MuscleMeat

Alisa's logje

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht daalt aardig deze week, vanmorgen 60.1. Maar energie en focus is ook behoorlijk gedaald. Gelukkig zondag weer een high carb dagje gepland staan (eens per 2 weken momenteel) dus daar kijk ik wel naar uit. En gelukkig zie ik ondanks de plattere spiertjes de progressie ook, was gister na de avonddienst behoorlijk kapot maar dan toch “ineens” weer goed progressie zien maakt de dag dan weer goed😁

e673f625-eec0-46c5-8e4a-8df95d3fcea7.jpeg

576b9e38-bf58-4b05-b06c-f1af479b0ad0.jpeg

EDIT: nog geen 30 min later lol: kennelijk is D-Day aangebroken zoals @Buttie88 dat zo mooi noemde. Dat verklaart ook de energie dip en het geen zin hebben om sociaal te doen en waarom alles de afgelopen dagen zo zwaar voelde hahaha. Valt me dan weer mee dat gewicht nog mooi blijft dalen en ik niet zo bloated ben 👌

Laatst bewerkt:
Gewicht daalt aardig deze week, vanmorgen 60.1. Maar energie en focus is ook behoorlijk gedaald. Gelukkig zondag weer een high carb dagje gepland staan (eens per 2 weken momenteel) dus daar kijk ik wel naar uit. En gelukkig zie ik ondanks de plattere spiertjes de progressie ook, was gister na de avonddienst behoorlijk kapot maar dan toch “ineens” weer goed progressie zien maakt de dag dan weer goed😁

t*ring goeie shape! Ga zo door wauw 🤩

Zo dat gaat stiekem best hard naar beneden daar gewicht en vetpercentage.
Mooi hoor!!

Gaat goed!

Mooi droog ben je al! Hoelang ben je nu al aan het cutten en wat was je start bw?

Mooie fysiek zeg. :)

Mooi droog ben je al! Hoelang ben je nu al aan het cutten en wat was je start bw?
Dit is de 9e week met 1 week een break op onderhoud ivm hormonale issues toen. Dus effectief 8 weken! Begon op 65,5kg, VP gok ik op 22-23% toen ik startte en ik denk nu 18-19%????

Goed fysiek!

EDIT: nog geen 30 min later lol: kennelijk is D-Day aangebroken zoals @Buttie88 dat zo mooi noemde. Dat verklaart ook de energie dip en het geen zin hebben om sociaal te doen en waarom alles de afgelopen dagen zo zwaar voelde hahaha. Valt me dan weer mee dat gewicht nog mooi blijft dalen en ik niet zo bloated ben 👌

Jij gaat zo lekker! Valt niet veel meer te cutten 😍

Ps: hier nog vast in de loopgraven en wachten op de redding 🤣

Dit is de 9e week met 1 week een break op onderhoud ivm hormonale issues toen. Dus effectief 8 weken! Begon op 65,5kg, VP gok ik op 22-23% toen ik startte en ik denk nu 18-19%????
Hoe is wordt Jouw vetpercentage gemeten?

Mooi resultaat heb je behaald✌️

Hoe is wordt Jouw vetpercentage gemeten?

Mooi resultaat heb je behaald✌️
Ik heb thuis een tang liggen en als mijn zusje hier is helpt die me met meten haha. Dus daarom dat ik het ongeveer op die metingen schat, zal niet 100% kloppen maar dan heb ik in elk geval een beetje een indicatie. Maar verder kijk ik in de spiegel en vergelijk ik foto’s😊

Vind het soms lastig om het zelf goed te zien hoor, ben thuis nog steeds aan het klooien met licht en heb daar gewoon echt geen goede belichting. Heb gekeken voor goede lampen maar heb inmiddels geen opslagruimte meer dus ff bedenken hoe ik dat ga oplossen. Dus ik heb voorlopig de kleedkamer op werk aangehouden als vaste plek met dezelfde belichting en als ik de foto’s die ik daar steeds maak vergelijk dan zie ik wel echt de vooruitgang haha.

Vandaag een high carb day yay🥳 aangezien mijn lichaam zich weinig aantrekt van de pil en gewoon dacht het is tijd voor D-day, is gewicht ook ietsje omhoog gegaan met 0.3 naar 60.4 (maar dat is logisch en scheelt bij mij meestal een hele kilo dus dit valt nog mee). Maar is niet bevorderlijk voor je mentale en fysieke energie dus eigenlijk komt de high carb day nu wel extra goed uit.

Ik hou het gewoon bij mijn normale voeding alleen alle carbs wat meer, ongeveer 80g meer dan normaal. Wat ik nu eet werkt en verwerkt goed dus dat hou ik graag zo. Vetten en eiwitten hou ik hetzelfde.

Bij beide maaltijden met oats 5-10g extra, bij de tweede maaltijd 3 rijstwafels erbij (ipv geen carbs bij die maaltijd), bij de 5e maaltijd 60g rijst ipv 30 en 80g COR ipv 50. De COR neem ik na de schouders/triceps/abs training van vandaag en morgen weer legday op het programma dus dan heb ik er morgen hopelijk ook nog wat profijt van👌🏼

Komend weekend weer nachtdiensten en heb daar nog een vraagje over, misschien dat @vntl daar advies over heeft: door de maaltijden van de laatste/uitslaapdag te verplaatsen naar de 1e dag (werkte vorige keer overigens prima) heb ik op de 1e dag 194g eiwitten en op de uitslaapdag 109. Gemiddeld eet ik 150g eiwitten per dag. Maakt het erg veel uit dat ik de laatste dag op minder eiwitten zit? Heb de 1e dag een zware legday gepland staan voor ik de nachten in ga dus dat komt in principe wel goed uit en de uitslaapdag heb ik alleen schouders/triceps/abs en probeer de meeste eiwitten te eten na die training. Is dat oke zo of kan ik qua eiwitten beter meer doen op de uitslaapdag?

Terug
Naar boven