- Waardering
- 1.437
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks big guy!

Da's dan weer het voordeel van een ruim shirt zullen we maar zeggen.Gefeliciteerd Johnny...eenop de 1e wedstrijd dat je in shirt drukt is heel mooi! Het had ook zomaar mis kunnen gaan! Op naar de 200kg en daar voorbij! By the way, leuk om je weer eens gezien te hebben!
![]()

Thanks.

Damn, dan ben ik nog zwakker dan ik dacht...Ik heb hier wat geile filmpjes zitten bekijken net, je wil het niet weten... Johnny in zo'n strak shirtje, en dan met die glimmende kale harses van hem en dat strakke buikje vol in beeld. Ik ga ze morgen eens erop zetten...
Ging toch lekker man. En bedankt voor je hulp vandaag. Was weer een gezellig dagje.
Trouwens, was eerder halverwege dan driekwart, maar dat zie je morgen wel.

Mooi. Zet ze alvast voor de grijp voor morgen, nodig meteen de hele buurt uit, barbecue erbij, want er komen me toch wat beelden aan... dat worden een paar minuten entertainment van de bovenste plank.

Zeg dat wel!
Thanks Frans.Proficiat John, ik ben trots op je een 190 drukken op een wedstrijd, man oo man super. Een beter shirt en je drukt makkelijk boven de 200. Alhoewel ik natuurlijk geen enkel verstand van in shirt drukken heb maar desalniettemin weet ik dat het shirt waar je nu in drukt je een tikkeltje te groot is.Sparen en een nieuw passend shirt kopen man.![]()
Thanks Jorg.lekker gedaan vandaag jonny! jammer van die 200. volgende x beter. en was weer gezellig!
Is er eindelijk eens iemand die me aantrekkelijk vind, heb ik het niet in de gaten.