XXL Nutrition

Als ik zelfmoord zou plegen, zou niemand het zelfs merken

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gebruik dan het pro wereldje als motivatie om tijd te investeren in jezelf, je wilt niet over 5 jaar terugkijken en spijt hebben dat je niks hebt ondernomen.

Inderdaad, ik heb ook al een team bijeen gebracht de beste die ik kon vinden in league zonder clan.

Ah vandaar :p

Maar probeer dat nou echt als motivatiebron te gebruiken bro, je moet er gewoon je best voor doen.

Zou tof zijn als de streven naar pro jou ook uit deze shit kan helpen.

2 vliegen in 1 klap namelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry ?!
nou ja zeg wat voor klapmongool ben jij zeg :o

zoek het lekker uit dan...:rolleyes:

Sorry, ik bedoelde het niet zo.
Wat voor antwoorden geef jij dan? alsof je me even gaat zeggen wanneer ik op een forum mag zitten of niet.
Ben jij al buiten geweest?

Ik ben niet buiten geweest vandaag, en nu? :o

Ah vandaar :p

Maar probeer dat nou echt als motivatiebron te gebruiken bro, je moet er gewoon je best voor doen.

Zou tof zijn als de streven naar pro jou ook uit deze shit kan helpen.

2 vliegen in 1 klap namelijk.

Inderdaad, maar moet het wel combineren met een gezonde levensstijl want gamen kan wel je routine en je voeding vernken.

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Ik ben niet buiten geweest vandaag, en nu? :o

Nu zijn we slecht bezig, nu moeten we allemaal onze schulden bekennen bij theray.

Inderdaad, maar moet het wel combineren met een gezonde levensstijl want gamen kan wel je routine en je voeding vernken.

Als je naar alle Pro's in BV. league of legends kijkt, die hebben gewoon een gezond leven, gaan naar buiten en hebben een goed ritme. Het zijn vaak die nolifers die het uiteindelijk gewoon niet redden, juist de gedisciplineerde league spelers (met een gezond leven) redden het naar 't pro toneel.

Zou dus eerst daar je aandacht op focussen.

Hoi

Heb niet heel de thread gelezen dus vanaf het begin:

1. Zoek het onderliggende probleem en los het op of laat het los.

The Analytical Rumination Hypothesis:
This hypothesis suggests that depression is an adaptation that causes the affected individual to concentrate his or her attention and focus on a complex problem in order to analyze and solve it.

One way depression increases the individual’s focus on a problem is by inducing rumination. Depression activates the left ventrolateral prefrontal cortex, which increases attention control and maintains problem-related information in an “active, accessible state” referred to as “working memory,” or WM. As a result, depressed individuals have been shown to ruminate, reflecting on the reasons for their current problems. Feelings of regret associated with depression also cause individuals to reflect and analyze past events in order to determine why they happened and how they could have been prevented.

Another way depression increases an individual’s ability to concentrate on a problem is by reducing distraction from the problem. For example, anhedonia, which is often associated with depression, decreases an individual’s desire to participate in activities that provide short-term rewards, and instead, allows the individual to concentrate on long-term goals. In addition, “psychomotory changes,” such as solitariness, decreased appetite, and insomnia also reduce distractions. For instance, insomnia enables conscious analysis of the problem to be maintained by preventing sleep from disrupting such processes. Likewise, solitariness, lack of physical activity, and lack of appetite all eliminate sources of distraction, such as social interactions, navigation through the environment, and “oral activity,” which disrupt stimuli from being processed.

The Social Navigation/Niche Change hypothesis:
The social navigation or niche change hypothesiscombines the analytical rumination and bargaining hypotheses and suggests that depression, operationally defined as a combination of prolonged anhedonia and psychomotor retardation or agitation, provides a focused sober perspective on socially imposed constraints hindering a person’s pursuit of major fitness enhancing projects. Simultaneously, publicly displayed symptoms, which reduce the depressive’s ability to conduct basic life activities, serve as a social signal of need; the signal’s costliness for the depressive certifies its honesty. Finally, for social partners who find it uneconomical to respond helpfully to an honest signal of need, the same depressive symptoms also have the potential to extort relevant concessions and compromises. Depression’s extortionary power comes from the fact that it r**ards the flow of just those goods and services such partners have come to expect from the depressive under status quo socioeconomic arrangements.

Tl;dr: Patiënt vergroot een bepaald probleem in zijn hoofd (uiterlijk/handicap etc.) en trekt zich terug om er een oplossing voor te vinden. Escapism (videogames/rukken) treedt hier vaak in waardoor patiënt noch aan het probleem werkt noch terug zijn leven op pakt.
Evolutionary approaches to depression

Kijk ook: Can depression be good for you.

