AndroidHealthClinic

Triple's Powerliftinglog

damn 3 PR's in 1 wedstrijd, nice man !

Gruwelijke wedstrijd gedraaid man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.543
Proficiat (wedstrijd) en proficiat (weer een jaartje dichter bij de dood)!

Top wedstrijd Jeroen!

Super gelift, je techniek blijft ook mooi om te zien.

Gruwelijk

Harde wedstrijd

Zoveel PR's en dan nog 9 goede beurten

Mooie lifts en strijd.

Wat is precies de reden om bij de squats om een stang naar binnen te plaatsen omdat je toch een al vrij smalle grip hebt?

• #2.550
Mooie lifts en strijd.

Wat is precies de reden om bij de squats om een stang naar binnen te plaatsen omdat je toch een al vrij smalle grip hebt?
Ik heb altijd 1 steun naar binnen omdat ik bij het uitstappen anders met de schijven ertegen knal omdat ik naar een wijde stance moet, dat brengt me dan uit balans.

Bedankt iedereen!

Inderdaad mooie wedstrijd gedaan. Techniek blijft ook altijd mooi om te zien bij jou :)

• #2.552
Inderdaad mooie wedstrijd gedaan. Techniek blijft ook altijd mooi om te zien bij jou :)

Thanks Woopy, leuk je vandaag weer gezien te hebben, was weer lang geleden :D

Training @ HNS bij Orhan, heb een Australische maat een week als logee, ook PLer (230-147.5-280 @ 83 als prs) en we gaan wat gyms rondtoeren. Morgen in Merchtem bij Steve, donderdag eens naar PHM voor mijn eerste keer ook :)

Random trainingen voor mij deze week

CGBP t&g
10x60
10x60
10x100
8x120
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120
6x100
6x100
8x100
15x60

vanaf de eerse set met 120 de verzuring al vol erin en dus daarna niet beter aangezien we max 2min rust aanhielden.

highbar squat smal & paused
5x60
5x60
5x100
5x140
5x140
5x140
5x140
5x140
10x60

Awesome.

goeie wedstrijd man!

• #2.555

Thanks!

Gisteren niet bij Steve geraakt door veel werk voor studie, volgende week zit mn Australische maat een week in brussel dus dan raken we daar wellicht wel meermaals zelf. Vandaag dan wel voor het eerst naar PHM geweest, was leuk. Na het verlies van mijn eigen garagegym trok zo'n training me toch weer erg aan...

beltless squat
5x20
10x60
10x100
10x140
10x160
8x160
8x160

zag Tymen highreps doen dus wou niet onderdoen, helaas bleek 3x10 even iets teveel van het goede te zijn :)

beltess conventional
5x60
5x100
5x140
5x160
5x180
5x180
5x180
5x180
5x180

mn buddy is een erg goeie conv lifter dus wat tweaks aan mn techniek gedaan. Voornamelijk heel smalle stance en grip, en heupen hoger bij start.

Was leuk dat jullie er waren!

• #2.557
Vandaag gestart met de eerste training van m'n schema naar de West-Europese kampioenschappen toe.
Niet dat m'n training top-secret of rocket-science is, verre van, maar deze log gaat toch weer 3 maandjes leeg blijven, net zoals vorig jaar. (Op een sporadische kleine update na)
De WEC is altijd een competitie ideaal voor lifters van mijn niveau (zonder de top uit Rusland en Ukraine en de andere Europese toppers die voornamelijk focussen op het WK) en dus kan ik normaal weer meestrijden voor de medailles. Ik hoop dan ook minimaal mijn brons van vorig jaar te gaan verdedigen en in een tacktische wedstrijd is het weleens handig dat je tegenstand wat in het ongewisse is, vandaar. :)

Gezien ik raw duidelijk opnieuw m'n beste vorm heb kunnen bereiken kijk ik erg uit naar 3 maand hard trainen. D-day 12 september in La Manga, Spanje :)

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Was leuk dat jullie er waren!

Thanks Tymen, zeker voor herhaling vatbaar!

Jammer dat we je trainingen niet meer kunnen volgen. Succes met de voorbereidingen

• #2.559
Even een update

De trainingen afgelopen 3 maand zijn echt super gegaan, vooral doordat ik eens (en dat is echt uitzonderlijk) 3 maand echt nergens last van had, zelf geen kleine pijntjes. Daardoor gewoon heel goed kunnen doortrainen.

Raw vorm lijkt heel goed met daarvan vooral gisteren een heel vlotte 185kg bench (2kg PR) als bewijs.
Deed m'n laatste zware training verspreid over SQ&DL op vrijdag in de locatie waar ik het VK Classic zal hosten en gisteren BP op het BK Classic BP. De bedoeling was niet perse om een PR te pakken maar de voorgaande beurten gingen zo vlot en hiermee kon ik de overall pakken, dus waarom niet...

filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Ggch51QiaDo

Vandaag dan de echte deload gestart en woensdag reis ik naar La Manga in Spanje voor de West-Europese kampioenschappen. Dit jaar helaas wat minder atleten in mijn klasse maar de strijd gaat er niet minder om zijn. In de nominaties lijk ik een comfortabele voorsprong te hebben, maar de Brit heeft wel gecombineerde PR's van 875kg en zal ook wel niet stil gezeten hebben. Lijkt spannend te worden!

Mijn wedstrijd is op zaterdag 12/09 om 15:00 en zal live te volgen zijn op http://goodlift.info/live.php

Nice! Mooie bench Jeroen. Veel succes zaterdag!!

Terug
Naar boven