- Waardering
- 178
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro ik herken me in alles wat je zegt. depersonalisatie, geen zelfvertrouwen, veranderd, paranoia, alcohol etc.

Inschrijven bij een GGZ instelling -> Cognitieve gedragstherapie. Ik ben er sterk van overtuigd dat dit jou ontzettend veel gaat helpen om zo weer je leven op de rails te krijgen.
En het is sowieso voor iedereen nodig dit extra in te nemen.Heb je je probleem ook al een gezocht bij hormonale waardes?
Op vakantie wil niet perse zeggen het vakantiegevoel dat gelukkiger maakt. Maar in veel gevallen hogere testosteronproductie (en dopamine) en lagere oestrogeen door invloed van sterk licht op de hersenen en verhoogde vitamine D aanmaak.
Sowieso elke dag minimum 2000iu vitamine D/dag extra innemen en misschien lichttherapie erbij? Omega 3 heeft ook een positief effect op depressies.
Alle beetjes helpenEn het is sowieso voor iedereen nodig dit extra in te nemen.
Als ik ga roken ga ik in de zon zitten, ik neem B-complex/vitamine D/Omega 3-6-8.
Ik eet ook elke dag groentes, appels/bananen en soms havermout.
Alleen wel te weinig maaltijden, en teveel snoep s'avonds en snachts.
En ook veelsteveel koffie en friskdrank... verslaafd aan die shit.
Verschillende B vitamines kunnen een negatief effect hebben, zeker bij een gevarieerde voeding.
Ook omega 3-6-9 kan negatief zijn. Zeker gezien omega 6 het omgekeerde (ongeveer) doet van omega 3 en meer dan voldoende in je voeding zit. Zelfde voor omega 9. Alleen omega 3 is aan te raden dus.
Enigste waar mogelijk tekorten aan zijn is vitamine C, gezien dit afbreekt bij verhitting. Dus alleen uit gestoomde groenten zoals broccoli te halen. Maar 2 kiwi's bv. geeft makkelijker de ADH, wat nu 120mg is/dag. Appelsienen of een paar rauwe tomaten werkt ook. Maar 140mg is beter (1kiwi bevat 70mg). Dit is zeker aan te raden als roker en een supplement is nog beter hiervan gezien rokers zelfs een tekort hebben bij de ADH inname.
Vitamine D minimum 2000iu/dag.
Nu op dit tijdstip ben je ook online??....
Ik zou zeggen: ga naar buiten in plaats van achter de PC te zitten... ga een boek lezen in je achtertuin/balkon whatever...
Loop de stad in, drink een bak koffie op het terras...
Groet een paar onbekenden op straat, glimlach naar ze, whatever.
Ga rustig aan op zoek naar een leuke baan. Volg dat in combinatie met een opleiding... zoek een opleiding die uitdaging vormt op een voor jou uitdagend niveau.
Luister elke ochtend en avond een half uur naar je favoriete muziek, TV uit, telefoon uit, PC/social media weg, gewoon een boek/tijdschrift erbij of eventueel een goed bord eten.
Het zijn kleine dingetjes, maar het werkt wel. Je lange termijn doel moet je in het beton zetten, de korte termijn doelen in het zand...

Ik ben vandaag al buiten geweest ! ben naar het kruidvat gegaan, heb vitamine C/zuiveringsthee/relax bad olie/melatonine gehaald.
Ook energy drinks, bad i know...
Daarna naar men tante gereden, daar wat gegeten en ff buiten gezeten. Dus het is toch iets beter, ben ook gisteren zeer vroeg gaan slapen en op tijd opgestaan. Ik zet vanaf nu men pc af om 22:00 !

