Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe hoog opgeleid ben jij eigenlijk "cutler". Ik zie je nu al een aantal keren schermen met "scheldwoorden" als MBO en VMBO.
Uit je posts kan ik echt niet opmaken dat jij veel hoger opgeleid bent.
Ik wil geen spelbreker zijn, maar hoger opgeleid is geen synoniem voor werkend en/of loyaal aan de Nederlandse staat en wetHet gaat op de hogeropgeleide allochtonen, Arnoldfan. Dit zijn niet de mensen waar jij huizen voor bouwt, met je handen opvangt of een uitkering aan betaald.

aantal keer? toevallig in vorig topic over vmbo tuig, maar dan doel ik op de onderkant hiervan, wiggers etc. niet over het vmbo niveau zelf.
en als ik deze reacties zie van hoogopgeleide allochtonen, vraag ik me af wat hoogopgeleid is voor hun, mbo? gezien de kansloze reactie.
marokkanen, waar ze ws bedoelen met allochtonen, hebben het aan zichzelf te danken, ze krijgen in nederland alles en hoeven niks te klagen maar verpesten het keer op keer.
aantal keer? toevallig in vorig topic over vmbo tuig, maar dan doel ik op de onderkant hiervan, wiggers etc. niet over het vmbo niveau zelf.
en als ik deze reacties zie van hoogopgeleide allochtonen, vraag ik me af wat hoogopgeleid is voor hun, mbo? gezien de kansloze reactie.

Ik wil geen spelbreker zijn, maar hoger opgeleid is geen synoniem voor werkend en/of loyaal aan de Nederlandse staat en wet
Die mafkees van AEL was ook hoger opgeleid... en werkloos, en crimineel, en profiteur.

De reactie is niet kansloos, aangezien zij enkel hun mening ventileren wat betreft de tendens die zij voelen jegens hun etniciteit.
Hoogopgeleid betekent natuurlijk dat ze in Nederland een hoog niveau behalen. Dat je dat niet begrijpt laat alweer zien hoe retarded je denkwijze is.
En je vind dat een goeie reden om hun ouders ook maar belachelijk te maken en in hetzelfde hokje als de criminele jeugd te zetten?
Jij snapt hetSchermen met opleidingen
Ik ken zelf een neonazi-type dat voor burgerlijk ingenieur gaat, studiies zeggen niets over common sense.

Schermen met opleidingen
Ik ken zelf een neonazi-type dat voor burgerlijk ingenieur gaat, studiies zeggen niets over common sense.
Hoger opgeleide Turken en Marokkanen van de tweede generatie zijn niet positiever over Nederlanders dan minder geschoolde allochtonen.
Zo te merken doen de ouders niks aan het criminele gedrag van de moslimjongeren en vinden ze het wel best (dit vind ik dus een goede reden om ouders in hetzelfde hokje te plaatsen)
En hoe ben je tot deze conclusie gekomen?
Ik ken namelijk een marokkaanse jongen die 3 weken bij zn zus moest wonen omdat zn vader hem niet meer in huis wou vanwege zijn gedrag, 9 van de 10 keer worden marokkanen nog harder gestraft dan nederlanders voor hun gedrag.
Je begrijpt het echt niet he.http://www.telegraaf.nl/binnenland/4894632/__Allochtonen_mogen_Nederlanders_niet_zo__.html
We moeten dringend meer moskees bouwen en ze nog meer voorrang geven bij sollicitaties! Of moeten we ook hun taal leren zodat ze ons wel aardig vinden?

je leeft in een droomwereld vriend, in wijken die ik ken lopen mocro's snacht's over straat terwijl ik in mijn bed lig omdat ik de volgende dag moet werken, de ouders daarvan liggen vast ook al in bed of lezen nog even de koran voordat ze gaan slapen (met in hun achterhoofd...mijn zoon komt vast wel thuis vannacht)
Zo te zien begrijp jij er nog veel minder van. Nederlanders zijn niet begonnen met zich negatief op te stellen tegenover deze groep, ze hebben zichzelf deze reputatie gegeven. Wat jij dus verwacht is dat mensen zich positief blijven opstellen tegenover een groep die zich zo vaak negatief tegenover hen gedraagt.Je begrijpt het echt niet he.
We moeten eens ophouden met dat zeiken. Als je iemand constant negatief benaderd verwacht je dan dan die ander vriendelijk zal reageren. We krijgen terug wat we verdienen. En de manier hoe wij Nederlandsers ons opstellen verdienen wij ook deze reactie.
En je vind dat een goeie reden om hun ouders ook maar belachelijk te maken en in hetzelfde hokje als de criminele jeugd te zetten?
Je begrijpt het echt niet he.
We moeten eens ophouden met dat zeiken. Als je iemand constant negatief benaderd verwacht je dan dan die ander vriendelijk zal reageren. We krijgen terug wat we verdienen. En met de manier hoe wij Nederlandsers ons opstellen verdienen wij ook deze reactie.
omg