Goed bezig meis. Houd dit vast@th0maz challenge accepted bedankt voor de motivatie met quads/glutes trainen vandaag😂👌🏼
![]()
(Moet mn bed nog opmaken ja dat is ook weer een extra workout😂)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig meis. Houd dit vast@th0maz challenge accepted bedankt voor de motivatie met quads/glutes trainen vandaag😂👌🏼
![]()
(Moet mn bed nog opmaken ja dat is ook weer een extra workout😂)
Thanks!
Top dankjewel!😁Gewoon nog even wachten zoals @vntl aangeeft. Als je te vaak/snel gaat veranderen heb je helemaal geen grip meer op de stijging/daling van je gewicht etc
Kan je niet stoppen met de pil , voor vrouwen is dat echt troep johUpdate en een vraag:
Tussen 11-01 en 20-01 is er qua gewicht 0,3 afgegaan (van 65,4 naar 65,1, was toen van kcal overschot naar onderhoud gegaan) dus dat is prima en stagneerde toen ook op 65,1.
Sinds afgelopen maandag ben ik 300kcal omlaag gegaan, heb 20g rijst per dag minder en 1x rijst vervangen voor aardappel en verder is vrijwel alles hetzelfde. Maar sinds maandag is er ook qua gewicht 1,2kg af al, van 65,1 naar 63,9. Nou weet ik dat je bij de start vaak sneller gewicht verliest ivm watergewicht, hoeveelheid voeding in je lichaam etc. maar ik vind dit wel een erg grote daling in 6 dagen? Hoe lang "mag" die initial weight drop duren?
Ik weeg trouwens iedere dag en elke dag is het 0,1-0,3 er af dus het is niet dat het ineens 1,2kg minder is. Wat denken jullie wat nu verstandig is: toch weer wat aanpassen of het nog even op z'n beloop laten en kijken of het minder snel afneemt?
Ben inmiddels ook ruim 3 weken aan de pil inmiddels, merk nog steeds veel vocht in mijn gezicht en zie het ook nog steeds aan mijn onderarmen. Mega irritant want ik krijg daardoor ook echt dikke opgezette ogen die met geen enkele crème of serum of koelen of wat dan ook weg te krijgen zijn. Het positieve is wel dat ik merk dat mijn lichaam nu wel veel meer rust krijgt zonder die hormoon pieken en dalen (en daardoor ontstekingen). Hartslag in rust was daardoor ook steeds heel hoog en is van 73 naar 61 gegaan. Heb ook het gevoel beter te herstellen na trainingen. De motivatie en zin om te trainen is ook goed en geen gezeik met teveel pijn hebben om te kunnen trainen enz. Dus dat is wel weer heel fijn. Durf het niet te hard te roepen want meestal beginnen klachten pas na 2 maanden dus moet het nog even aankijken maar heb wel goede hoop!
Kan je niet stoppen met de pil , voor vrouwen is dat echt troep joh
Goed argument man 👌🏻Kan je niet stoppen met de pil , voor vrouwen is dat echt troep joh
Sorry ik floep er even tussendoor en ik heb geen concentratie om zulke lange teksten te lezen, het spijt me.@seth heb je al die pagina's gemist over hormoon issues bij deze dame?
Ja klopt, maar het overschot had ik afgebouwd hoor! En toen 2 weken op onderhoud en daarna wat omlaag. In die 2 weken op onderhoud ging er 0,3 af en dat bleef toen een week ook stabiel op gewicht, daarna pas in een tekort gegaan! Ik kijk het nog even een weekje aan en als het dan nog zo rap omlaag blijft gaan ga ik wel weer wat omhoog in kcal, maar kan het me haast niet voorstellen dat 20g rijst en wat aardappels zoveel verschil blijven maken haha. Misschien ook wel omdat mijn lichaam nu wat meer rust krijgt hoor qua hormonen dat mijn gewicht ineens ff zo daalt?Jij zat toch hiervoor in calorie overschot? En nu in 2 weken naar onderhoud en tekort?
Weet niet hoe het werkt hoor maar is je tekort dan niet te hoog ingesteld? Handiger om dat met 100 calorieën te verlagen en dat 2 weken aan te kijken ipv gelijk 300?
Wil geen onrust zaaien hoor @ meedenken 🙂
Kan je niet stoppen met de pil , voor vrouwen is dat echt troep joh
Het is inderdaad troep! Maar voor mij werkt het als medicatie dus helaas kan ik er niet mee stoppen! Snap dat je niet alles gelezen hebt hoorSorry ik floep er even tussendoor en ik heb geen concentratie om zulke lange teksten te lezen, het spijt me.
Wel verder heel goed bezig en ik respecteer je drive/discipline enorm hetzelfde als bij Buttie

Ja klopt, maar het overschot had ik afgebouwd hoor! En toen 2 weken op onderhoud en daarna wat omlaag. In die 2 weken op onderhoud ging er 0,3 af en dat bleef toen een week ook stabiel op gewicht, daarna pas in een tekort gegaan! Ik kijk het nog even een weekje aan en als het dan nog zo rap omlaag blijft gaan ga ik wel weer wat omhoog in kcal, maar kan het me haast niet voorstellen dat 20g rijst en wat aardappels zoveel verschil blijven maken haha. Misschien ook wel omdat mijn lichaam nu wat meer rust krijgt hoor qua hormonen dat mijn gewicht ineens ff zo daalt?
Hahahaha 🤣Mij moet je zulke dingen echt niet vragen voor een zinnig antwoord. Als ik tot rust kom vreet ik of de supermarkt leeg, of drink ik de wodkabar leeg of ik ben ziek. En in alle gevallen kom ik aan 🤣
Plezier houden is altijd belangrijk vind ik! Ik zou nooit een wedstrijd als einddoel hebben als ik het niet leuk zou vinden allemaal haha. Maar dat is met iedere sport natuurlijk zo ☺️ Lief berichtje! 🤗Denk vooral kijken hoe je je voelt en zorgen dat je er plezier in blijft houden. Zowel in sporten als voeding. Oh wacht je wil voor wedstrijd gaan 😎 dan al helemaal niks met mijn reacties doen 👌. Nee zonder gekheid. Aan je berichtjes te lezen zit je er voldoende bovenop en gezien deze vraag trek je op tijd aan de calorienbel als je teveel blijft dalen. Succes meid 😘
Ik denk dat je de dame op een etentje moet trakteren om dit goed te makenKan je niet stoppen met de pil , voor vrouwen is dat echt troep joh
Welnee joh snap gerust dat ie dat niet allemaal gelezen heeftIk denk dat je de dame op een etentje moet trakteren om dit goed te maken