2. Pak het symptoom aan mocht je het probleem niet aan kunnen pakken of willen. Blijf van SSRIs/benzos af. Mogelijkheden:

Hormonaal:
Laat je hormonale waarden checken en vergelijk ze met test-waarden uit voorgaande jaren.
Moderne waarden zijn BIJGESTELD en dus niet meer representatief van wat het moet zijn.
Lees ook: The Declining Virility of Men and the Importance of T
- Vitamin D3
- ZMA
- Bicycle/[Link niet meer beschikbaar]**

Med:
- Ostarine
- Noopept
- (Red) Kratom*
- Phenibut*

Endgame**:
- Selegiline [1] [2] [3]
- (hydroxynor-)Ketamine* [1] [[Link niet meer beschikbaar]] [3] [4] [Guide]

*Kans voor verslaving. Doe altijd eerst je huiswerk.
**Raadpleeg altijd eerst je arts. Niet zomaar uit eigen beweging handelen. Advies van anderen is veel waard en meestal gratis.

En als laatst: zelfmoord is zwak en egoïstisch. Nooit maar dan ook nooit langer dan 2 seconden de tijd geven en gelijk het gedachteproces afkappen.

Mocht je heel de post hebben geskipt, lees dit sowieso: The Ten Minute Suicide Guide

sorry als dit raar is, maar feico??? dure msg me

Als je het doet, spring aub niet voor een trein, scheelt ons weer vertraging..

Als je het doet, spring aub niet voor een trein, scheelt ons weer vertraging..

Liever voor je deur dan, dan mag je het nog opruimen ook.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Hoi

Heb niet heel de thread gelezen dus vanaf het begin:

1. Zoek het onderliggende probleem en los het op of laat het los.

The Analytical Rumination Hypothesis:
This hypothesis suggests that depression is an adaptation that causes the affected individual to concentrate his or her attention and focus on a complex problem in order to analyze and solve it.

One way depression increases the individual’s focus on a problem is by inducing rumination. Depression activates the left ventrolateral prefrontal cortex, which increases attention control and maintains problem-related information in an “active, accessible state” referred to as “working memory,” or WM. As a result, depressed individuals have been shown to ruminate, reflecting on the reasons for their current problems. Feelings of regret associated with depression also cause individuals to reflect and analyze past events in order to determine why they happened and how they could have been prevented.

Another way depression increases an individual’s ability to concentrate on a problem is by reducing distraction from the problem. For example, anhedonia, which is often associated with depression, decreases an individual’s desire to participate in activities that provide short-term rewards, and instead, allows the individual to concentrate on long-term goals. In addition, “psychomotory changes,” such as solitariness, decreased appetite, and insomnia also reduce distractions. For instance, insomnia enables conscious analysis of the problem to be maintained by preventing sleep from disrupting such processes. Likewise, solitariness, lack of physical activity, and lack of appetite all eliminate sources of distraction, such as social interactions, navigation through the environment, and “oral activity,” which disrupt stimuli from being processed.

The Social Navigation/Niche Change hypothesis:
The social navigation or niche change hypothesiscombines the analytical rumination and bargaining hypotheses and suggests that depression, operationally defined as a combination of prolonged anhedonia and psychomotor retardation or agitation, provides a focused sober perspective on socially imposed constraints hindering a person’s pursuit of major fitness enhancing projects. Simultaneously, publicly displayed symptoms, which reduce the depressive’s ability to conduct basic life activities, serve as a social signal of need; the signal’s costliness for the depressive certifies its honesty. Finally, for social partners who find it uneconomical to respond helpfully to an honest signal of need, the same depressive symptoms also have the potential to extort relevant concessions and compromises. Depression’s extortionary power comes from the fact that it r**ards the flow of just those goods and services such partners have come to expect from the depressive under status quo socioeconomic arrangements.

Tl;dr: Patiënt vergroot een bepaald probleem in zijn hoofd (uiterlijk/handicap etc.) en trekt zich terug om er een oplossing voor te vinden. Escapism (videogames/rukken) treedt hier vaak in waardoor patiënt noch aan het probleem werkt noch terug zijn leven op pakt.
Evolutionary approaches to depression

Kijk ook: Can depression be good for you.

