MuscleMeat

Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC(eindelijk bevestigd)

ah het was daarnet gepost op zijn fanpage

oke dus er zijn nog steeds onderhandelingen? zou wel vet zijn, overeem in ufc!

Geen gelul meer!

Heren, liefhebbers...............

onze droom wordt waarheid!

[Link niet meer beschikbaar]

The Reem, onze held, gaat de UFC domineren.

Laten we de thread een nieuwe weg geven, wie willen jullie als eerst zien tegen onze meester?

Mijn voorstel, eerste bout: The Reem vs Schaub.

Hij wil gelijk voor Cain, maar laat hem ff inkomen. Schaub dan Mir, dan Cain of JDS.

Laat maar rollen die opinies!

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 03:03 ----------

Btw mijn tweede post in twee jaar................ van lurcher tot fan :)

woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot :) :) :):) Alistair HW champion!!!!!!!!

als ze hem zijn zin geven dan start hij tegen de winnaar van Velasquez tegen Dos Santos
de mogelijkheden zijn eindeloos; maar ik denk dat het Mir vs Overeem wordt, Mir is een winning streak aan het riden en zou de ideale kandidaat zijn om Overeem te verwelkomen
ik denk dat Schaub een maatje te licht is voor Overeem

edit: zie net dat er eraan aan het werken zijn, nog niks concreets, nog even de kat uit de boom kijken, er kan nog van alles verkeerd lopen

Laatst bewerkt:
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot :) :) :):) Alistair HW champion!!!!!!!!

als ze hem zijn zin geven dan start hij tegen de winnaar van Velasquez tegen Dos Santos
de mogelijkheden zijn eindeloos; maar ik denk dat het Mir vs Overeem wordt, Mir is een winning streak aan het riden en zou de ideale kandidaat zijn om Overeem te verwelkomen
ik denk dat Schaub een maatje te licht is voor Overeem

edit: zie net dat er eraan aan het werken zijn, nog niks concreets, nog even de kat uit de boom kijken, er kan nog van alles verkeerd lopen

Spannend:cool:

Mir zou wel gelijk een geduchte tegenstander voor hem zijn, waarvan je nog maar moet afwachten of hij hem even verslaat:eek: Zou wel een goede binnenkomer zijn als ie het deed.

Maar ... eerst maar eens afwachten OF er een contract ontstaat tussen Overeem en UFC.

eerst tegen een minotauro nogueira of kongo , dan Mir, dan Carwin, dan title fight :p

• Topic Starter Topic Starter
Goh..tot nu toe gaat het nog steeds zoals gezegd bijna een jaar geleden. :)

denk nu niet dat ze dit zo een jar geleden gepland hadden dat ze eerst heel golden glory zouden relasen om dan overeem bij de ufc te krijgen :p

Goh..tot nu toe gaat het nog steeds zoals gezegd bijna een jaar geleden. :)

Nee, jij had gezegd dat hij zijn partijen uit ging doen en alles al rond was. :D

Vanaf strikeforce werd overgenomen door zuffa was het voor de meesten al duidelijk dat de echte toppers in Strikeforce naar UFC zouden gaan. De rest van de organisaties of zijn falliet of kunnen niet betalen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
denk nu niet dat ze dit zo een jar geleden gepland hadden dat ze eerst heel golden glory zouden relasen om dan overeem bij de ufc te krijgen :p

Is allemaal politiek en onderhandelings gedoe. Zoals gemeld lagen de contracten klaar. Men was al met de muziek bezig voor Alistair in de UFC. Denk alleen dat het management van Alistair iets zijn hand overspeelde omdat hij die titels in K1 en Dream erbij had behaald.
Beide partijen willen de beste deal eruit slepen, Alistair en GG hebben een beetje in moeten dammen.
Tja...don't blame them for trying.
Als er nu een deal komt..is dit topic waar gebleken! Zelfs het aantal gevechten wat hij nog zou draaien. Hij had nog een contract voor 3 partijen bij strikeforce, waarschijnlijk zouden dat er 2 worden. Het zijn er dan ook 2 geworden.;)

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 12:18 ----------

Nee, jij had gezegd dat hij zijn partijen uit ging doen en alles al rond was. :D

Nee..zie mijn reply hiervoor!

Laatst bewerkt:
Is allemaal politiek en onderhandelings gedoe. Zoals gemeld lagen de contracten klaar. Men was al met de muziek bezig voor Alistair in de UFC. Denk alleen dat het management van Alistair iets zijn hand overspeelde omdat hij die titels in K1 en Dream erbij had behaald.
Beide partijen willen de beste deal eruit slepen, Alistair en GG hebben een beetje in moeten dammen.
Tja...don't blame them for trying.
Als er nu een deal komt..is dit topic waar gebleken! Zelfs het aantal gevechten wat hij nog zou draaien. Hij had nog een contract voor 3 partijen bij strikeforce, waarschijnlijk zouden dat er 2 worden. Het zijn er dan ook 2 geworden.;)

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 12:18 ----------

Nee..zie mijn reply hiervoor!

ziet er inderdaad naar uit dat je gelijk gaat krijgen Tremendes! very nice!

Nog meer scoops voor ons?? :D

haha, dan moet tremendes wel zijn bron bekendmaken hé :p

heeft hij onrechtstreeks toch al gedaan :p

Iedereen vind dit positief precies?
UFC behoudt dan wel het alleenrecht op Overeems gevechten, dus als er nog grote jongens willen vechten buiten UFC, zal dit niet kunnen.
Ook K1 zal dus niet meer lukken, weer een heavyweight minder daar...
Ik vind het niet zo tof!

Iedereen vind dit positief precies?
UFC behoudt dan wel het alleenrecht op Overeems gevechten, dus als er nog grote jongens willen vechten buiten UFC, zal dit niet kunnen.
Ook K1 zal dus niet meer lukken, weer een heavyweight minder daar...
Ik vind het niet zo tof!

alle grote jongens gaan naar UFC omdat zuffa alle toppers die het waard is onder contract wilt.

Dream stelt geen reet meer voor, K1 is dood, M1 is meh, en alles wat in Bellator het wat degelijk doet pakt UFC aan.

Laatst bewerkt:
Van Shane Carwin:

I had a chance to speak with him (Overeem) at the Magic Convention in Las Vegas (no we were not the big and tall models) and he said that he and Dana were close to a deal and he would likely be in the UFC before 2012. I think he would make a great addition to the roster.

When I decided that I was going to try for the UFC the HWT division was not nearly as stacked as it is today. The up and coming guys have tons of talent and heart and the top of the division is full of super talented guys. I am excited about all of the potential fights. I have gone to war with many of these guys in my mind and I can't wait for an opportunity to hit and be ht by them.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven