Personalfitjust
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die ik ken dan

Ik ben zelf een allochtoon, ik vind nederlanders open, en gastvrij! Ik heb het zelf niet met marokanen of, volk dat in de islam geloofd. En van die "moiboys" Die praten van: Ga je moeder peste, zemmel, kagba ofzo. Ik stem op geert wilders :') en ik ben zelf surinaams

Ik ben zelf een allochtoon, ik vind nederlanders open, en gastvrij! Ik heb het zelf niet met marokanen of, volk dat in de islam geloofd. En van die "moiboys" Die praten van: Ga je moeder peste, zemmel, kagba ofzo. Ik stem op geert wilders :') en ik ben zelf surinaams
niet denken ik heb ook een tint dus hoor bij dat volk, jij....een goede surinaams nederlandse burger hoort bij de nederlanders, en je zult ook geaccepteerd worden door de nederlanders, tenminste, als je je stem op de pvv uitbrengt.Hoger opgeleide allochtonen maken gebruik van Nederlandse media en krijgen daardoor meer begrip voor het land waarin ze wonen. Maar in die media zien vooral de Marokkaanse Nederlanders ook veel negatieve aandacht voor hun etnische groep, wat volgens Tolsma een verklaring kan zijn dat vooral zij de Nederlanders niet zo mogen.
Die groep stelt zich helemaal niet negatief op. Ik weet niet waar jij dat nou weer vandaan haalt.
Noem het probleem dan bij zijn naam maar ga niet generaliseren. Wij hebben in het verleden niets met deze mensen (gastarbeiders) gedaan. Ze waren er wel om onze smerige baantjes in te vullen maar ze waren er verder ook niet. Waar maakte we ons destijds druk om... we zagen ze bijna nooit en leefde ook niet samen, ze waren er in onze ogen gewoon niet. Maar dit negeren heeft niet positief uitgepakt. We hebben nooit samen geleefd, altijd apart van elkaar. Sommige culturen kunnen hier goed mee omgaan, maar dat zijn culturen die al reeds bekend waren met de onze, zoals Surinamers, Indonezen en Antillianen. Sommige raakte volledig in een isolement en werden niet als volwaardig aangezien.
Verplaats je eens in zo'n leven. Je groeit op als klein kind bij een vader die altijd keihard heeft gewerkt, maar wel klote baantjes moest doen in het gastland. Dat kind ziet dat zijn vader weinig respect krijgt van de maatschappij en verder volledig genegeerd wordt. De cultuur waar trots en respect heel hoog staat en waar is dat respect ineens, waar kun je dan nog trots op zijn? Ze werden uitgekotst door onze maatschappij, goed genoeg voor de laagste baantjes. Ook dat is een vorm van disrespect. Door dit isolement werd het mogelijk voor de nieuwe generatie bepaalde denkbeelden te vormen die niet strookte met de werkelijkheid, ze leefde namelijk in hun eigen wereld. Uit deze onvrede ontsprong licht verzet en dit is steeds erger geworden.
Ineens zien we deze bevolkingsgroep wel, nu kunnen we ze niet meer negeren. Want ze zijn er en ja recht in ons gezicht. En dat kan ik dan niet eens zo vreemd vinden, het is een logisch gevolg. Wil niet zeggen dat ik hier blij mee ben, maar het is zo.
Uiteindelijk wisten wij niet hoe we hiermee om moesten gaan en zijn ook wij ons steeds harder en negatiever gaan opstellen. Beginnen jullie al een patroon te herkennen? Negatieve acties roepen negatieve reacties op. Onze passiviteit in het verleden heeft een negatief effect als gevolg gehad en nu denken wij dat probleem de kop in te drukken door daar eens lekker negatief tegen in te gaan. Dat gaat nooit werken. Er zijn genoeg voorbeelden in de wereld waaruit blijkt dat dit een zeer destructieve aanpak is.
Ik hoop dat we allemaal eens gaan inzien wat er precies fout is gegaan i.p.v. een beetje populistisch gebruik te maken van onderbuik gevoelens. Scheer bepaalde bevolkingsgroepen niet over een kam maar pak het echte probleem aan.
Wanneer deze groepen zich prettig en welkom voelen in ons land staan ze open voor onze ideeën en kunnen wij gaan samenwerken om de daadwerkelijke problemen echt aan te pakken dan kunnen we misschien tot een oplossing komen.
En helemaal niks pamperen of softe aanpak... gewoon keihard het probleem aanpakken, maar wel samen.
Juist, lees deze tekst hierboven maar eens.
Nou dan is dat hier anders, want bij mijn studie (uni Farmacie, waarmee ik gestopt ben nu maar dat terzijde) vormden ze allemaal kliekjes. Niet bepaald een lage opleiding.
Het is niet zo dat ze niet bv. met mij praten oid, maar er wordt echt wel anders omgegaan met mensen van "hun", dan de "Nederlanders".
Goh, waarom verbaast me dat nou niet Klaaswitz, jouw politieke achtergrond kennende![]()
Hell yeah.
Zelf heb ik 23 studies afgerond, allemaal cum laude moet ik erbij vermelden.
Dat zie je ook duidelijk terug in mijn posts, als zeg ik het zelf.

En ben je nu beter (kwa mens opzich) als anderen mensen
LMAO
Als er een grote knuppel tegen je schedel aan werd geslagen waarop stond gegraveerd SARCASME dan zou je het nog niet doorhebben he?

Dat zal dan wel, maar dat is voor mij totaal niet belangrijk. Ik ben verbaast dat er nog steeds mensen zijn die denken zoals mc. chick. Ik denk dat in mijn reactie duidelijk is hoe groot die verbazing is en waar die vandaan komt. Ik denk ook voldoende te hebben omschreven waarom ik denk dat hij argumenten aandraagt die geen steek houden.Ok, dan heb jij gelijk Big-T, gezien de politieke geaardheid van de meerderheid van DBB.
Hehe, you know what I meanWElke politieke achtergrond?
Heeft Klaas in de politiek gezeten?

En ben je nu beter (kwa mens opzich) als andere mensen![]()
Que?
[...]
Je hebt het over de kern van de zaak. Wel dat gaat meestal zo:
- Volgens de linkerzijde is de allochtoon zelf nooit verantwoordelijk voor zijn toestand, het ligt altijd ofwel a) aan de omgeving of b) aan de autochtonen
- Autochtonen zijn meestal racisten, allochtonen nooit
- Autochtonen zijn zelf de oorzaak van elk probleem omtrent immigratie en integratie
Dat is kort samengevat ook wat mc. chick ons probeert te vertellen.
En dan heb je natuurlijk extreem-rechts, wat aan de andere kant van het spectrum staat en bijna net zo kortzichtig denkt.
- Allochtonen zorgen bijna altijd voor overlast
- Immigratie is dus totaal ongewenst
- Allochtonen zijn zelf 100% verantwoordelijk voor de problemen mbt integratie
[...]
natuurlijk ben ik beter. Ik zou niet weten waarom ik mijn opleiding zou moeten verloochenen om op gelijke voet te treden met de plebs die de hedendaagse trottoirs betreden.
No sir, ik ben verheven.
Que?
Ik gaf aan hoe kortzichtige, extreem-denkende mensen vaak denken in beide kampen. Is het nu duidelijk, of heb je een opleiding begrijpend lezen gemist?Halleluja. Iemand die links en rechts zo kort en bondig kan beschrijven kan je gewoon niet omheen.