- Waardering
- 1.093
pfffff, ik zie net een docu op canvas. er wordt gezegd dat er zo'n 24 antilliaanse bendes zijn met elk van 20-60 man in brussel....man toch, een mens zou schrik beginnen krijgen om zelf in z'n land te lopen.....Het word moeilijk geen racist te blijven, want die gasten pushen het wel...ik bedoel kijk nou, wat een discussie's toch altijd op het nieuws enzo....Wanneer worden we wijs en gooien we die troep gewoon buiten
De goede lijden onder de kwade, De goeie lijden onder de kwade, De goeie lijden onder de kwade, De goeie lijden onder de kwade, De goeie lijden onder de kwade, De goeie lijden onder de kwade!

De meeste jongeren in dorpen (ook ouderen trouwens) gaan wel eens naar de stad, al was het maar om naar school te gaan, waar ze natuurlijk ook in contact komen met allochtonen. Ik vrees dat velen wel degelijk PVV stemmen vanwege reële ervaringen met bepaalde allochtonen. Ik schat zelf dat bij extreem-rechts de helft echt een harde kern is en de andere helft eventueel van partij zou veranderen als er een goed alternatief is.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik nog maar bitterweinig positieve ervaringen heb gehad met allochtonen. Nuja om daar je gehele visie om te baseren is natuurlijk kort door de bocht maar toont wel aan dat er iets scheelt
En juist die sites worden verslonden door de zogenaamd kritische Nederlander. Meer genuanceerde media wordt toch gelijk neergezet als een linkse honden bolkwerk dat allochtonen wil knufffelen. De nuance is allang verdwenen uit het publieke debat. De schreeuwerds hebben het overgenomen en bevolken binnenkort ook een vrij groot aantal zetels in het parlement en misschien zelfs de regering.