Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.728
- Lengte
- 1m73
Gewicht daalt aardig deze week, vanmorgen 60.1. Maar energie en focus is ook behoorlijk gedaald. Gelukkig zondag weer een high carb dagje gepland staan (eens per 2 weken momenteel) dus daar kijk ik wel naar uit. En gelukkig zie ik ondanks de plattere spiertjes de progressie ook, was gister na de avonddienst behoorlijk kapot maar dan toch “ineens” weer goed progressie zien maakt de dag dan weer goed😁
EDIT: nog geen 30 min later lol: kennelijk is D-Day aangebroken zoals @Buttie88 dat zo mooi noemde. Dat verklaart ook de energie dip en het geen zin hebben om sociaal te doen en waarom alles de afgelopen dagen zo zwaar voelde hahaha. Valt me dan weer mee dat gewicht nog mooi blijft dalen en ik niet zo bloated ben 👌
EDIT: nog geen 30 min later lol: kennelijk is D-Day aangebroken zoals @Buttie88 dat zo mooi noemde. Dat verklaart ook de energie dip en het geen zin hebben om sociaal te doen en waarom alles de afgelopen dagen zo zwaar voelde hahaha. Valt me dan weer mee dat gewicht nog mooi blijft dalen en ik niet zo bloated ben 👌
Laatst bewerkt:

?