MuscleMeat

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Schraal... :D

Gefeliciteerd Johnny...een :2e: op de 1e wedstrijd dat je in shirt drukt is heel mooi! Het had ook zomaar mis kunnen gaan! Op naar de 200kg en daar voorbij! By the way, leuk om je weer eens gezien te hebben! :)

nice hum :thumbs:

• #1.264
Thanks big guy!
Ik ben inmiddels niet meer zo bang als een "klein, dik meisje dat voor het eerst bloed in d'r slipje vind" als ik die 190kg boven me krijg. :D
Ik ben alleen (nog?!) niet sterk genoeg om meer te drukken blijkbaar...
192,5kg had er misschien wel ingezeten hoor vandaag.
De 195kg ging net niet, ik strandde ergens vanaf 3/4 omhoog...
Next time!
Gefeliciteerd Johnny...een :2e: op de 1e wedstrijd dat je in shirt drukt is heel mooi! Het had ook zomaar mis kunnen gaan! Op naar de 200kg en daar voorbij! By the way, leuk om je weer eens gezien te hebben! :)
Da's dan weer het voordeel van een ruim shirt zullen we maar zeggen. ;)
Nu werken om die gemiste 195kg een herinnering te maken na de RAW wedstrijd dit jaar.
Het was zeker leuk jou (en je vrienden!) weer eens te zien.
Jammer dat we altijd vrij weinig tijd hebben voor elkaar.
Was weer een leuke, sympathieke sfeer vond ik. :thumb:
Tot snel weer eens.

(PM me even je bankrekening nummer voor het shirt)

goed gedrukt, er zit veel meer in.....

Ik heb hier wat geile filmpjes zitten bekijken net, je wil het niet weten... Johnny in zo'n strak shirtje, en dan met die glimmende kale harses van hem en dat strakke buikje vol in beeld. Ik ga ze morgen eens erop zetten...

Ging toch lekker man. En bedankt voor je hulp vandaag. Was weer een gezellig dagje.

Trouwens, was eerder halverwege dan driekwart, maar dat zie je morgen wel.

• #1.267
goed gedrukt, er zit veel meer in.....
Thanks.
Denk je..? ;)
Ik heb hier wat geile filmpjes zitten bekijken net, je wil het niet weten... Johnny in zo'n strak shirtje, en dan met die glimmende kale harses van hem en dat strakke buikje vol in beeld. Ik ga ze morgen eens erop zetten...

Ging toch lekker man. En bedankt voor je hulp vandaag. Was weer een gezellig dagje.

Trouwens, was eerder halverwege dan driekwart, maar dat zie je morgen wel.
Damn, dan ben ik nog zwakker dan ik dacht... :o
Meer werk aan de winkel dus!
Ik hoop niet dat "ze" me vinden op film...
Kan ik ze niet kopen..?

Heel netjes Hummer. Eerste keer dat je dit gewicht op een wedstrijd drukt?

• #1.269
Ja Mark, in trainingen ging hij altijd goed, maar wel als een echte max, en dat is weer gebleken vandaag.
Tijd om te groeien nu. ;)

Heb je de pocorn en cola al in huis, Johnny?

• #1.271
Ik heb van die doosjes popcorn die ik alleen even in de magnetron moet doen.
De Cola is op, maar ik heb nog Kasteel bier, Kriek, Ierse Whiskey, Drambui, Wijn(en) enz. enz.
Mij "vang" je niet zomaar mannetje! :D

Mooi. Zet ze alvast voor de grijp voor morgen, nodig meteen de hele buurt uit, barbecue erbij, want er komen me toch wat beelden aan... dat worden een paar minuten entertainment van de bovenste plank.

• #1.273
Ik hou mijn hart vast... :o

• #1.275
René, ik verwachtte van jou eigenlijk wel wat steun! ;)

Is een harde wereld, die topsport! :trollface:

Proficiat John, ik ben trots op je een 190 drukken op een wedstrijd, man oo man super. Een beter shirt en je drukt makkelijk boven de 200. Alhoewel ik natuurlijk geen enkel verstand van in shirt drukken heb maar desalniettemin weet ik dat het shirt waar je nu in drukt je een tikkeltje te groot is.Sparen en een nieuw passend shirt kopen man.:p

lekker gedaan vandaag jonny! jammer van die 200. volgende x beter. en was weer gezellig!
enn me moeder vond je een aantrekkelijke vent :rolleyes: :p

Laatst bewerkt:
  • #1.279
Is een harde wereld, die topsport! :trollface:
Zeg dat wel!

Proficiat John, ik ben trots op je een 190 drukken op een wedstrijd, man oo man super. Een beter shirt en je drukt makkelijk boven de 200. Alhoewel ik natuurlijk geen enkel verstand van in shirt drukken heb maar desalniettemin weet ik dat het shirt waar je nu in drukt je een tikkeltje te groot is.Sparen en een nieuw passend shirt kopen man.:p
Thanks Frans.
René heeft ook nog wat oude shirts in maat 54 en 56 die hij niet meer gebruikt.
We hebben afgesproken dat hij ze op de RAW wedstrijd meeneemt en dan kunnen we eens zien of dat iets voor me is.

lekker gedaan vandaag jonny! jammer van die 200. volgende x beter. en was weer gezellig!
Thanks Jorg.
Misschien als ik wat (meer) snelheid krijg van een shirt dat ik nog iets meer kan drukken, maar anders ben ik gewoon niet sterk genoeg om meer te pakken nog.
Tijd voor wat serieuze training.
De sfeer was inderdaad weer goed, en gezellig was het zeker.

enn me moeder vond je een aantrekkelijke vent :rolleyes: :p
Is er eindelijk eens iemand die me aantrekkelijk vind, heb ik het niet in de gaten.
Je moeder heeft goede smaak! ;)

damn man, so f*ckin close al op 200 ... volgende keer dan maar weer ;)

respect voor je 190 ... en natuurlijk ook voor de 3/4de 195 :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven