XXL Nutrition

Als ik zelfmoord zou plegen, zou niemand het zelfs merken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel erg lastig. Meestal laat ik mezelf voor een moment gaan. ik geef er gewoon aan toe en vervolgens pak ik de draad langzaam weer op.
Soms merk ik gewoon dat het beter aanvoelt om me gewoon te laten gaan. Je moet niet te hard voor jezelf zijn. Ik hoop tenminste dat je bedoeld snoepen etc?

Als het gaat om dat je amper eten wegkrijgt dan werkt voor mij wel om eens uitgebreid te gaan koken. dus dan maak ik iets wat ik nog nooit heb gemaakt. geeft mij meestal wel weer trek of zin in eten.

Ik bedoel inderdaad dat eerst, al komt het tweede ook af en toe voor, maar meer het eerste.
Nja ik ben vaak nogal hard voor mezelf..ik zal proberen je tip eens aan mn verstand te brengen :)
Dankjewel

Hey kerel hoe gaat het nu?

• Topic Starter Topic Starter
Veel beter, zit op de moment in behandelingen in een psychiatrische instelling heb helemaal geen last meer van parra of met mensen in contact te komen. ;)$ En veel lezen doet wonderen

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

ik zit momenteel met hetzelfde 'probleem' Nooit veel vrienden gehad omdat ik vroeger altijd gepest werd, daardoor wat een 'loner' geworden, ben ook vrij verlegen. Nu die paar vrienden die ik heb, doen liever niks met mij, al maanden vraag ik om iets te gaan doen, filmpje gaan zien ofzo maar altijd hebben ze een excuus. Ik probleem ook altijd op skype / facebook een gesprek te starten maar meestal zeggen ze dan ook niet veel. Ondertussen een week niet meer op skype en facebook geweest (normaal zit ik hele dag op skype met men gsm) en nog geen enkel sms of telefoontje gekregen om te vragen hoe het is. zelfmoord heeft al vaak in men hoofd opgekomen, niemand zal me missen ... Ik ben nu ook enkele maanden aan het werk, ben ondertussen toch al meer open geworden daar. Weekends en dagen dat ik thuis zit haat ik nu gewoon, op men werk heb ik toch nog wat sociaal contact. Deze of volgende maand heb ik men evaluatie en moeten ze me ofwel een vast contract geven of buiten smijten. Als ze me buiten smijten dan zie ik het gewoon niet meer zitten om verder te leven ...

Gewoon blijven doorbikkelen, karma doet zen werk heb ik zo gezien. Je moet gewoon echt een passie in iets vinden, hobby's doen echt wonderen voor mij.

Veel beter, zit op de moment in behandelingen in een psychiatrische instelling heb helemaal geen last meer van parra of met mensen in contact te komen. ;)$ En veel lezen doet wonderen

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Gewoon blijven doorbikkelen, karma doet zen werk heb ik zo gezien. Je moet gewoon echt een passie in iets vinden, hobby's doen echt wonderen voor mij.

Fijn om te lezen man. is je echt gegund.

Bij mij gaat het helaas sinds 2 weken weer stukken slechter. kan misschien komen omdat ik net met een groepstherapie ben gestart waarbij je 1 dag per week een hele dag bezig bent, wat toch wel zeer intensief is heb ik gemerkt.

Maar het blijft balen dat het weer slechter gaat. heb helaas ook wat engere gedachten die ik voorheen nooit gehad heb. Ik hoop dat het tijdelijk zal zijn......

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn om te lezen man. is je echt gegund. Bij mij gaat het helaas sinds 2 weken weer stukken slechter. kan misschien komen omdat ik net met een groepstherapie ben gestart waarbij je 1 dag per week een hele dag bezig bent, wat toch wel zeer intensief is heb ik gemerkt. Maar het blijft balen dat het weer slechter gaat. heb helaas ook wat engere gedachten die ik voorheen nooit gehad heb. Ik hoop dat het tijdelijk zal zijn......

Hoe meer je die dingen kracht geeft, hoe groter ze worden, onze westerse maatschappij is gemaakt om bang te zijn over alles. Wanneer het leven een groot avontuur kan zijn, we zitten gewoon in een rond punt. En de mensen die geluk zoeken moeten de afslag durven nemen ( betekend dus risico's nemen )

Creativiteit, kunst, muziek, en de natuur is al dat een mens soms nodig heb.
Een trouwe viervoeter kan ik ook aanraden.