2. Pak het symptoom aan mocht je het probleem niet aan kunnen pakken of willen. Blijf van SSRIs/benzos af. Mogelijkheden:

Hormonaal:
Laat je hormonale waarden checken en vergelijk ze met test-waarden uit voorgaande jaren.
Moderne waarden zijn BIJGESTELD en dus niet meer representatief van wat het moet zijn.
Lees ook: The Declining Virility of Men and the Importance of T
- Vitamin D3
- ZMA
- Bicycle/[Link niet meer beschikbaar]**

Med:
- Ostarine
- Noopept
- (Red) Kratom*
- Phenibut*

Endgame**:
- Selegiline [1] [2] [3]
- (hydroxynor-)Ketamine* [1] [[Link niet meer beschikbaar]] [3] [4] [Guide]

*Kans voor verslaving. Doe altijd eerst je huiswerk.
**Raadpleeg altijd eerst je arts. Niet zomaar uit eigen beweging handelen. Advies van anderen is veel waard en meestal gratis.

En als laatst: zelfmoord is zwak en egoïstisch. Nooit maar dan ook nooit langer dan 2 seconden de tijd geven en gelijk het gedachteproces afkappen.

Mocht je heel de post hebben geskipt, lees dit sowieso: The Ten Minute Suicide Guide

Heb het al een deel doorgenomen, zal straks nog verder lezen. Alvast bedankt ;)

Doe wat je leuk vind en ga daar in verder.

Bijvoorbeeld je speelt smite, er is een kleine "pro" scene daarin right? Tgenover LoL bekeken is het niets maar toch, maak naam erin?!
Ik heb jaren counter strike source gespeeld, heb er geld mee verdient op lan toernooien, tegen de bekendste teams gespeelt verspreid over de hele wereld.

Uiteindelijk is dat gestopt, en ben ik overgeschakeld op fitness, en dat vind ik momenteel nog altijd zeer tof, zal ik ook blijven doen, en ondertussen een potje league of legends spelen.

Vooral doen wat je graag doet, je zult automatish mensen ontmoeten!
Je nooit laten ontmoedigen, als je iets wilt zul je het bereiken!

Hey Decapitator, in het begin je topic gevolgd, daarna beetje uit het oog verloren. Hoe gaat het met je?

Let wel op, lezen naar je "probleem" kan best gevaarlijk zijn.
Iemand in mijn familie (jouw leeftijd) heeft pas zelfmoord gepleegd en die deed exact tzelfde.

De meeste denken constant te veel en gaan daardoor in isolatie.
Wees bezig met andere dingen die je bezig houden.

Voor je gemoeds toestand:
Waar je aan denkt, zo voel je je. Denk je aan kut dingen, ga je je kut voelen.
Denk je aan leuke dingen, ga je je goed voelen. Zo simpel is het.

Hoe pas je dat toe? Vindt iets waar je naar uit kijkt. Bijv trainen.
Ga een doel stellen, bijv ik wil 80kg wegen. Ga daar voor trainen. Ga uitzoeken welke maaltijden het beste zijn etc etc.

Ga je op vakantie, denk aan waar je heen gaat, wat er allemaal te doen is, wat je daar eigenlijk het liefst wilt doen. Koop af en toe iets leuks om alvast mee te nemen op vakantie. etc etc.

Bezig zijn met waarom je je zo slecht voelt is negativiteit. Je denkt aan het slechte.

Good luck en pleeg vooral geen zelfmoord, het maakt alles om je heen kapot en je komt in de hel :)

Hey Decapitator, in het begin je topic gevolgd, daarna beetje uit het oog verloren. Hoe gaat het met je?

Eigenlijk al veel beter, kom al meer buiten. Ben ook helemaal niet meer zo ingesloten, heb geen problemen om te praten met mensen online ( wat ik hiervoor niet kon )
Luister ook terug veel muziek, dat is altijd een teken dat ik me goed voel. Want als ik me slecht voel wil ik helemaal niets luisteren.

Mijn humor is ook terug, en die mist in mijn hoofd is ook weer verdwenen. Alleen weinig steun van de mensen in mijn omgeving, veel commentaar op mijn leven.
Maar ik negeer het maar gewoon en als het te ver gaat dan zeg ik er wel wat van.

Ben ook van plan om in november naar Bulgarije te gaan naar een meisje die ik op vakantie daar heb leren kennen.
Ben ook beetje terug bezig met trainen, heb men abbo opgezegd maar kan nog een maand gaan.
Ik ga wel homegym aanschaffen, omdat ik thuis veel meer zin heb om te trainen ( train graag in rust )

Heb alleen nog wel heel veel last van zenuwen en paranoia en depersonalisatie. Maar denk dat dit altijd wel iets zal zijn dat gaat blijven.

