- Waardering
- 4.296
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Je geeft aan dat je huid droog is, dus het probleem is niet alleen concealer/rond de ogen in dat geval? Net zoals in de pubertijd, wanneer je met hormonen start of begint, kan je huid enorm veranderen. Het is dus goed om te kijken waar je huid tegen kan om daar je routine op aan te passen, anders gaat elke vorm van make-up trekken of lijnen vormen. Ik heb bijvoorbeeld een gigantisch gevoelige huid dus ik heb maar heel selectief keuze uit merken waar ik goed op reageer, zeker nu met de koude winter is het echt opletten anders dan 'breekt' m'n huid helemaal. Inmiddels weet ik ongeveer welke merken ik kan hebben en daar blijf ik dan ook bij (mega onhandig, want het is natuurlijk een Nederlands merk dus ik moet continue een voorraad inslaan en meenemen). Wisselen betekent voor mij weer van voor af aan beginnen.Ik heb eigenlijk al jaren eentje van Nars en die beviel altijd prima! Maar het is heel gek, ondanks het vocht vasthouden en dikke oogjes is mn huid juist heel droog ineens. Dus de concealer die ik nu heb trekt ineens in alle droogtelijntjes die er uit het niks ook gratis bij kwamen. Heb al een oogcrème van La Roche Posay die wel echt heel goed hydrateert maar zelfs dat is niet meer voldoende. Dus denk dat ik er eentje moet hebben die wat minder droog is, alleen zijn vaak de dekkende concealers juist aan de droge kant😒 ik ga eens kijken naar die van YSL! Welke is het die jij hebt?
Als je echt een hele droge huid hebt, zijn zaken als een serum of een extra voedende creme erg aan te raden. Zelf zweer ik bij Zarqa, ze hebben hele fijne lijnen waar weinig ingrediënten in zitten die je huid kunnen activeren op een slechte manier. Helaas zul je namelijk, als je de kern niet aanpakt, met elke soort concealer gaan creasen, even als met foundation. Zelf heb ik van YSL de 0.5 of 1 qua kleurtinten, die werkt voor mij goed als highlighter/concealer.

.