Hoe zou je dit zelf ooit kunnen doseren zonder verslaaf / ziek / dood te gaan?Laat absoluut even je hormonen controleren.
Wel zwaar, ik hoor te vaak van dit soort gevallen en dan een jaar of wat later dat ze zelfmoord hebben gepleegd.
Ik wil je niet blijmaken met een dode mus, maar heb je ketamine al eens geprobeerd?
Absoluut het inkijken waard man:
http://www.vice.com/nl/read/ketamine-fixed-me
Anders is er ECT nog, probeer alles uit voordat je die gekke gedachtes toelaat man. Blijf strijden
Laat absoluut even je hormonen controleren.
Wel zwaar, ik hoor te vaak van dit soort gevallen en dan een jaar of wat later dat ze zelfmoord hebben gepleegd.
Ik wil je niet blijmaken met een dode mus, maar heb je ketamine al eens geprobeerd?
Absoluut het inkijken waard man:
http://www.vice.com/nl/read/ketamine-fixed-me
Anders is er ECT nog, probeer alles uit voordat je die gekke gedachtes toelaat man. Blijf strijden
Hey bro vervelend om te horen. ik kamp nu zelf al bijna 12 maanden met een toch wel heftige depressie. ik ben ook enorm onzeker geworden. hierdoor ben ik al maanden niet meer in de gym geweest. en ben ik van 12% bf naar 23+% bf gestegen (ben gestopt het te meten omdat ik mijzelf walgelijk vind)
als ik je kon helpen op dit vlak hoe je je beter zou voelen had ik dat zeker gedaan. ik zit er zelf alleen middenin (zwart gat).
ik wil je alleen laten weten dat je hier niet alleen in bent bro. blijf erbij!
Zo voelt het op de moment ook, elke keer als mijn geest niet afgeleid is dan denk ik eraan.
Ik doe het ook niet omdat ik dan mijn ouders hun leven kapot zou maken.
Maar als ze er niet meer zouden zijn, dan denk ik wel dat ik die richting zal uitgaan...
Op de moment heb ik mezelf voor de zoveelste keer geïsoleerd, omdat het een soort rollercoaster is.
Het is niet dat ik nog nooit geprobeerd heb, maar ik herval altijd in depressies en isolatie.
Elke keer als ik me forceer om terug eraan te werken, herval ik terug omdat ik geen verschil in men gemoedstoestand krijg.
Ik heb al veel geprobeerd, en ik ga al meer dan 2 jaar bij een psychiater, ben al opgenomen geweest.
Ik ga ook bij een therapeut, heb al verschillende medicatie geprobeerd. Niets heeft echt geholpen, alleen sommige momenten toen ik bijvoorbeeld op reis was gegaan voelde ik me terug goed. Maar dan ook weer een beetje TE goed.
Ze dachten dat het eerst bipolaire stoornis was, maar na gewoon al ander halfjaar terug depressief te zijn is dat uitgesloten.
Probleem is dat ik ook veel te zelfbewust ben, en gecombineerd met paranoia en laag zelfvertrouwen is dit echt een slechte combinatie.
Zeker als ik mezelf probeer te verbeteren en naar de gym moet gaan, denk ik constant dat ik bekeken word of dat ik raar doe.
Ik kan hier nog veel meer typen, maar ik denk dat ik het hier bij ga laten.
Opzich, als ik niet buiten kom. Niemand vraagt zich af hoe het mij is of hoe het met me gaat. Ik kan morgen verdwijnen en geen haan die er naar kraait.

zoals je houding karakter en kijkgedrag en daar heb je geen behandeling voor jonge
je hebt iemand nodig die je kan steunen met zelfvertrouwen en beste is gaan trouwen met een goede meid
laat je ouders je hierbij helpen zoniet? Dan zijn je ouders geen hulp voor jou maar een dode muur
ik respecteer je en je ouders
je hebt ergens problemen mee wat je niet kan accepteren maybe? Bipolair is wat anders. Maar jij wil niet naar buiten door dat (raar) denken en als je gaat wordt je ook raar gezien of dat zit in jou hoofd oftewel ben je toch een rare iemand door je kijkgedrag of houding? En dat komt allemaal uit op (geen zelfvertrouwen)