Heb ook gemerkt dat ik ook nog veel moeite heb om men verslavingen onder controle te houden.
Rook me helemaal te pletter, en neem zeer veel caffiene in. ( hoge tolerantie )

Bedankt voor aan me te denken, denk ook aan jou als ik s'nachts in men bed lig af te trekken :D

Goed om te horen dat het ietsje beter gaat kerel.

ik had gewild dat ik dat ook kon zeggen over mijzelf. maar de geest is een f** up ding.
fysiek kan ik alles, maar ergens in mij zit er iets dat mij weerhoud te genieten van zaken.
elke keer zodra ik mijzelf vrolijk voel worden of gelukkig dan zegt dat klote stemmetje in mijn hoofd dat dat niet mag en kan. :mad:

Inb4 skitzofrenik

Goed om te horen dat het ietsje beter gaat kerel.

ik had gewild dat ik dat ook kon zeggen over mijzelf. maar de geest is een f** up ding.
fysiek kan ik alles, maar ergens in mij zit er iets dat mij weerhoud te genieten van zaken.
elke keer zodra ik mijzelf vrolijk voel worden of gelukkig dan zegt dat klote stemmetje in mijn hoofd dat dat niet mag en kan. :mad:

Inb4 skitzofrenik

Ik heb gevoel, dat elke keer als ik er weer uit geraak. Dat ik sterker en sterker word, want als ik me helemaal gesloten voel leer ik constant bij en observeer ik. Dan als ik er uit geraak, heb ik weer veel bijgeleerd. Het is nog niet zoals het moet zijn, maar ik denk dat gamen en een clan me echt voorruit heeft geholpen. Het heeft me dat ietsje zelfvertrouwen gegeven en vanaf daar ging het alleen maar voorruit.
Ben trouwens ook de leider in die clan, en invite alleen maar leuke mensen die ook goed zijn. Moet alleen wel eens stoppen met flamen. Ben al weer gebanned -__-

Ik heb gevoel, dat elke keer als ik er weer uit geraak. Dat ik sterker en sterker word, want als ik me helemaal gesloten voel leer ik constant bij en observeer ik. Dan als ik er uit geraak, heb ik weer veel bijgeleerd. Het is nog niet zoals het moet zijn, maar ik denk dat gamen en een clan me echt voorruit heeft geholpen. Het heeft me dat ietsje zelfvertrouwen gegeven en vanaf daar ging het alleen maar voorruit.
Ben trouwens ook de leider in die clan, en invite alleen maar leuke mensen die ook goed zijn. Moet alleen wel eens stoppen met flamen. Ben al weer gebanned -__-
Als zo´n game je helpt met oa je zelfvertrouwen is het alleen maar goed toch?

ik denk idd dat zelfvertrouwen een groot probleem is zodra je depri bent. ik merk het ook aan mijzelf. ruim een jaar geleden voelde ik mijzelf koning. keihard knallen in de gym en in je prive alles voor elkaar.

nu voel ik me juist zo klein en fragiel. trainen is er niet meer bij (4 maanden al niks meer).

maar ik begrijp wel wat je bedoeld met dat leerproces. ik heb dat ook wel maar dan meer over mezelf. ik leer mijn eigen gevoelens en emoties beter herkennen. ook ben ik mijzelf als persoon gaan ontleden en kom je achter allerlei zaken die je onbewust toch met je meedraagt.

Als zo´n game je helpt met oa je zelfvertrouwen is het alleen maar goed toch?

ik denk idd dat zelfvertrouwen een groot probleem is zodra je depri bent. ik merk het ook aan mijzelf. ruim een jaar geleden voelde ik mijzelf koning. keihard knallen in de gym en in je prive alles voor elkaar.

nu voel ik me juist zo klein en fragiel. trainen is er niet meer bij (4 maanden al niks meer).

maar ik begrijp wel wat je bedoeld met dat leerproces. ik heb dat ook wel maar dan meer over mezelf. ik leer mijn eigen gevoelens en emoties beter herkennen. ook ben ik mijzelf als persoon gaan ontleden en kom je achter allerlei zaken die je onbewust toch met je meedraagt.

Ja het grote probleem is ook dat je jezelf waardeloos voelt, en als je geen doelen hebt voel je je helemaal klote. Je moet iets vinden, dat je trots kan maken op jezelf. Je uiterlijk verzorgen helpt ook, want dat deed ik dan helemaal niet meer. Ik zag er uit als een kluizenaar, en als je dan in de spiegel kijkt dan word je helemaal slecht gezind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven