jij komt met een chin up ladder?

• #1.798
speed yoke, prowler en tire doen wij tegenwoordig als assistance Erwin

ik moet dinsdag en woensdag wel werken... het is nu chaos op m'n werk en heb moeten knokken voor die 2 dagen. Maar volgende week vrijdag of zaterdag snowboard sounds supahtolll !!!!!!!!!! Doe je mee Schmarc?

Je kan misschien donderdag ook naar Utrecht komen.. gaan we met z'n 5-en als malloten UB train :D jij, sjaak, insane G-men, me en the Oak van Eindhoven!!!1111

Daarna als bazen 2 kg kip bakken met een zak aardappelen :D

Weekenden zijn met deze feestdagen al fully booked, maar volgende week donderdag een samen trainen lijkt me een mooi plan. 's Middags neem ik aan? Zak aardappelen en kip sounds nice!

Weekenden zijn met deze feestdagen al fully booked, maar volgende week donderdag een samen trainen lijkt me een mooi plan. 's Middags neem ik aan? Zak aardappelen en kip sounds nice!
oooh shit - dat wordt wel een bizarre training dan met z'n vijven :p kunnen we er niet beter een doordeweekse RPB training van maken, aangezien het vakantie is en gijs ook vrij...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven