- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Zo doe ik het ook (huidplooi + spiegel). Ik doe dit zelf al een jaar of 13 (dus dat maakt het redelijk betrouwbaar) en ik laat mijn vriend mijn rug en tricep meten. Het zal het enigzins benaderen, maar een DEXA is een stuk betrouwbaarder. Dat heb ik ook in het verleden wel eens gehad.Ik heb thuis een tang liggen en als mijn zusje hier is helpt die me met meten haha. Dus daarom dat ik het ongeveer op die metingen schat, zal niet 100% kloppen maar dan heb ik in elk geval een beetje een indicatie. Maar verder kijk ik in de spiegel en vergelijk ik foto’s😊
Vind het soms lastig om het zelf goed te zien hoor, ben thuis nog steeds aan het klooien met licht en heb daar gewoon echt geen goede belichting. Heb gekeken voor goede lampen maar heb inmiddels geen opslagruimte meer dus ff bedenken hoe ik dat ga oplossen. Dus ik heb voorlopig de kleedkamer op werk aangehouden als vaste plek met dezelfde belichting en als ik de foto’s die ik daar steeds maak vergelijk dan zie ik wel echt de vooruitgang haha.
Thuis heb ik ook alleen slecht licht! Groot verschil met de sportschoollampen

Ik zag wel online speciale poseerlampen. Wie weet ga ik die ooit aanschaffen voor thuis.