Mindfulness, cognitieve gedragstherapie, je dagelijkse patronen veranderen.

Voor de rest nog veel geluk met je journey, ik hou zeker nog contact via dit topic.

Hoe meer je die dingen kracht geeft, hoe groter ze worden, onze westerse maatschappij is gemaakt om bang te zijn over alles. Wanneer het leven een groot avontuur kan zijn, we zitten gewoon in een rond punt. En de mensen die geluk zoeken moeten de afslag durven nemen ( betekend dus risico's nemen )

Creativiteit, kunst, muziek, en de natuur is al dat een mens soms nodig heb.
Een trouwe viervoeter kan ik ook aanraden.

Mindfulness, cognitieve gedragstherapie, je dagelijkse patronen veranderen.

Voor de rest nog veel geluk met je journey, ik hou zeker nog contact via dit topic.

Toen ik je post las merkte ik op dat je je teveel van alles aantrekt.

Sommigen hier gaan het niet graag horen, maar je zou nog iets kunnen leren van Zyzz. Een dosis 'I don't give a f**k', zelfvertrouwen en plezier doen wonderen.

Ik heb me ook zo gevoeld, mijn hele jeugd, tot ik ging trainen, voor mezelf. Gewoon gezegd "het kan me niet meer schelen wat iedereen denkt.", en sinds toen doe ik wat ik wil en zin in heb. Ik vind et leuker, en je krijgt er ook meer respect voor.

Toen ik je post las merkte ik op dat je je teveel van alles aantrekt.

Sommigen hier gaan het niet graag horen, maar je zou nog iets kunnen leren van Zyzz. Een dosis 'I don't give a f**k', zelfvertrouwen en plezier doen wonderen.

Ik heb me ook zo gevoeld, mijn hele jeugd, tot ik ging trainen, voor mezelf. Gewoon gezegd "het kan me niet meer schelen wat iedereen denkt.", en sinds toen doe ik wat ik wil en zin in heb. Ik vind et leuker, en je krijgt er ook meer respect voor.

Je bent 1 van de weinigen die dit voor elkaar krijgt.
De meeste, voornamelijk die te kampen hebben met psychische en psychiatrische problematiek, doen jaren over zo'n houding ;)

Het gaat op de moment veel beter met me, ik ga binnekort uit men opname. En heb veel gehad hier aan de gesprekken die ik gevoerd heb met mensen. Spiritualiteit/sport en menselijk contact zijn dingen die me helemaal er bovenop helpen.

Ook elke dag een beetje bezinnen en geloof hebben helpt wonderen, en gewoon als ik me depri voel gewoon te blijven doorbikkelen.

Ik ga nu ook aan het werk met een agenda en plan men traject en me doelstellingen allemaal op papier.
Zo krijg ik zelf meer inzicht met men taken, en blijf ik vooral bezig. Ik ga ipv terug te gamen, men youtube kanaal ook helemaal terug vernieuwen en terug montages en gfx video's maken. Sinds dat ik er zoveel plezier uit haalde, ga ik hierin waarschijnlijk ook een opleiding volgen.

Alvast sterkte aan iedereen in een donkere periode, en zo laat ik vooral ook zien dat er vanuit de diepste dallen ook nog wel zonnelicht kan doorschijnen.

Het gaat op de moment veel beter met me, ik ga binnekort uit men opname. En heb veel gehad hier aan de gesprekken die ik gevoerd heb met mensen. Spiritualiteit/sport en menselijk contact zijn dingen die me helemaal er bovenop helpen.

Ook elke dag een beetje bezinnen en geloof hebben helpt wonderen, en gewoon als ik me depri voel gewoon te blijven doorbikkelen.

Ik ga nu ook aan het werk met een agenda en plan men traject en me doelstellingen allemaal op papier.
Zo krijg ik zelf meer inzicht met men taken, en blijf ik vooral bezig. Ik ga ipv terug te gamen, men youtube kanaal ook helemaal terug vernieuwen en terug montages en gfx video's maken. Sinds dat ik er zoveel plezier uit haalde, ga ik hierin waarschijnlijk ook een opleiding volgen.

Alvast sterkte aan iedereen in een donkere periode, en zo laat ik vooral ook zien dat er vanuit de diepste dallen ook nog wel zonnelicht kan doorschijnen.

Wat goed nieuws! Fijn dat het weer veel beter gaat. Hou in zicht wat je nodig hebt om ook zo te blijven en vooral hetgeen dat je niet nodig hebt om weer terug te vallen.

