rolpol
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
toen ik dit jaar op reis was en boven op het hotel naar beneden zat te kijken had ik een dwang om naar beneden te springen , en de gedachte dat het mogelijk was deed me echt raar voelen en ik kreeg een knoop in mijn maag . net alsof die depressie sterker was dan mezelf om het zo maar te zeggen
maar idd de meeste die er niets van kennen lachen ermee en denken dat je je aanstelt , terwijl ik er nog nooit met iemand over gepraat heb
toen ik het diepste zat en ik me letterlijk moest voortslepen met constante hoofdpijn , angst en gewoon het gevoel van geen hoop meer te hebben ging ik eens naar mijn oma en opa om terug wat normaal te worden en onder de mensen te komen . ik zat daar ook alsof alles en ik mijzelf nep was , het was een marteling
ik zij dat ik het lastig had , de tranen liepen langs mijn kaken na mijn eerste zin
mijn oma begon me letterlijk uit te lchen
sindsdien moet ik niet meer van ze hebben en de rest houd ik maar voor mezelf
maar idd de meeste die er niets van kennen lachen ermee en denken dat je je aanstelt , terwijl ik er nog nooit met iemand over gepraat heb
toen ik het diepste zat en ik me letterlijk moest voortslepen met constante hoofdpijn , angst en gewoon het gevoel van geen hoop meer te hebben ging ik eens naar mijn oma en opa om terug wat normaal te worden en onder de mensen te komen . ik zat daar ook alsof alles en ik mijzelf nep was , het was een marteling
ik zij dat ik het lastig had , de tranen liepen langs mijn kaken na mijn eerste zin
mijn oma begon me letterlijk uit te lchen
sindsdien moet ik niet meer van ze hebben en de rest houd ik maar voor mezelf