Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aka Mr. Ass to the grassik ga weer fullsquatten.. ik liep al met 160 te kloten met de gewone squat.. toen ik ging fullsquatten zat ik op lightning speed. Accepteren dus en gewoon attg fullsquatten.
ah men, misschien moeten we zaterdag ook zo'n laddertje doen met de mensen die zin hebben, lijkt me best dope
De baas in een waas gekke waus, ik ladder het naadje van je kerstkous!

zaterdag = events dag. Dus stones, yoke, farmers, hooggooien, log, axle, dumbbell, car cirlcle, prowler, powerstairs. En jij komt met een chin up ladder?
ik moet dinsdag en woensdag wel werken... het is nu chaos op m'n werk en heb moeten knokken voor die 2 dagen. Maar volgende week vrijdag of zaterdag snowboard sounds supahtolll !!!!!!!!!! Doe je mee Schmarc?
Je kan misschien donderdag ook naar Utrecht komen.. gaan we met z'n 5-en als malloten UB trainjij, sjaak, insane G-men, me en the Oak van Eindhoven!!!1111
Daarna als bazen 2 kg kip bakken met een zak aardappelen![]()
oooh shit - dat wordt wel een bizarre training dan met z'n vijvenWeekenden zijn met deze feestdagen al fully booked, maar volgende week donderdag een samen trainen lijkt me een mooi plan. 's Middags neem ik aan? Zak aardappelen en kip sounds nice!
kunnen we er niet beter een doordeweekse RPB training van maken, aangezien het vakantie is en gijs ook vrij...