Veel succes met je doelen en sterkte ;)

Wat goed nieuws! Fijn dat het weer veel beter gaat. Hou in zicht wat je nodig hebt om ook zo te blijven en vooral hetgeen dat je niet nodig hebt om weer terug te vallen.

Veel succes met je doelen en sterkte ;)

Zeker en vast, ik heb nu echt de waardes gevonden die me ook stabiel kunnen houden.
Vooral kunst muziek en filosoferen, maar ook gewoon wandelingen in de natuur en sociaal contact.

Ik voel me soms echt ook kut, maar als je de gedachtes meteen in actie omzet en het avontuur accepteert voel je dat je dag per dag een sterker individueel word.

Kan niet wachten om terug in de gym te gaan knallen en men familie en dieren terug te zien :)

Thanks for the support !

Decapitator, goed te zien dat het beter met je gaat. Ga door en houdt vol.

Tunux, klote dat je je slechter voelt. Ik wens je veel sterkte en beterschap

Decapitator, goed te zien dat het beter met je gaat. Ga door en houdt vol. Tunux, klote dat je je slechter voelt. Ik wens je veel sterkte en beterschap

Bedankt man, nu terug thuis... Eerste dag de duizenden prikkels goed ontvangen. Hou me nog altijd bezig met drawing and writing. En als ik dan slaap dan is men hoofd lekker leeg.

Ben wel benieuwd, hoe zoek je nu concreet dat avontuur dan op?

Ben wel benieuwd, hoe zoek je nu concreet dat avontuur dan op?

Dat zegt hij je net. Neem een afslag.

Kweet niet. Nu ik zo verder studeer krijg ik zo meer en meer het gevoel dat de maatschappij inderdaad meer en meer een mierenkolonie wordt. Alleen de kolonie is nog belangrijk en niet de mieren.

Mensen worden steeds minder solidair met elkaar, moeten harder en langer werken voor minder loon. Iedereen is zo hebberig en probeert gewoon zijn eigen spaarpot te vullen. Tja zo worden we ook opgevoed.

Ik ben 18 en ik spendeer mijn tijd en geld aan wat ik graag doe. Krijg daar natuurlijk vaak commentaar op, maar op die manier geniet ik van mijn leven.

Komt er gewoon op neer dat jij met je leven moet doen wat jij wil, en niet wat anderen van je verwachten. 'T is jouw leven en je doet ermee wat jij wil. f**k wat andere mensen van je willen en verwachten. Je bent hen niets verplicht.

Grappig weetje, als je dit doet gaan ze je er nog om respecteren ook, want jij doet wat zij niet durven.

Dat zegt hij je net. Neem een afslag.

Kweet niet. Nu ik zo verder studeer krijg ik zo meer en meer het gevoel dat de maatschappij inderdaad meer en meer een mierenkolonie wordt. Alleen de kolonie is nog belangrijk en niet de mieren.

Mensen worden steeds minder solidair met elkaar, moeten harder en langer werken voor minder loon. Iedereen is zo hebberig en probeert gewoon zijn eigen spaarpot te vullen. Tja zo worden we ook opgevoed.

Ik ben 18 en ik spendeer mijn tijd en geld aan wat ik graag doe. Krijg daar natuurlijk vaak commentaar op, maar op die manier geniet ik van mijn leven.

Komt er gewoon op neer dat jij met je leven moet doen wat jij wil, en niet wat anderen van je verwachten. 'T is jouw leven en je doet ermee wat jij wil. f**k wat andere mensen van je willen en verwachten. Je bent hen niets verplicht.

Grappig weetje, als je dit doet gaan ze je er nog om respecteren ook, want jij doet wat zij niet durven.

Avontuur kost geld, geld kost werk.

Uiteindelijk zit je dus alsnog in de mierenkolonie om je avonturen te financieren.

Ik wou bv. altijd al de Mount Everest beklimmen, tot ik erachter kwam dat dat grapje zo'n $40.000,- kost.

Wat voor boeken heb je gelezen en zou je aanraden? En vooral de boeken waarvan je denkt dat ze echt je leven/gedachtes/instelling hebben veranderd.

Niet alleen voor mensen in jouw situatie, maar in het algemeen mag ook. Ben daar wel benieuwd naar.

Ik ben bijna compleet hetzelfde als jij TS , met de depersonalisatie enz . bijna exact hetzelfde

toen ik het topic opende en las dacht ik dat het 1 was van mij in het verleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven