- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Idd.Ja het grote probleem is ook dat je jezelf waardeloos voelt, en als je geen doelen hebt voel je je helemaal klote. Je moet iets vinden, dat je trots kan maken op jezelf. Je uiterlijk verzorgen helpt ook, want dat deed ik dan helemaal niet meer. Ik zag er uit als een kluizenaar, en als je dan in de spiegel kijkt dan word je helemaal slecht gezind.
ik heb ook bizar slecht voor mijzelf gezorgd afgelopen tijd. normaal ga ik elke 2 weken naar een kapper bijv. nu al bijna 2,5 maand niet meer geweest. ik at gigantisch slecht veel suikers snoep vet.
Dit is helaas ook te merken aan mn vp% ik ga geen cijfers neerzetten schaam mijzelf er nogal voor.
En het stomme van dit alles is dat je ergens in je achterhoofd weet dat het beter voor je is om goed voor jezelf te zorgen. maar er zit een te groot stuk in jezelf dat zegt. ' f**k my life wat boeit het nog? ´
die eeuwige strijd van binnen om dingen gedaan te krijgen is vreselijk.
daarbij komt ook nog eens dat ik EXTREEM vermoeid ben. kom werkelijk amper mijn bed uit om naar mn werk te gaan. en op mn werk krijg ik amper iets gedaan behalve stom voor me uit te kijken.
net begonnen aan een klein boek dat heet: VERLICHTING voor luie mensen
Gaat er meer om hoe je dingen gedaan krijgt die je altijd maar uitstelt en uiteindelijk nooit doet.
EDIT: Over die doelen stellen... ik heb dat meerdere keren geprobeerd en soms werd ik er zelfs een beetje enthousiast van. maar op een of andere manier lijkt het wel dat zodra ik dus ergens ´gelukkig´ van word er automatisch iets in mij dichtslaat en heel de boel blokkeert. ik kan het niet echt uitleggen maar het voel in ieder geval kut.
Laatst bewerkt door een moderator: