AndroidHealthClinic

Alisa's logje

• Topic Starter Topic Starter
Ass is dyel, ik zou meer lunges doen.
Ik heb daar helemaal geen foto’s van gepost lol maar volgens mij valt dat best mee. Hangt er ook nogal vanaf hoe je de foto maakt en of je dat doet met de typische insta-influencer-booty-poses of niet🤷🏼‍♀️ en reverse/curtsy/walking lunges zitten in m’n schema😊
2daf0517-81cf-4bd9-944d-3d8ae5d1848e.jpeg

Ik heb daar helemaal geen foto’s van gepost lol maar volgens mij valt dat best mee. Hangt er ook nogal vanaf hoe je de foto maakt en of je dat doet met de typische insta-influencer-booty-poses of niet🤷🏼‍♀️ en reverse/curtsy/walking lunges zitten in m’n schema😊

Get on my level lol
1737227533754.png

Sorry maar damn

hij zocht een reden om z’n eigen ass te posten en die van jou te zien :D

Valt nog mee dat er geen screenshots in het Tinder en badoo topic kwamen 😆

Maar zoals we in Limburg zouden zeggen: lekker vötje Alisa

Heb ik ooit tegen jullie gelogen? Breh. Maar ik prefeer voorbinddildo nog steeds imo.

Ik zie de prostaat gewoon als een clitje.

Bolle reet contest win ik 💁

• Topic Starter Topic Starter
Als ik hetero was dan wist ik het wel hoor 🤣🫣 maar serieus knap hoor! Wanneer wil jij je eerste wedstrijd doen?
Heb geen streefdatum wat betreft een wedstrijd. Het idee was om dat dit jaar te gaan doen, maar weet niet of dat haalbaar gaat zijn. Gezondheid op orde krijgen duurde wat langer dan verwacht. Wil wel in mei/juni beginnen met een coach (hoop dat ik tzt namelijk met de pil mn hormonen enz. kan stabiliseren en daar geen/minder klachten van heb) en dan laat ik de coach wel bepalen wanneer die vindt dat ik er klaar voor ben. Denk dat ik vanuit mezelf niet het moment ga krijgen dat ik denk: ja ik ben er klaar voor😂

Vandaag is mijn kleine cut begonnen, vind het nu wel ffies mooi geweest na 13 maanden opbouwen/aankomen. Dus de missie is vanaf nu om de glutes zo goed mogelijk te behouden😁 (En de rest uiteraard ook)
Zit nu op 65 kg, in 13 maanden 13 kilo erbij dus dat is volgens plan gegaan (die eerste 8-10 kilo waren ook wel echt ff nodig om te herstellen en daarna besloten om het door te zetten en nog ff wat langer door op te bouwen). Vetpercentage wil ik deze of volgende week ook weer ff laten meten.

Afgelopen 2 weken op onderhoud gezeten en vanaf vandaag ietsje omlaag. Heb voor nu een tekort van 300 kcal en even kijken hoe dat gaat. Ga me wel blijven wegen maar wil niet teveel focussen op gewicht op de weegschaal aangezien ik zie dat ik wel wat vocht vasthoud na beginnen met de pil (gek genoeg zie ik dat altijd meteen aan mijn onderarmen en gezicht). Maar ik denk dat 3 tot 5 kg al een hoop verschil gaat maken om een beetje te kunnen zien wat de afgelopen 13 maanden hebben opgeleverd. Laat ik de coach tzt bepalen of het verstandiger is om eerst nog een bouwfase te doen of verder te cutten etc. en wanneer ik echt aan een wedstrijd kan gaan denken.☺️

Terug
Naar boven