Nou pakket is binnen, straks even uitvogelen hoe het werkt en dan kan ik vanaf morgen ff dingetjes gaan meten👍🏼
Heb tot vorige week nog nooit elektrolyten gebruikt maar neem ze nu een week elke dag en heb het idee dat het serieus een hele hoop verschil maakt. Vooral voor het “brainfog” gevoel en gebrek aan energie. Extra eten leek dat ook niet echt te fixen maar dit erbij toevoegen lijkt wel wat te doen🤞🏼
Ik gebruik deze trouwens van de AH. Staat niet op de voorkant van de verpakking maar er is dus ook kalium aan toegevoegd.
Zout toevoegen vs. alles zoutloos eten scheelde al behoorlijk, maar denk dat ik ook wat kalium en calcium tekort kwam. Wat achteraf gezien best logisch is als je elke dag hetzelfde eet, in een kcal tekort en gluten, lactose en soja moet vermijden.
Vetten wat opgehoogd met eieren, zalm en olijfolie en wat fruit, spinazie, aardappels en tomaat toegevoegd. Heb nog steeds liever rijst dan aardappel maar alles bij elkaar opgeteld scheelt het wel in hoe ik me voel. Stairmaster lijkt ook weer goed te gaan zonder constante spierpijn in benen te houden. Trainingsvolume ook wel wat omlaag gedaan naar 3 working sets ipv 4. Met spieropbouw ging ik echt beter op 4 sets maar ik vergeet soms een beetje dat ik nu niet bezig ben met spieropbouw maar met behoud🙈
Deze week nog op onderhoud en daarna de cut weer oppakken en denk dat het dan ook wel weer kan. Na een training en cardio ga ik nu gewoon weer met een voldaan gevoel naar huis en ben ik wel moe, maar dat extreem uitgeputte gevoel dat zelfs ff je haar wassen als een enorme taak/opgave voelde, dat is thankgod weg.
Gewicht nog niet gecheckt, mede vanwege aanhoudende bloedingen nog steeds, maar fysiek zie ik (op wat vocht vasthouden na) weinig verschil van voor ik ff op onderhoud ging. Dus denk dat het doel straks met de 2 weken wel bereikt is en het een goede keuze was👌🏼